annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

opnamen bekijken

Topic gestart op: 08-04-25 19h57

Antwoorden: 10 antwoorden

RonnyT
Gewaardeerd verkenner

opnamen bekijken

OPGELOST
  • ik kan zeer dikwijls opnames niet bekijken , zelfs na heropstarten van modem en digicorder
Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
YannickV
Moderator
Moderator

Hey Ronny, dat klinkt niet normaal.
Zoals Gregory zegt, zijn opnames en replay via het internet. Het kan dus zijn dat het probleem aan de internet snelheid zelf ligt.
Heb je hiervoor al contact opgenomen met de klantendienst? 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
10 ANTWOORDEN 10
SVG
Gewaardeerd verkenner

Wij hebben hetzelfde probleem. 80% van de tijd kunnen we opnames afspelen. 20% van de tijd niet. Loading spinner blijft draaien en daarna een foutmelding "kan niet worden afgespeeld". ; We hebben de indruk dat meestal 's avonds laat dat het probleem zich stelt. We hebben het minder voor in de vroege avond. Heb jij verder nieuws hierrond, Ronny?

0 pluimen
RonnyT
Gewaardeerd verkenner

bij ons lukt het de ene dag , de volgende niet , ik belde  al menigmaal en krijg steeds een dossiernummer en zou binnen 4 dagen gebeld worden , dit is reeds enkele maanden , soms start de decoder op met netflix en raken wij er niet uit dus weer decoder heropstarten , decoder gaat ook steeds uit als we tv uitdoen , laatst zei medewerker dat het bijna zeker aan decoder ligt , waarom komt men dan geen betere zetten ?triestig hé

Gregory
Wijze
Wijze

Heb het ook 1 keer voorgehad.  Een bepaalde aflevering van iets stopte na een aantal minuten

Terug geprobeerd (zonder herstarten van de decoder) en op dezelfde plaats, stop

Daarna de aflevering bezien via VrtMax

In mijn geval - 

• Aan internet zal het niet gelegen hebben - VrtMax ging daarna
  • Server(s) probleem die opnames afspelen
    • Overbelast ?  Denk het niet
    • Een fout op een bepaald tijdstip in dat zelfde programma
      • Waarschijnlijk wel - een stuk dat niet opgenomen was
YannickV
Moderator
Moderator

Hey Ronny, dat klinkt niet normaal.
Zoals Gregory zegt, zijn opnames en replay via het internet. Het kan dus zijn dat het probleem aan de internet snelheid zelf ligt.
Heb je hiervoor al contact opgenomen met de klantendienst? 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen