- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Tv gids geen gegevens
Heeft er nog iemand het probleem dat de tv gids vanaf overmorgen (meteen na middernacht van zaterdag op zondag) overal “geen gegevens” weergeeft of weet iemand waaraan het kan liggen?
alvast bedankt
4 ANTWOORDEN 4
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Je kunt eens zien of je decoder verbonden is met internet @JokkeGaeth
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Heb ik geprobeerd meteen omdat dat inderdaad een mogelijkheid zou zijn maar daar ligt het ook niet aan maar toch bedankt voor het antwoord
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@JokkeGaeth jammer,
dan zou ik even geduld hebben. Wij hebben dat ook ooit gehad.
Gewoon vanavond alles uittrekken en morgenvroeg
alles terug insteken.
Kan ook helpen.
Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@JokkeGaeth goedemorgen,
je kan je decoder een reset geven, op de luiste manier.
Dat kan je hier lezen geef een klik op de blauwe hier.
Deze krijg je ook nog.
Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.