annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

opnamen bekijken

Topic gestart op: 08-04-25 19h57

Antwoorden: 10 antwoorden

RonnyT
Gewaardeerd verkenner

opnamen bekijken

OPGELOST
  • ik kan zeer dikwijls opnames niet bekijken , zelfs na heropstarten van modem en digicorder
Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
YannickV
Moderator
Moderator

Hey Ronny, dat klinkt niet normaal.
Zoals Gregory zegt, zijn opnames en replay via het internet. Het kan dus zijn dat het probleem aan de internet snelheid zelf ligt.
Heb je hiervoor al contact opgenomen met de klantendienst? 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
10 ANTWOORDEN 10
RonnyT
Gewaardeerd verkenner

technieker bij ons geweest 25april , nieuwe decoder geïnstalleerd, 26 april tv en decoder aangelegd : decoder start op met Netflix en dus moeten we ...........decoder resetten dus probleem NIET OPGELOST 

0 pluimen
RonnyT
Gewaardeerd verkenner

al meerdere keren , laatste keer werd gezegd dat het waarschijnlijk aan de decoder ligt , ik zei ik kan een nieuwe halen bij Orangeshop , maar dit kan niet , er zal binnen 4 dagen iemand bellen pffffff   , dit is reeds 2 maand en iedere keer krijg ik een dossiernummer ,

0 pluimen
RonnyT
Gewaardeerd verkenner

natuurlijk is decoder aangesloten op internet , raar maar als we speedtest doen hebben we soms maar 101 tot 105 en dag later 143&,8 raar hé

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@RonnyT 

Betreft het hier altijd dezelfde opnames ? En heb je de nieuwe tv box of nog de oude tv decoder ? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
RonnyT
Gewaardeerd verkenner

wij zijn pas sinds december bij Orange , dus zullen wij wel nieuwste modem en decoder hebben , en als er verschillende opnames opstaan kunnen wij er geen enkele bekijken 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen