annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

het leven van een orange decoder

Topic gestart op: 03-04-20 10h31

Antwoorden: 15 antwoorden

Law
Veteraan verkenner

het leven van een orange decoder

Misschien al de zoveelste topic over het zelfde onderwerp en hetzelfde beestje maar,

Wanneer krijgen we een nieuwe decoder?
De Orange decoder is nog steeds model 1 die in de tijd van Mobistar internet+tv diensten werden geleverd 4 jaar geleden.

In deze 4 jaar werd de modem al vervangen door een Siligence TCG300.
Waarom de Decoder niet?

Sinds kort terug klant met de nieuwe modem (top modem maar enkel last van af en toe no wifi) maar de decoder is nog steeds dezelfde. De meeste bugs zijn er nu wel uit maar het is een joekel van een machine. Doet me denken aan de eerste telenet/proximus decoders 😁😁.

Waar staan we met de decoder na 4 jaar?
Zijn er specs van de eventuele opvolger?
Al dan niet netflix op de decoder?
Of Orange Android tv?
Wanneer te verwachten?

Labels (2)
0 pluimen
15 ANTWOORDEN 15
patrick2
Wijze
Wijze

@Schumi_wk  dat klopt inderdaad en dat steek ik niet weg dat ik bij Telenet ben voor internet en tv ! 

De enige reden is dat we terug kijk tv hebben en het filmaanbod ( het grootste pakket ). Vooral mijn partner die kijkt veel terug als die uit het werk komt en daarbij worden er veel films gekeken. Wij nemen niet veel op en als er al iets opgenomen wordt is het een film die echt nergens anders te zien is meer niet. 

Ik heb Orange ooit gehad en was daar tevreden van dat zeg ik zeker niet. Moest Orange terug kijk tv en een film aanbod lanceren ben ik als eerste terug klant. Maar alles kan zo maar veranderen natuurlijk. 

Je bent niet de eerste die hier een opmerking over maakt en vindt dat ook geen probleem.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Leden met de meeste pluimen