annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wie zou er ook nog graag CI+ bij Orange zien?

Topic gestart op: 15-02-18 19h12

Antwoorden: 46 antwoorden

DrNickAsch
Gewaardeerd verkenner

Wie zou er ook nog graag CI+ bij Orange zien?

Wie zou er ook nog graag CI+ bij Orange zien?

Dit zou, in mijn ogen, toch perfect bij het huidige aanbod passen: digitale tv zonder al de onnodige fratsen...

 

Als er iets was wat ik graag had bij de concurrentie dan was het dat wel...

Labels (1)
46 ANTWOORDEN 46
Herihor
Leidende verkenner

Een goed idee, maar ik zou toch graag het comfort van mijn decoder behouden: ik kan twee opnamen tegelijkertijd maken, naar een gemaakte opname op hetzelfde ogenblik kijken of gewoonweg naar tv kijken en ook nog eens gebruik maken van terugkijken. Ik dacht dat dit niet kon met een kaartje (tenzij ik me vergis). Voordeel is dan weer: een apparaat minder, minder verbruik want decoders verbruiken veel, een HDMI uitgang minder bezet, en natuurlijk minder betalen omdat je de decoder niet hoeft te huren. 

0 pluimen
JohanBoskamp
Aspirant verkenner

Je kan wel 2 opnames tegelijk nemen of iets opnemen en terwijl iets anders kijken als je een TV hebt met 2 tuners en 2 CI+ slots (Ik denk dat o.a. Panasonic deze in hun assortiment hebben). Dan heb je uiteraard ook 2 kaartjes nodig.

0 pluimen
Herihor
Leidende verkenner

Maar met twee kaartjes wordt het wel erg duur...

0 pluimen
DrNickAsch
Gewaardeerd verkenner

jaren aan een stuk 8-9€ / maand, of eenmalig 2x ca.70€, welk is het goedkoopst denk je?

0 pluimen
Herihor
Leidende verkenner

Inderdaad, twee kaartjes, maar er zijn echt niet veel tv’s die deze mogelijkheid hebben, de mijne in ieder geval niet (en die is nieuw van vorig jaar en was erg duur als OLED...).

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen