annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wat zijn de stappen om een opname te maken ?

Topic gestart op: 10-08-22 16h38

Antwoorden: 3 antwoorden

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Wat zijn de stappen om een opname te maken ?

 

Ugh iedereen!

Totem heeft wat onderzoek gedaan en realiseerde zich dat velen van u vragen hebben over het opnemen.

Geen paniek, Totem is hier om te helpen!

Laten we beginnen met een simpele vraag: hoe maak je een opname?

Je kunt op 4 manieren een opname maken:

- Door direct naar het gewenste programma te gaan en op REC te drukken.

- Door naar de programmagids te gaan, kun je het gewenste programma kiezen en vervolgens op REC drukken.

Op die manier kun je uw opname van tevoren plannen.

- In het actiemenu (door op de OK-toets te drukken) klikt je op "opnemen" zodra het programma is gekozen.

 

- Je kunt ook een opname plannen via het menu "Opname", en kiezen voor "handmatige opname". Er wordt dan een venster geopend waarin je de gewenste opname kunt programmeren 😊.

Goed om te weten:

Uw set-top box kan meerdere programma's tegelijk opnemen.

Om deze opnames te bekijken, ga naar het "opnames" menu, klik op "opgenomen".

Om deze opnames te verwijderen, kiest je de opname die je wilt verwijderen met de pijltjes en selecteert "opname verwijderen". Je kunt ook op de DEL-toets drukken.

Om een lopende opname te stoppen, kunt u het programma selecteren door op de toets "OK" te drukken. De huidige opname zal gemarkeerd worden met REC. Selecteer het programma en druk op OK om het pop-up menu weer te geven. Je kunt dan "Stop opname" selecteren en bevestigen.

Totem_0-1660142119726.jpeg

 

Je kunt ook opnames plannen via de Orange Tv-app .

Totem nodigt u uit deze link te raadplegen voor meer informatie en deze pagina te raadplegen om te weten hoe de Tv-gids werkt 😊

Totem zorgt voor zijn stam!

Totem

 

Labels (2)
3 ANTWOORDEN 3
Vhouta
Gewaardeerd verkenner

Bij Orange zeggen ze dat dit niet mogelijk is..

0 pluimen
Vhouta
Gewaardeerd verkenner

Waar vind ik menu opname? Krijg geen keuze te zuen 

0 pluimen
Vhouta
Gewaardeerd verkenner

Goede info! Maar het likt mij niet een opname handmatig te programmeren. Kan u mij helpen?

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen