Heb jij na een lange trektocht nog geen antwoord gevonden op je vraag? In deze tipi kan je terecht voor al je vragen over je LOVE of je HOME aanbod!
Nieuwe topic startenGeaccepteerde oplossing
Beste Orange-klantendienst, Ik neem contact met u op naar aanleiding van de betalingsherinnering voor factuur 00009277050726 van €199,09. Dit bedrag lijkt mij niet correct. Voor zover ik weet bedragen mijn abonnementen samen: - Abonnement 1: €11 - Abonnement 2: €20 - Abonnement 3: €15 Daarnaast hebb
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
25
1
0
Hoe bekom ik de code om mijn tv box 2026 op te starten
Vraag
•
TV
29
2
0
Sinds ongeveer een jaar is het internet thuis heel onstabiel. Regelmatig contact met helpdesk, technici aan huis gehad... Het probleem geraakt niet opgelost omdat andere bedrijven de kabels op onze nieuwbouwwijk moeten komen controleren/herstellen. Na 8j klant ben ik eigenlijk zover dat ik naar Prox
Aankondiging
•
Internet & Fixed Phone
30
3
0
Wie heeft er nog geen internet
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
59
2
0
Iemnd ervaring met de router en gebruik van de tv app orange?Ik krij geen beeld nochtans gebruik ik datakaart orange.Vrtmax en Vtmgo vormen geen probleem
Vraag
•
TV
37
1
0
Officiële oplossing
Geaccepteerde oplossing
Beste, Ik heb een nieuwe aansluiting aangevraagd maar het is verschrikkelijk om jullie te pakken te krijgen. Ik zou doorverbonden worden en krijg uiteindelijk een bandje waarop ik een review kan achterlaten! Niemand helpt gewoon! Ik wil geen monteur want ik kan het zelf, ga geen 59 euro betalen!!!!
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
40
2
0
Officiële oplossing
Hoi, Sinds kort laadt netflix heel traag boven in de slaapkamers. Zou het kunnen dat de mesh-wifi verstoord wordt door de airco's?
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
11
1
0
Hallo, Sinds vandaag heb ik geen internet meer via Orange. Mijn toestellen verbinden wel met de wifi, maar geven allemaal de melding 'verbonden zonder internet'. Ook wanneer ik een toestel rechtstreeks met een netwerkkabel op de modem aansluit, heb ik geen internet. Ik heb de modem al opnieuw opgest
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
59
1
0
Ligt het aan ons of heeft Orange steeds vaker storing, alles liep prima, nu hebben we wekelijks gewoon geen internet connectie! Zijn wij de enigen? Omgeving Druivenstreek
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
40
2
0
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties