annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Zoveel franstalige zenders

Topic gestart op: 08-02-20 14h56

Antwoorden: 8 antwoorden

Bethesda
Ervaren verkenner

Zoveel franstalige zenders

OPGELOST

Waarom is orange zo op de franstalige tv zenders gericht. In het aanbod staan voor mij veel te veel franstalige zenders ipv engelse talige enzo...

Labels (2)
2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
Josette
Wijze
Wijze

Goedemiddag,

omdat  ons landje 2 talig is zeker!

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Cdt24801
Wijze
Wijze


@Bethesda  schreef:

Waarom is orange zo op de franstalige tv zenders gericht. In het aanbod staan voor mij veel te veel franstalige zenders ipv engelse talige enzo...


Ik heb zo een donker vermoeden dat het feit dat het moederhuis in Frankrijk staat er ook wel voor iets tussen zit ....

Bovendien denk ik dat Orange meer abonnees heeft in het zuiden dan in het noorden van ons Belgenlandje ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 ANTWOORDEN 8
Surfer
Ervaren genezer

@Bethesda Voor elk wat wils en er wonen ook Franstaligen in Vlaanderen. 

0 pluimen
Surfer
Ervaren genezer

Wat zitten jullie allemaal te zagen en te klagen. Als je niet tevreden bent van Orange, ga dan bij Telenet of cast je Vlaamse zenders op tv.

Er zijn er ergere dingen dan deze...

 

Bien a vous

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Bethesda  schreef:

Waarom is orange zo op de franstalige tv zenders gericht. In het aanbod staan voor mij veel te veel franstalige zenders ipv engelse talige enzo...


Ik heb zo een donker vermoeden dat het feit dat het moederhuis in Frankrijk staat er ook wel voor iets tussen zit ....

Bovendien denk ik dat Orange meer abonnees heeft in het zuiden dan in het noorden van ons Belgenlandje ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Josette
Wijze
Wijze

Goedemiddag,

omdat  ons landje 2 talig is zeker!

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen