annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

decoder lawaai harde schijf/ventilator

Topic gestart op: 19-08-21 21h40

Antwoorden: 3 antwoorden

MEAP
Aspirant verkenner

decoder lawaai harde schijf/ventilator

Een opmerking in de hoop dat de nieuwe decoder er snel komt et dit probleem oplost (en dat deze decoder ook wordt verdeeld naar reeds bestaande klanten!)

De TV decoder maakt voor mij een zeer hinderlijk lawaai te vergelijken met ventilatoren van een laptop en/of het geluid van een harde schijf die continu zit te spinnen.  Toen ik pas klant was dacht ik dat het over een defecte decoder ging (of op weg naar defect) - men is deze komen omwisselen maar het probleem blijft identiek.  De decoder zelf heeft voldoende vrije ruimte rondom, dus aan slechte luchtcirculatie of dergelijke ligt het niet.  Afstand van de zitplaats tot de decoder is een 4 tal meter.

Ik weet niet of anderen hetzelfde ervaren maar ik vind het echt wel hinderlijk en denk zelfs terug over te stappen naar mijn vorige provider, Telenet (of eventueel Proximus).  

Labels (1)
3 ANTWOORDEN 3
MEAP
Aspirant verkenner

 

@Josette,

bedankt voor je feedback...  Ik ben nog één van de weinigen zonder facebook, dus op die manier contact opnemen zal niet lukken 😊 (tenzij ik me registreer uiteraard, maar zie dat nut er niet echt van in)...

Ik had het geluid eens vergeleken met Orange decoders elders, daar is dat gelijkaardig (en de decoder werd al eens vervangen).  Het is wel zo dat het geluid feller is/wordt als deze effectief in gebruik is.  Het woord "geluid" is misschien ook niet ideaal, het is eerder het zoemen van de schijf / blazen van de ventilator.  Ikzelf stoor me er serieus aan (hoor dit zelfs door een TV programma op normaal volume), terwijl anderen het wel horen maar als minder vervelend ervaren.  Kan dus dat ik iets gevoeliger ben voor bepaalde frequenties, ... maar toch, blijft jammer.

gr,

 

 

Josette
Wijze
Wijze

@MEAP  dat is echt niet normaal,

dan zal je de klantendienst 5000 nog eens moeten opbellen,

en een volledige nieuwe eisen geen revisie!

Want echt hier hoor je hem niet.

Succes.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@MEAP  goedemorgen,

neem eens contact op met FB-Messenger.

https://www.facebook.com/OrangeBelgium

De onze hoor je niet dus is er iets aan vlg mij.

Deze krijg je ook nog:

Tagnieuw.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen