annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

het leven van een orange decoder

Topic gestart op: 03-04-20 10h31

Antwoorden: 15 antwoorden

Law
Veteraan verkenner

het leven van een orange decoder

Misschien al de zoveelste topic over het zelfde onderwerp en hetzelfde beestje maar,

Wanneer krijgen we een nieuwe decoder?
De Orange decoder is nog steeds model 1 die in de tijd van Mobistar internet+tv diensten werden geleverd 4 jaar geleden.

In deze 4 jaar werd de modem al vervangen door een Siligence TCG300.
Waarom de Decoder niet?

Sinds kort terug klant met de nieuwe modem (top modem maar enkel last van af en toe no wifi) maar de decoder is nog steeds dezelfde. De meeste bugs zijn er nu wel uit maar het is een joekel van een machine. Doet me denken aan de eerste telenet/proximus decoders 😁😁.

Waar staan we met de decoder na 4 jaar?
Zijn er specs van de eventuele opvolger?
Al dan niet netflix op de decoder?
Of Orange Android tv?
Wanneer te verwachten?

Labels (2)
0 pluimen
15 ANTWOORDEN 15
patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous  ik betaal genoeg bij Telenet voor alles wat ik heb. Heb het totaal pakket bij Telenet . Maar heb ooit in het begin Orange gehad. Super tevreden van maar miste toch de terug kijk tv en het film aanbod. ( heb bij Telenet gewerkt dus weet waar ik over spreek ) Nu ben ik eigenlijk aan het wachten tot Orange dit ook brengt aangezien wij van deze functie veel gebruik maken thuis. Vaste lijn heb ik maar wordt bijna nooit gebruikt , zeg maar rustig nooit. Nu hoor ik de meeste al zeggen je kan dat opnemen , ja dat klopt mee eens hoor maar ik neem niks op en mijn partner ook niet. Heel toevallig nu wel omdat er een paar films komen die tegelijkertijd uitgezonden worden en ja je kan niet alles in eens kijken. 

Daarnaast zijn er ook een aantal extra zenders in de Play More die wij hebben en daar zitten er sommige tussen die thuis wel veel bekeken worden en die zenders heeft Orange niet jammer genoeg. Dus al met al bieden hun nu net dat beetje meer wat ik graag wil hebben. 

Nogmaals als Orange het uitbrengt kom ik als eerste terug daar mag je zeker van zijn want , ben een tevreden klant met de gsm en was tevreden met internet en tv.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Law
Veteraan verkenner

Misschien kan de almachtige Totem hier feedback opgeven?

@Totem Enig idee wat de plannen nog zijn met de tv dienst van Orange? 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Law  helaas gaat Orange er op dit moment niks mee doen. Deze post is al eens gemaakt door mezelf en hebben toen aangegeven dat er hier omtrent geen plannen zijn. Misschien naar de toekomst toe maar nu zeker niet. Vind het ook niet heel erg ben klant bij Orange en zal dat ook blijven , maar het totaal plaatje zit er even niet in. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Schumi_wk
Veteraan verkenner

patrick2 wat ik wel leuk vind je hebt het op 1 na meeste berichten hier en op 2 na meeste pluimen maar je zit bij Telenet voor internet en tv!

Das zeggen dat je een Iphone fantastich vind terwijl je met een S20 rondloopt.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Schumi_wk  en een Iphone heb ik ook en een Orange abonnement heb ik ook 🙂 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen