annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

opnames bekijken op een tweede decoder

Topic gestart op: 03-09-20 10h06

Antwoorden: 17 antwoorden

daleytommeleyn
Gewaardeerd verkenner

opnames bekijken op een tweede decoder

Beste leden, 

sinds gisteren zijn wij klant van orange. ze hebben alles komen installeren en alles leek perfect te werken. nu zijn er een paar problemen: 

1/ we programmeren familie en sara en dergelijke om op te nemen. We kruipen daarna lekker gezellig voor de 2de decoder: geen familie, geen sara. 

Kun je opnames van de ene decoder dan niet bekijken op de ander? 

Ook geprobeerd om via de tv app te streamen naar mijn apple tv: werkt ook niet

2/ hoewel tcl wel in de lijst staat om de afstandsbediening in te stellen werkt het niet... is er nog een methode die ik kan proberen? ik weet bij proximus kun je de afstandsbediening zelf configureren door over te nemen van je andere afstandsbediening. 

 

alvast bedankt! 🙂 

Labels (2)
0 pluimen
17 ANTWOORDEN 17
patrick2
Wijze
Wijze

@daleytommeleyn  op dit moment kan je geen opnames delen tussen de twee decoders. Daarom direct de vraag aan @Totem  gaat dit mogelijk gemaakt worden om de opnames te delen tussen de decoders ? 

Je kan enkel de tv app streamen tussen een chromecast . Dus het werkt niet met een Apple tv. 

Betreft je laatste vraag kan ik geen antwoord geven. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


daleytommeleyn
Gewaardeerd verkenner

Beste @patrick2 ,

dit is wel een hééééééééél groot minpunt aan orange tv. je wilt nl kunnen kijken waar en wanneer je wilt. 

 

tv streamen naar de apple tv werkt wel, alleen de opnames niet. 

 

mvg, 

Daley

 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@daleytommeleyn  ah ok dus de streaming tussen app en Apple tv werkt wel dat wist ik zelf nog niet dus dat werkt . Ik dacht enkel nog altijd met de chromecast. 

Ja betreft die opnames delen daarmee ook @Totem  erin vermeld zodat deze meer duidelijkheid kan geven of het er aan zit te komen. 

Je kan kijken waar je wil en wanneer je wil , in de gehele EU via de app , maar geen opnames. 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


daleytommeleyn
Gewaardeerd verkenner

De opnames delen lijkt mij een groot probleem te zijn bij Orange of heb ik dat mis @patrick2 ? 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen