annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wanneer terugspoelen met Orange TV?

Topic gestart op: 16-08-18 22h22

Antwoorden: 17 antwoorden

RVD
Ervaren verkenner

Wanneer terugspoelen met Orange TV?

Ben nu nieuwe kant LOVE , vroeger Proximus , wat ik toch een beetje spijtig vindt is dat men NIET de mogelijkheid heeft om een gemist programma terug on de tijd kan gaan en gewoon beginnen kijken , bij Proximus en Telenet is dit wel mogelijk ! , hopelijk veranderd dit snel ....

Labels (1)
17 ANTWOORDEN 17
Chiquita
Aspirant genezer

Ik spreek duidelijk in de toekomstige tijd...

Zoals hierboven al vermeld, gratis bestaat niet, dat zat gewoon in uw duurder abonnement.
Verbeteringen mag en moet maar dan vooral op stabiliteit en snellere interface.
Voor mij is terugkijken een leuke feature maar wil er niet meer voor betalen...
(dat is net de reden waarom ik naar Orange gegaan ben, heb al die features niet nodig)

RVD
Ervaren verkenner

Orange is zeker goed , en niet iedereen denkt hetzelfde voor u niet nodig voor mij een must  

Cdt24801
Wijze
Wijze

Denk aan het gezegde: "there is no such thing as a free meal" ...

Of in het Nederlands: "voor niets komt alleen de zon op" ...

Komt erop neer dat alle dingen die je denkt "gratis" te krijgen op één of andere manier toch wel degelijk betaald worden hoor ... Iets meer realistisch klinkt het als je zegt: "het zit in mijn abonnement vervat" ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
RVD
Ervaren verkenner

Ja zeker weten bij Proximus kon ik zelfs alle zenders bekijken in het buitenland langs wifi ,  EN TERUG IN DE TIJD OOK EN GRATIS, GELOOF MIJ MAAR HET WAS EEN FEIT !

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@RVD

Je hoeft niet zo te roepen, ik geloof je zo gewoon ook wel hoor ... Gefrustreerde robot

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen