annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wanneer worden de problemen met de subs opgelost?

Topic gestart op: 08-10-20 21h26

Antwoorden: 11 antwoorden

Eurostar
Ervaren verkenner

Wanneer worden de problemen met de subs opgelost?

De ondertiteling bij BBC first en BBC-entertainment lopen nog steeds niet zoals het zou moeten zijn. Wanneer gaat dit eindelijk opgelost worden? Ik vind het toch raar dat via mijn satellietontvangst BBC first wel de juiste ondertitels heeft, kan iemand dit verklaren?

Labels (2)
11 ANTWOORDEN 11
BartV
Aspirant verkenner

Dat het probleem bij BBC ligt, klopt toch niet echt helemaal.  Ik heb dit ook al verscheidene malen bij Orange aangekaart. Ik heb bijvoorbeeld opnames van een reeks op BBC One (nov-dec 2020). Als ik deze bekijk heb ik voor dezelfde aflevering soms wel ondertiteling ter beschikking, op andere momenten niet.  De ondertiteling is dus wel door de BBC op een goede manier mee uitgezonden,  maar wordt door de decoder niet altijd juist weergegeven (na een reset over het algemeen wel). Hetzelfde ook getest met BBC Entertainment/ First/Two.  Volgens mij dus eerder een probleem van de decoder, die maar niet opgelost geraakt. Ik heb het intussen ook opgegeven om Orange nog zelf te contacteren. Het blijft een zeer storende fout, die Orange duidelijk niet als prioriteit ziet.

Eurostar
Ervaren verkenner

Ondertussen zijn we weeral een paar maanden en een nieuwe decoder verder en de problemen met de ondertiteling zijn er nog altijd! Je wil niet weten hoe vaak ik de decoder weeral eens moet rebooten omdat de subs niet meekomen... Na een harde reset ( spanning af,even wachten en terug aan ) komen ze dan weer terug...dus aan wat ligt het dan? Zeker niet aan BBC First of Entertainment want dan kwamen ze niet terug na een reset. Wanneer wordt hier nu eindelijk eens wat aan gedaan?

Leden met de meeste pluimen