annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

opnames bekijken op een tweede decoder

Topic gestart op: 03-09-20 10h06

Antwoorden: 17 antwoorden

daleytommeleyn
Gewaardeerd verkenner

opnames bekijken op een tweede decoder

Beste leden, 

sinds gisteren zijn wij klant van orange. ze hebben alles komen installeren en alles leek perfect te werken. nu zijn er een paar problemen: 

1/ we programmeren familie en sara en dergelijke om op te nemen. We kruipen daarna lekker gezellig voor de 2de decoder: geen familie, geen sara. 

Kun je opnames van de ene decoder dan niet bekijken op de ander? 

Ook geprobeerd om via de tv app te streamen naar mijn apple tv: werkt ook niet

2/ hoewel tcl wel in de lijst staat om de afstandsbediening in te stellen werkt het niet... is er nog een methode die ik kan proberen? ik weet bij proximus kun je de afstandsbediening zelf configureren door over te nemen van je andere afstandsbediening. 

 

alvast bedankt! 🙂 

Labels (2)
0 pluimen
17 ANTWOORDEN 17
patrick2
Wijze
Wijze

@daleytommeleyn  ik vermoed dat het op dit moment iets is wat nog niet mogelijk is. Dat is natuurlijk jammer voor diegene die hun opnames graag bekijken op een later tijdstip en op een andere plaats. Bijvoorbeeld je studeer kamer of voor het slapen gaan een film of serie nog even bekijken zou makkelijk zijn. Kan mij voorstellen dat veel mensen het op deze manier doen. Hopelijk kan @Totem  ons een antwoord geven dat het eraan zit te komen want het is een functie die bij Telenet wel mogelijk is. Voor de rest werkt de rest goed het is eigenlijk die functie die nog ontbreekt maar ik lees er weinig over hier dat het een groot gemis is. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Totem
Grote Wijze
Grote Wijze


@patrick2  schreef:

@daleytommeleyn  ik vermoed dat het op dit moment iets is wat nog niet mogelijk is. Dat is natuurlijk jammer voor diegene die hun opnames graag bekijken op een later tijdstip en op een andere plaats. Bijvoorbeeld je studeer kamer of voor het slapen gaan een film of serie nog even bekijken zou makkelijk zijn. Kan mij voorstellen dat veel mensen het op deze manier doen. Hopelijk kan @Totem  ons een antwoord geven dat het eraan zit te komen want het is een functie die bij Telenet wel mogelijk is. Voor de rest werkt de rest goed het is eigenlijk die functie die nog ontbreekt maar ik lees er weinig over hier dat het een groot gemis is. 


Ugh allen,

Totem stelt de vraag aan de verantwoordelijke en stuurt je een rooksignaal als hij de antwoord heeft.

Totem's groetjes,

Totem

daleytommeleyn
Gewaardeerd verkenner

ugh @Totem ! 

Daley houdt zijn verrekijker dichtbij om de rooksignalen te kunnen zien! 

Josette
Wijze
Wijze

@daleytommeleyn  ik ben aan het denken hadden ze toen al verrekijkers?

Maar  wij hebben géén 2 decoders

kan dat ook niet via de app Orange TV BE?

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
daleytommeleyn
Gewaardeerd verkenner

@Josette Ze hadden toen ook nog geen forums he 😂😂

het is idd orange tv be dat ik staan heb... maar daarmee kun je geen opnames bekijken/ streamen naar een tv

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen