annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wie zou er ook nog graag CI+ bij Orange zien?

Topic gestart op: 15-02-18 19h12

Antwoorden: 46 antwoorden

DrNickAsch
Gewaardeerd verkenner

Wie zou er ook nog graag CI+ bij Orange zien?

Wie zou er ook nog graag CI+ bij Orange zien?

Dit zou, in mijn ogen, toch perfect bij het huidige aanbod passen: digitale tv zonder al de onnodige fratsen...

 

Als er iets was wat ik graag had bij de concurrentie dan was het dat wel...

Labels (1)
46 ANTWOORDEN 46
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Wie zou er ook nog graag CI+ bij Orange zien?

Dit zou, in mijn ogen, toch perfect bij het huidige aanbod passen: digitale tv zonder al de onnodige fratsen...

 

Als er iets was wat ik graag had bij de concurrentie dan was het dat wel...

Ugh @DrNickAsch,

 

Momenteel voorzien we geen CAM CI + -module voor TV met geïntegreerde DVB-C-tuner. 

 

Deze soort oplossingen kunnen zeer complex zijn, omdat de installatie van de CAM-kaart en het gebruik ervan afhankelijk is van het  televisiemodel. Het is daarom noodzakelijk om de compatibiliteit van de CAM-kaart met veel verschillende tv-modellen te garanderen, wat complex is.

De kwaliteit van het gebruik van CI+ zal ook minderen in vergelijking met het gebruik van onze decoder: geen uitgebreide tv-gids, geen mogelijkheid tot opnemen of pauze enz ... 

 

We houden jullie zeker op de hoogte van nieuwe evoluties ...

 

Drink hoop uit de waterbron

 

🐺 Totem 🐺

0 pluimen
DrNickAsch
Gewaardeerd verkenner

Dag Totem,

 

ik begrijp perfect wat je wil zeggen, maar niet iedereen wil persé al die extra's. 

Ik heb tv om tv te kijken en niets anders. 

Ik heb eerlijk gezegd geen nood aan die decoder, die tweede afstandsbediening en alles wat er nog bij zou komen kijken. 

Keep it simple!

het kan wel dat het voor jullie complex is, maar als klant draag je nu wel de gevolgen. Zo'n decoder verbruikt ook extra electriciteit, zorgt dus ook voor een extra brandgevaar en weet ik wat nog allemaal. 

Toen ik destijds bij de concurrentie de CI+ module had, ondervond ik geen last van het feit dat het beeld niet zo goed zou zijn. Integendeel. Maar natuurlijk ligt dat dan weer van merk tot merk. Maar de huidige nieuwe tv's zijn er allemaal op voorzien. 

Ik hoop dat dit eigenlijk sneller komt dan dat je nu laat uitschijnen

 

grtz

 

JG
Gewaardeerd verkenner

't Is natuurlijk een hele hoop moeite om een CI+-kaartje te testen op alle mogelijke TV's. Ieder haar excuus maar uw concurrent Telenet heeft al een uitgebreide lijst met compatibele TV's dus die hoeft Orange al niet meer te testen. Just saying ...

En geef nu toe, zo een dure, rondraaiende, luidruchtige, energieverslindende bak onder of achter uw TV, dat is toch niet meer van deze tijd.

En wie bewaart nu nog iets van het open net? Het is juist een eigenschap van open netuitzendingen dat er later altijd herhalingen van verschijnen of dat ze meestal ergens terug te vinden zijn op het net. En uitgesteld kijken is gemakkelijk te doen middels een SD-kaartje in de USB van uw TV te prikken. Just my two €c ...

0 pluimen
Joske
Gewaardeerd verkenner

Dag Totem.

De 'min'-puntjes zou ik er onmiddelijk bijnemen als oplossing voor een 2de tv. 
Stel ik wil een tv op mijn terras om in de zomer voetbal te kijken met vrienden. Dan moet ik ook weer iets voorzien om die decoder te zetten/hangen/... 
Een tv die aan de muur gehangen wordt heeft in veel gevallen ook niet echt nog ruimte om de "grote" decoder ergens te 'verstoppen'.

0 pluimen
JG
Gewaardeerd verkenner

Count me in. Weg met die overbodige, energie-verslindende decoder. Overigens is dat CI+-kaartje het enige dat me tegenhoudt over te schakelen naar Orange of Proximus.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen