Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 04-03-25 10h04
Antwoorden: 9 antwoorden
Wij zijn sinds een grote maand klant bij Orange.
In het begin hadden wij geen probleem met de tv box.
Maar sinds vorige week kunnen wij sommige opnames niet altijd bekijken.
Dan flikkeren de letters op het scherm " opname beschikbaar tot .... datum "
En dan kunnen wij die opname niet bekijken. Maar een andere opname bekijken lukt dan wel.
Als wij datzelfde programma dan de dag erna willen kijken , dan lukt dat soms wel/
ik heb op de orange website de handleiding van de decoder bekeken , maar wij hebben een andere decoder dan diegene die op die manual staat.
Is dit een software fout ? Want ik kan enkel het toestel terugzetten naar fabrrieksinstellingen ( en ben dan ook alle instellingen & opnames kwijt )
@timjong8501 bedankt voor je antwoord
dan maar eens doen wat @Cdt24801 je voorstelt.
Ik zou in uw geval dan toch maar eens de klantendienst contacteren, @timjong8501 . Eventueel, wanneer ze zeggen dat ze niets kunnen doen, aandringen om de tweedelijnshulp te activeren. Dat zijn techniekers die er iets meer van kennen dan de "gewone" helpdeskmedewerkers.
Helaas, een garantie op succes is het niet ... 🤐
Sommige medewerkers versta je amper of hebben er de ballen verstand van . Blijkt toch als je het meest op verschillende sites leest toch niet de beste keuze om over te schakelen naar orange als je Telenet gewend was.
Voor kwaliteit boet je bij afnemers altijd in .
Lagere prijs lagere kwaliteit.
Problemen neem je er maar bij jammer genoeg .
Orange telefonie zeer goed , maar op vele vlakken kwa tv komen ze nog heel veel te kort .
Behalve die opnames hebben wij geen enkel probleem.
Ik zie het eerder als een ongemakt. Als we toch die programma's willen kijken, dan streamen we ze wel.
Maar dan neemt het nut van de tv box wel enorm af.
Ja ewel inderdaad , je betaald wel voor die box he , niet om alles te negeren en via andere apps te bekijken . Doen we nu soms ook als je niet anders kan natuurlijk. Hebben 2 boxen staan boven en beneden en is op allebei hetzelfde probleem hoor . Zou niet mogen vind ikzelf .
Als ze het probleem niet kunnen oplossen zullen ze nog veel klanten verliezen vrees ik .