- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
opnamen bekijken
- ik kan zeer dikwijls opnames niet bekijken , zelfs na heropstarten van modem en digicorder
Opgelost! Ga naar de oplossing.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Hey Ronny, dat klinkt niet normaal.
Zoals Gregory zegt, zijn opnames en replay via het internet. Het kan dus zijn dat het probleem aan de internet snelheid zelf ligt.
Heb je hiervoor al contact opgenomen met de klantendienst?
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
technieker bij ons geweest 25april , nieuwe decoder geïnstalleerd, 26 april tv en decoder aangelegd : decoder start op met Netflix en dus moeten we ...........decoder resetten dus probleem NIET OPGELOST
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
al meerdere keren , laatste keer werd gezegd dat het waarschijnlijk aan de decoder ligt , ik zei ik kan een nieuwe halen bij Orangeshop , maar dit kan niet , er zal binnen 4 dagen iemand bellen pffffff , dit is reeds 2 maand en iedere keer krijg ik een dossiernummer ,
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
natuurlijk is decoder aangesloten op internet , raar maar als we speedtest doen hebben we soms maar 101 tot 105 en dag later 143&,8 raar hé
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
wij zijn pas sinds december bij Orange , dus zullen wij wel nieuwste modem en decoder hebben , en als er verschillende opnames opstaan kunnen wij er geen enkele bekijken
