Heb je informatie nodig over onze abonnementen of onze prepaidkaarten? Of een vraag over je smartphone? Je antwoord vind je zeker hier!
Nieuwe topic startenHallo, ik ben in Bulgarije en ik kan mijn telefoonlijn niet gebruiken. Ik kan niemand bereiken. Kunt u me alstublieft helpen? Ik kan geen berichten versturen.
Vraag
•
Tarieven en verbruik
33
2
0
Geaccepteerde oplossing
Ik kon oproepen starten, maar ging niet over en als iemand mij belde dan ging mijn telefoon niet over, kreeg ik enkel het bericht van gemiste oproep. Toen ik mijn 2G manueel aanzette ging het wel. Er waren geen storingen/dekkingsproblemen gemeld. Graag hierbij uitleg en een oplossing.
Vraag
•
Netwerk and Veiligheid
18
1
0
Beste Orange moderators / Tribe community, Ik zou heel graag jullie hulp willen inschakelen voor een specifiek dossier. Een tijdje geleden is mijn oude mobiele nummer definitief afgesloten bij Orange. De quarantaineperiode van 6 maanden is inmiddels voorbij, maar het nummer is momenteel nog steeds v
Vraag
•
Toestellen and instellingen
18
1
0
Hey Weet iemand vanaf welke datum in septemeber het mogelijk is om de iphone 18 pro (max) te pre-orderen bij Orange? Elk jaar ben ik altijd net te laat, is er een manier om je eerder aan te melden?
Vraag
•
Opties en diensten
15
0
0
Ik heb 2 GSM abonnementen onder hetzelfde klantnr. In de My Orange app van 1 toestel kan ik alle produkten beheren, in het ander toestel kan ik dit niet. Spijtig genoeg is gebeurt dit op het verkeerde toestel. In de Orange shop konden ze dit niet verhelpen. Ik heb de app al verwijderd en terug geïns
Vraag
•
22
1
0
Ik heb de laatste tijd vaak momenten waar het internet uitvalt bij mij op kantoor. Dit duurt elke keer 5 à 10 minuten en is heel frustrerend. Dus ik probeer dit op te lossen door te bellen naar een van deze nummers Echter lukt dit niet en komt er altijd direct "gesprek mislukt" op, terwijl ik wel ge
Vraag
•
14
1
0
Had tijd geleden gebeld en gevraagd wanneer het einde was voor de 2 smartphones dat ik had voor af te betalen en toen zeiden ze 1ne in mei en 1ne augustus maar mijn rekening blijft nog altijd hetzelfde bedrag
Vraag
•
Mobiel internet
14
1
0
Beste heb 14juli een telefoon besteld bij jullie en heb hier over nog geen verdere informatie gekregen over de verzending en zijn 2 dagen verder. Mvg Oriana v
Vraag
•
10
1
0
Hallo, Ik heb heel recent naast mijn gsm abonnement ook internet via orange aangevraagd. Toen ik dit online wilde bestellen kreeg ik 6 euro korting door de multiproductenvoordeel echter bij de laatste stap was die korting weg. Toen heb ik gebeld om dit mondeling te regelen en de dame aan de lijn zei
Vraag
•
Tarieven en verbruik
23
1
0
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties