annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

het leven van een orange decoder

Topic gestart op: 03-04-20 10h31

Antwoorden: 15 antwoorden

Law
Veteraan verkenner

het leven van een orange decoder

Misschien al de zoveelste topic over het zelfde onderwerp en hetzelfde beestje maar,

Wanneer krijgen we een nieuwe decoder?
De Orange decoder is nog steeds model 1 die in de tijd van Mobistar internet+tv diensten werden geleverd 4 jaar geleden.

In deze 4 jaar werd de modem al vervangen door een Siligence TCG300.
Waarom de Decoder niet?

Sinds kort terug klant met de nieuwe modem (top modem maar enkel last van af en toe no wifi) maar de decoder is nog steeds dezelfde. De meeste bugs zijn er nu wel uit maar het is een joekel van een machine. Doet me denken aan de eerste telenet/proximus decoders 😁😁.

Waar staan we met de decoder na 4 jaar?
Zijn er specs van de eventuele opvolger?
Al dan niet netflix op de decoder?
Of Orange Android tv?
Wanneer te verwachten?

Labels (2)
0 pluimen
15 ANTWOORDEN 15
Schumi_wk
Veteraan verkenner

@patrick2 

Nog 1tje off-topic, maar een Iphone, dat hoort in de fruitschaal tussen de bananen en de kiwi's. Zou dat alleen gebruiken als ze mij 1 gratis geven, om mee te doen aan het BK gsm werpen. 😉

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Schumi_wk  oei zo tegen Apple zelf of vindt je die veel te duur ? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Schumi_wk
Veteraan verkenner

@patrick2100% anti apple. Tegen alle systemen die hun resources niet vrij geven en alles willen in een besloten kring houden.

Smartphone draait altijd op custom rom
Pc is linux distro
Facebook heb ik maar gebruik ik niet, Whatsapp komt niet op mijn mobiel.

Er zijn genoeg alternatieven om een mooi systeem te hebben waarbij je wel nog privacy hebt.

Maar we wijken af is hier niet te topic om over zoiets bezig te zijn. Ge moet maar een topic opstarten voor de discussies over zoiets. Ik ga veel antwoorden geven 🤣

 

patrick2
Wijze
Wijze

@Schumi_wk  dan denk ik dat je veel volgers gaat hebben want vele gaan dat interessant vinden. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze


@patrick2  schreef:

@Schumi_wk  dan denk ik dat je veel volgers gaat hebben want vele gaan dat interessant vinden. 


Dan moeten we dat gewoon doen, toch? Het is niet verboden en zeker in deze tijden kan het een uitweg bieden, een uitlaatklep waar je uw mening, met of zonder zout, kwijt kan. Zolang het maar beleefd blijft.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen