Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 08-02-20 14h56
Antwoorden: 8 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Waarom is orange zo op de franstalige tv zenders gericht. In het aanbod staan voor mij veel te veel franstalige zenders ipv engelse talige enzo...
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemiddag,
omdat ons landje 2 talig is zeker!
@Bethesda schreef:
Waarom is orange zo op de franstalige tv zenders gericht. In het aanbod staan voor mij veel te veel franstalige zenders ipv engelse talige enzo...
Ik heb zo een donker vermoeden dat het feit dat het moederhuis in Frankrijk staat er ook wel voor iets tussen zit ....
Bovendien denk ik dat Orange meer abonnees heeft in het zuiden dan in het noorden van ons Belgenlandje ...
@Bethesda Voor elk wat wils en er wonen ook Franstaligen in Vlaanderen.
Wat zitten jullie allemaal te zagen en te klagen. Als je niet tevreden bent van Orange, ga dan bij Telenet of cast je Vlaamse zenders op tv.
Er zijn er ergere dingen dan deze...
Bien a vous
@Bethesda schreef:
Ik heb zo een donker vermoeden dat het feit dat het moederhuis in Frankrijk staat er ook wel voor iets tussen zit ....
Bovendien denk ik dat Orange meer abonnees heeft in het zuiden dan in het noorden van ons Belgenlandje ...
Goedemiddag,
omdat ons landje 2 talig is zeker!