Profil de FilipVL

Apprenti pisteur

 • 

1  message(s)

mardi 19 mai 2020 18:21

Advies : Herroepingsrecht ?

Beste, 

op 04/05 heb ik een abonnementsaanpassing + nieuw toestel besteld. Tot op heden heb ik nog geen trackingcode of enige email gekregen hieromtrent. Reeds meermaals naar 5000 gebeld, die op hun beurt de bestelling met prior gingen behandelen. Echter heb ik nog steeds niets ontvangen. Ik heb alle begrip voor enige vertraging gezien de situatie maar +14 dagen is wat overdreven vind ik. Daarom heb ik me voorgenomen, indien ik de komende dagen geen sluitend antwoord krijg, mijn bestelling te annuleren. Is dit een mogelijkheid of is het herroepingsrecht enkel van toepassing als er effectief al iets geleverd is? (Bijgevolg zou het dan ook voor zich spreken dat ik van provider verander gezien ik dit geen service vind naar een jarenlange trouwe klant) Kan ik telefonisch mijn abonnement opzeggen of moet ik hiervoor naar een retail punt? 
alvast bedankt voor uw deskundig advies. 
mvg,

Filip

Pisteur expérimenté

 • 

12  messages

il y a 5 ans

Pff

je maakt me bang

Heb ook toestel met abbonnement besteld maar heb wel al een mailtje gekregen van bpost. Hoop dat ik het toestel zal krijgen ik ben 14jaar en voor mij gaat het om een grote som!

Je kan ook beter een facebook berichtsturen naar orange!

Mvg Wout

 

Employé Orange

 • 

305  messages

il y a 5 ans

Beste, @FilipVL 

https://www.orange.be/nl/producten-en-diensten/algemene-voorwaarden

-> Algemene voorwaarden herroepingsrecht

Hier zullen de meeste van uw vragen een antwoord vinden. Verder kan ik enkel toevoegen dat het zeer jammer zou zijn mocht u van operator veranderen omwille van deze redenen aangezien het enorm moeilijke tijden zijn. 


Groeten,
Shop Medewerker
Tom

Pisteur expérimenté

 • 

12  messages

@TomB 

Beste,

Kan u eens kijken in het systeem waar mijn pakketje is? Mijn vader heeft de track and trace mail verwijderd!

Employé Orange

 • 

305  messages

Beste @DocWout ,

Ik werk in een Orange shop en spendeer mijn vrije tijd vaak op de Tribe om eventuele zaken toe te lichten. Ik heb geen inzicht inzake online aankopen.

Dus hierbij kan ik niet helpen.

Groeten,
Shop Medewerker
Tom

Pisteur expérimenté

 • 

12  messages

ah oke bedankt

Loading...