Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 04-03-25 10h04
Antwoorden: 4 antwoorden
Wij zijn sinds een grote maand klant bij Orange.
In het begin hadden wij geen probleem met de tv box.
Maar sinds vorige week kunnen wij sommige opnames niet altijd bekijken.
Dan flikkeren de letters op het scherm " opname beschikbaar tot .... datum "
En dan kunnen wij die opname niet bekijken. Maar een andere opname bekijken lukt dan wel.
Als wij datzelfde programma dan de dag erna willen kijken , dan lukt dat soms wel/
ik heb op de orange website de handleiding van de decoder bekeken , maar wij hebben een andere decoder dan diegene die op die manual staat.
Is dit een software fout ? Want ik kan enkel het toestel terugzetten naar fabrrieksinstellingen ( en ben dan ook alle instellingen & opnames kwijt )
@timjong8501 goedemorgen,
wij hebben nog de oude, misschien eens alle stekkers uit te muur halen
ook je router en modem tv en de tv-box.
En na een paar minuten alles opnieuw erin steken.
Laat hem rustig opnieuw alles binnenhalen.
Succes.
hey @Josette
Bedankt voor het antwoord.
Dit was de eerste stap die ik had onderdnomen.
Maar geen succes.
Zeer bizar dat het ook maar om sommige opnames gaat. En iedere keer andere ook.
@timjong8501 bedankt voor je antwoord
dan maar eens doen wat @Cdt24801 je voorstelt.
Ik zou in uw geval dan toch maar eens de klantendienst contacteren, @timjong8501 . Eventueel, wanneer ze zeggen dat ze niets kunnen doen, aandringen om de tweedelijnshulp te activeren. Dat zijn techniekers die er iets meer van kennen dan de "gewone" helpdeskmedewerkers.
Helaas, een garantie op succes is het niet ... 🤐