annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Zenders verdwenen

Topic gestart op: 15-07-23 23h22

Antwoorden: 10 antwoorden

Marcuswelby1964
Ervaren verkenner

Zenders verdwenen

OPGELOST

Orange TV Box

ik heb regelmatig voor dat alle zenders verdwenen zijn en dat ik de zenders terug moet scannen in de instellingen , na het scannen zijn de zenders terug maar een paar dagen later zijn ze weer weg 

Weet er iemand wat de oorzaak zou kunnen zijn ?

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Pletse
Gewaardeerde genezer

Bellen naar de klantendienst wanneer de zenders opnieuw verdwenen zijn. Dossier laten opmaken, dossiernummer ergens opschrijven.
Bij de volgende keer opnieuw bellen, probleem uitleggen, dossiernummer van de vorige keer doorgeven en vragen voor nieuwe tv box... Kan niet de bedoeling zijn dat je om de zoveel dagen je zenders opnieuw moet gaan instellen.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

10 ANTWOORDEN 10
Pletse
Gewaardeerde genezer

Hey @Frauke83 , 

Je moet berichten kunnen relativeren.

Op een forum wordt enkel gepost als men problemen ervaart. Een klant gaat niet posten: "Hey, ik ben al een jaar Orange-klant en alles werkt perfect en blijft perfect werken"... Nee, ze posten pas een berichtje wanneer er iets misloopt. Daarom dat forums van providers ook snel als negatief kunnen ervaren worden.

Ikzelf heb ook de TV Box staan en deze slechts 2 of 3 keer op een jaar tijd moeten opnieuw opstarten. Zelf nog nooit een reset moeten uitvoeren of volledig moeten opnieuw instellen. 🤔 Vroeger bij Proximus was dit wekelijks 🤣

Het kan perfect zijn dat jij bij Telenet geen problemen hebt, maar ga gerust eens op het forum van Telenet neuzen. Je zal er ook 101 negatieve berichten tegen komen van andere klanten die WEL problemen ervaren. 


Pletse
Gewaardeerde genezer

Hey @Marcuswelby1964 ,

Ik zou om te beginnen eerst eens de TV Box zonder stroom zetten voor enkele seconden zodat die eens volledig vanaf 0 kan heropstarten. Een reboot van het systeem lost in vele gevallen dergelijke problemen op.

0 pluimen
Marcuswelby1964
Ervaren verkenner

Beste,

al dikwijls geprobeerd , maar het probleem komt telkens terug !

0 pluimen
Pletse
Gewaardeerde genezer

Bellen naar de klantendienst wanneer de zenders opnieuw verdwenen zijn. Dossier laten opmaken, dossiernummer ergens opschrijven.
Bij de volgende keer opnieuw bellen, probleem uitleggen, dossiernummer van de vorige keer doorgeven en vragen voor nieuwe tv box... Kan niet de bedoeling zijn dat je om de zoveel dagen je zenders opnieuw moet gaan instellen.

BARTT
Gewaardeerd verkenner

Hoe vaak heb ik daar al niet over gebeld. En nooit vinden ze een probleem. Nu vandaag weer zenders verdwenen

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen