Heb je informatie nodig over onze abonnementen of onze prepaidkaarten? Of een vraag over je smartphone? Je antwoord vind je zeker hier!
Nieuwe topic startenAl de ganse namiddag tot nu toe (ben nu met TN verbonden) maar ook de vorige dag willekeurig werkt het internet via GSM niet. Onderbrekingen van minimum 15min of langer. Regio Zemst - Hofstade - Elewijt.
Vraag
•
Mobiel internet
10
0
0
De website van een klant van me, heuvelsven.be, wordt momenteel nog als onveilig beschouwd via het mobiele netwerk van Orange. Vermoedelijk is de aanleiding dat de domeinnaam was komen te vervallen (niet tijdig verlengd), waardoor ook het SSL certificaat niet meer geldig was. Enkele dagen geleden is
Vraag
•
Mobiel internet
27
3
0
Hoe mobile serenity plus activeren iOS? Waar vind ik de token?
Vraag
•
Tarieven en verbruik
19
1
0
Mijn bellen via wifi (VoWiFi) klapt er na 2 seconden uit. Kan de technische dienst mijn Livebox-lijn omzetten van DS-Lite naar een Full IPv4-profiel?
Vraag
•
Toestellen and instellingen
24
1
0
Ik gebruik een Orange Surf Extra kaart in een 4G-router op een offgrid locatie. Die krijgt momenteel een 10.x.x.x WAN-adres binnen. Ik zou graag een publiek IPv4-adres zonder CGNAT willen om zo de stream van mijn camera's op die locatie te kunnen bereiken. Is er een mogelijkheid om een publiek IP ad
Vraag
•
Mobiel internet
28
2
0
Gisteren heb ik geprobeerd een Orange mobiel abonnement af te sluiten omdat dit goedkoper leek (15 Euro tegenover 25 Euro). Nu mislukt de overdracht altijd omdat Orange een weigering krijgt op zowel klantennummer als simkaartnummer van mijn vorige provider Tadaam. Er zijn geen schulden en geen opens
Vraag
•
Tarieven en verbruik
70
1
0
Kan iemand mij alsjeblieft zeggen hoelang het duurt voor er mij een badge wordt toegekend? Alvast bedankt!
Vraag
•
Tarieven en verbruik
29
1
0
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties