Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 16-08-18 22h22
Antwoorden: 17 antwoorden
Ben nu nieuwe kant LOVE , vroeger Proximus , wat ik toch een beetje spijtig vindt is dat men NIET de mogelijkheid heeft om een gemist programma terug on de tijd kan gaan en gewoon beginnen kijken , bij Proximus en Telenet is dit wel mogelijk ! , hopelijk veranderd dit snel ....
Ik spreek duidelijk in de toekomstige tijd...
Zoals hierboven al vermeld, gratis bestaat niet, dat zat gewoon in uw duurder abonnement.
Verbeteringen mag en moet maar dan vooral op stabiliteit en snellere interface.
Voor mij is terugkijken een leuke feature maar wil er niet meer voor betalen...
(dat is net de reden waarom ik naar Orange gegaan ben, heb al die features niet nodig)
Orange is zeker goed , en niet iedereen denkt hetzelfde voor u niet nodig voor mij een must
Denk aan het gezegde: "there is no such thing as a free meal" ...
Of in het Nederlands: "voor niets komt alleen de zon op" ...
Komt erop neer dat alle dingen die je denkt "gratis" te krijgen op één of andere manier toch wel degelijk betaald worden hoor ... Iets meer realistisch klinkt het als je zegt: "het zit in mijn abonnement vervat" ...
Ja zeker weten bij Proximus kon ik zelfs alle zenders bekijken in het buitenland langs wifi , EN TERUG IN DE TIJD OOK EN GRATIS, GELOOF MIJ MAAR HET WAS EEN FEIT !