Heb jij na een lange trektocht nog geen antwoord gevonden op je vraag? In deze tipi kan je terecht voor al je vragen over je LOVE of je HOME aanbod!
Nieuwe topic startenHierbij meld ik dat ik verhuis ben en zou ik graag enkel mijn internet stop zetten, maar wel mijn mobiel abonnement behouden.
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
28
1
0
Ik heb al enkel tijd dat de uploadsnelheid van website heel lang duurt. Nu dacht ik zal wel over gaan, maar het word toch wel erger. Nu merk ik vandaag dat het beter is. Maar ik vermoed zolang actie is op de wifi. Gaat het terug komen. Ondanks dat altijd het wifi signaal wel goed is trekt alles binn
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
35
2
0
Ordered up a new TV Box from orange to replace the almost 9 year old one we have now, and there's a problem. Despite living at this address in deepest, darkest, West Flanders, Orange decided that the box had to be sent to an address in Kapellen (Antwerpen) we haven't lived at for over 2.5 years and
Vraag
•
TV
25
2
0
We hebben regelmatig problemen met internet sinds we overgeschakeld zijn van Telenet naar orange. Proleem gekend?
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
31
2
Al paar dagen ervaren wij internet connectie problemen zowel breedband, wifi en mobile internet. Gedurende dag werd het irritant om internet connectie te hebben. Ervaart iemand dezelfde problemen?!? POST CODE: 1200
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
50
1
0
Als ik tv kijk via decoder Orange hoor ik regelmatig hick ups in de klank. Alle kabels reeds losgekoppeld en sommige vervangen(hdmi) maar het probleem blijft. Als ik tv kijk via internet (Streamz, Play, VTM go,...) -niet via decoder- maar rechtstreeks via tv heb ik dit probleem niet. Dus...denk ik d
Vraag
•
TV
24
1
0
Geaccepteerde oplossing
Beste Tribe-moderators, Ik maak gebruik van vrije modemkeuze op mijn Orange Fiber-aansluiting. Ik wil mijn huidige Livebox-CA70 vervangen en mijn eigen hardware rechtstreeks aansluiten. Ik gebruik hiervoor een UniFi Dream Machine (UDM) in combinatie met een Zaram XGS-PON SFP+ ONT-module. Zouden jull
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
25
1
0
Beste, Na vele uren te hebben verloren met het zelf zoeken met de tv-handleiding en met AI via het www ben ik het zoeken zat en richt ik mij tot jullie. Ik heb een TV van LG, model OLED48B46LA. Zolang ik met Telenet werkte was het geen probleem om de volumeknop te bedienen en het systeem zo in te st
Vraag
•
TV
26
0
0
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties