annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

opnames bekijken op een tweede decoder

Topic gestart op: 03-09-20 10h06

Antwoorden: 17 antwoorden

daleytommeleyn
Gewaardeerd verkenner

opnames bekijken op een tweede decoder

Beste leden, 

sinds gisteren zijn wij klant van orange. ze hebben alles komen installeren en alles leek perfect te werken. nu zijn er een paar problemen: 

1/ we programmeren familie en sara en dergelijke om op te nemen. We kruipen daarna lekker gezellig voor de 2de decoder: geen familie, geen sara. 

Kun je opnames van de ene decoder dan niet bekijken op de ander? 

Ook geprobeerd om via de tv app te streamen naar mijn apple tv: werkt ook niet

2/ hoewel tcl wel in de lijst staat om de afstandsbediening in te stellen werkt het niet... is er nog een methode die ik kan proberen? ik weet bij proximus kun je de afstandsbediening zelf configureren door over te nemen van je andere afstandsbediening. 

 

alvast bedankt! 🙂 

Labels (2)
0 pluimen
17 ANTWOORDEN 17
Josette
Wijze
Wijze

@daleytommeleyn  merci dat is wat ik niet wist. 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
daleytommeleyn
Gewaardeerd verkenner

we leren elke dag bij @Josette ... 🙂 

zou het alleen een heel erg groot minpunt vinden als er geen oplossing bestaat...

daleytommeleyn
Gewaardeerd verkenner

wij wisselen echt constant tussen de tv's... daarom nemen we ook 2 decoders en zowel bij proximus als telenet is dit mogelijk... dus ook echt geen seconde aan gedacht dat het niet mogelijk zou zijn. Het is bijna hallucinant hoe dit nog niet kan. 

en dat streamen via de gsm dan nog zou lukken heb je nog een oplossing. Maar nu is de enige oplossing dat je ALLES programmeert op ALLE decoders... dus dubbel werk: 2 keer programmeren, 2 keer wissen

en eens vergeten, jammer, dan moet je misschien aan de tafel blijven zitten in plaats van een lekkere zachte zetel of bed. 

0 pluimen
daleytommeleyn
Gewaardeerd verkenner

we hebben nog eens contact gehad met orange... 

opnames bekijken van de andere decoder zou niet mogelijk zijn. De enige oplossing is om effectief ALLES op te nemen op de 2 decoders... iets vergeten is jammer. 

Alles dus op 2 decoders programmeren, verwijderen.... 

een héééééééél groot minpunt dus... 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@daleytommeleyn  goedemorgen, voor jou eerst deze:

 

Tagnieuw.jpg

De vraag die jij stelt kan ik je niet beantwoorden, daar zijn anderen voor

die dat systeem beter kennen, dus eventjes geduld aub?

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen