Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 15-07-23 23h22
Antwoorden: 10 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Orange TV Box
ik heb regelmatig voor dat alle zenders verdwenen zijn en dat ik de zenders terug moet scannen in de instellingen , na het scannen zijn de zenders terug maar een paar dagen later zijn ze weer weg
Weet er iemand wat de oorzaak zou kunnen zijn ?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Bellen naar de klantendienst wanneer de zenders opnieuw verdwenen zijn. Dossier laten opmaken, dossiernummer ergens opschrijven.
Bij de volgende keer opnieuw bellen, probleem uitleggen, dossiernummer van de vorige keer doorgeven en vragen voor nieuwe tv box... Kan niet de bedoeling zijn dat je om de zoveel dagen je zenders opnieuw moet gaan instellen.
Raar, zelf nog nooit voorgehad... En ik ken redelijk wat vrienden, familie en collega's die ik ook Orange hebben en ook van hun nog nooit iets gehoord hierover...
Ik zou de klanten dienst contacteren, zodat er een dossier kan door gestuurd worden naar de Back-Office
Ga ik doen , maar nog even afwachten , zal bellen op het moment dat ik het terug voorheb !
Heb hier al dikwijls zulke problemen gelezen op het forum. Kan toch niet de bedoeling zijn dat je telkens moet rebooten en alles herinstellen en dat dikwijls. Bij Telenet overkomt me dit niet.