Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 09-09-18 07h58
Antwoorden: 21 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Wanneer komt er terug kijk tv bij Orange?
Zou leuk zijn ,als je dan iets bent vergeten te programmeren op je decoder (ook via de app) dat je dit alsnog kan zien. Zou het zelfs niet erg vinden om er voor bij te betalen.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Aangezien ik sedert een week geen klant meer ben sluit ik dit onderwerp af.
Dit na ongenoegen met de technische dienst en software issues (die al een maand aan het aanslepen was).
Wat deze minister De Croo ook altijd vergeet te zeggen hoeveel belasting, taks of verplichtingen men steeds oplegd aan al die bedrijven. Dat alléén al maakt het leven hier duur en dit is niet enkel voor de telecommunicatie sector zo maar ook voor de energiemarkt.
Wat je eventueel in afwachting kan doen is de app. Stevie downloaden heb je toch al een deel van de zenders waar je kan op terugkijken en casten naar je tv.
Moet ik eens zoeken op mijn apple tv dan 🙂
Ik hoop dat hier nog iemand van orange ook nog op reageerd :-).
Denk tegelijk ook dat er meerdere mensen dit verwachten van hun.
Elke provider bied dit aan dus waarom orange niet :-p.
1) omdat orange geodkoper is door deze dingen niet aan te bieden.
2) tegenwoordig heeft elke zender zijn eigen APP/website waar je alles kunt terugkijken. (VRTnu / Stevie / VTMapp ...)
Snap dus waarom dit geen prioriteit is voor Orange
VRT NU werkt niet op Nvidia TV in feite op geen enkele Android TV box ! , dus kunnen wij NIET terugkijken !