Heb je informatie nodig over onze abonnementen of onze prepaidkaarten? Of een vraag over je smartphone? Je antwoord vind je zeker hier!
Nieuwe topic startenNa stopzetting orange internet en tv, zijn mijn 4 go plus abonnementen ineens gestegen naar €28,39, zijnde €25,00 + €3,39 multiproductvoordeel???? Gebeld met klantendienst om uitleg en gezegd dat dit een fout moet zijn. mijn go plus abo zijn sinds 2012! actief. Mevrouw van klantendienst kon mij alle
Vraag
•
Tarieven en verbruik
16
1
0
Officiële oplossing
Beste, ik vroeg een daily travel pass aan, maar bij aankomst in Zwitserland is die niet geactiveerd. In de plaatse is de travel data control limiet bereikt. Wat liep mis?
Vraag
•
Tarieven en verbruik
33
1
0
Officiële oplossing
Ik kan niet bellen vanuit Duitsland naar België en ik heb alles geprobeerd
Vraag
•
Tarieven en verbruik
27
1
0
Hallo iedereen, Ik zit namelijk met een specifiek SMS-probleem op mijn Orange-lijn waar ik zelf niet uit kom. Ik ontvang sinds kort geen geautomatiseerde verificatie-SMS'en (A2P / OTP-codes) meer van buitenlandse mobiele applicaties (specifiek Turkse apps zoals de Passo-app en de Fenerbahçe-app). He
Vraag
•
Tarieven en verbruik
28
2
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo, IIK BEn terug thuis van Brazilië en wilde mijn geactiveerde esim terugzetten naar sim kaart maar dat lukt niet, hoe komt dat? Nu blijf ik dus op esim, is dat gelijk kwa kosten faktuur of is het beter met kaartje of maakt het niks uit. Dv
Vraag
•
Netwerk and Veiligheid
30
1
0
Geaccepteerde oplossing
Kan ik mijn login voor de Orange website wijzigen?
Vraag
•
Opties en diensten
25
1
0
Officiële oplossing
Ik ben nu Go Light (Orange Mobile Small) maar zou willen overstappen naar Tempo. Ik zou graag m'n tel.nr. behouden. Maar blijkbaar kan ik dat enkel via klantendienst doen?
Vraag
•
Tarieven en verbruik
44
4
0
Vraag
•
Tarieven en verbruik
66
1
0