Heb jij na een lange trektocht nog geen antwoord gevonden op je vraag? In deze tipi kan je terecht voor al je vragen over je LOVE of je HOME aanbod!
Nieuwe topic startenDe laatste 2 maand gebeurt het regelmatig dat het internet weg valt zowel overdag als in de avond. Mijn vrouw werkt regelmatig van thuis uit en dit is soms zo goed als niet werkbaar omdat snelheid zo laag is dat zelfs Word bestanden moeilijk door te sturen zijn. Avonds valt regelmatig Netflix uit om
Vraag
•
Pack
14
1
0
Ik ben echt niet tevreden over Orange tv Beeld blijft steeds hangen, keert steeds enkele sec terug en toont nog eens het zelfde beeld , beeld is ook niet zuiver en ik krijg steeds meldingen dat het netwerk hersteld is of wifi verbroken is , Ik moet regelmatig de tv box volledig opnieuw opstarten omd
Vraag
•
TV
34
2
0
Officiële oplossing
Geaccepteerde oplossing
Heb een rekening 2x betaald,hoe vorder ik dit terug?
Vraag
•
Pack
26
2
0
Hallo allemaal, Ik hoop dat iemand mij kan helpen of dat iemand van Orange dit bericht ziet, want via de telefonische klantendienst kom ik helaas niet verder. Meestal eindigt het gesprek met het advies om de modem opnieuw op te starten of de netwerkkabel te vervangen. Ongeveer een maand geleden bego
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
64
3
0
Hallo ! Er zou vanavong op VTM2 The Tourist op het programma staan maar hier staat dat er Darts op het programma staat. Ik heb een uitleg proberen te vinden : iets van franstalige of brusselse stream en ik moet zoeken naar VTM2Vl...heb ik nog nooit gehad en versta ook niks van die uitleg ... Kan iem
Vraag
•
TV
13
0
0
Ik heb sinds kort een livebox fiber. Als ik mijn router die achter de livebox hangt in de DMZ wil zetten draait er een wieltje en word er niets opgeslagen. Ik heb dan geprobeerd om poorten te forwarden, ik kon de rules aanmaken maar als ik activate aanduid achter de rule flits de lijst even weg en g
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
33
1
0
Hallo orange community forum. Ik maak deze post aan omdat ik al geduren een jaar in een nieuw huis woon met mijn ouders. Wij hebben gedurend last van upload latency & zeer rondspringende snelheden die komen & gaan. Ik ben zelf niet de "accountbeheerder" want dat is technisch gezien onder mijn vader.
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
43
0
0
Ik ben op vakantie in Bulgarije. Mijn mobiele data werkt wel, maar ik kan niemand bellen of sms'en.
Aankondiging
•
Pack
39
1
0
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties