Profil de Chippen

Pisteur expérimenté

 • 

7  messages

Badge niet ontvangen

Hallo. Hoe komt dat ik de badge niet krijg? Ik heb de app nu al een week. De app zegt me dat ik een badge krijg als ik de app download. What?

Solution acceptée

Super User

 • 

11.1K  messages

@Chippen  aller eerst welkom op de Tribe. Je kan altijd eens rond zoeken in de zoekbalk om je alvast op weg te helpen. 

Om je al een antwoord op je vraag te geven : heb geduld. Het is niet dat je de App al een week hebt dat je ook meteen je Badge hebt. Integendeel zelfs dat kan ook twee maanden duren of een maand je zal toch geduld moeten hebben vrees ik. Die Badge zie je vanzelf wel komen. 

Hier heb je ook nog een kleine introductie om je op weg te helpen. 

https://community.orange.be/t5/Jouw-community/Alle-informatie-rond-de-badges/td-p/62413

https://community.orange.be/t5/Jouw-community/Een-klein-woordje-naar-de-nieuwkomers/td-p/62031

 

Pisteur expérimenté

 • 

7  messages

Dank je. Geduld is niet echt nijn sterkste kant 😉 

Super User

 • 

11.1K  messages

@Chippen  soms is het niet slecht wat geduld te hebben , geduld is een schone zaak 🙂 

Maar het komt wel geen probleem, bij Orange is geduld een mooie zaak en dan krijg je ook iets. 

Lees zeker even de introductie die ik je hebt gestuurd over de Badges en hoe de Tribe werkt. Op die manier ben je al op de hoogte van de belangrijkste zaken.

Pisteur confirmé

 • 

11  messages

Ik moet ook al heeeeel lang wachten op een badge die ik verdiend heb zover ik toch weet🤔? Ik heb maanden geleden een orange phone gekocht Samsung A51 maar de badge ook nog niet gekregen..

Super User

 • 

11.1K  messages

@Linda_1903  hou er rekening mee dat je de gsm dan ook op jou naam koopt. Als iemand anders binnen je gezin de factuur betaald krijgt die de badge ongeacht of je zelf betaald hebt. 

Moest je de factuur ook op jou naam hebben staan dan kan je best eens via Messenger ( FB account nodig ) of Twitter sturen. Dan kunnen ze je vraag door geven aan de juiste dienst en zullen ze het in orde brengen. Heb persoonlijk ook een probleem gehad met de badge's heb de vraag door gegeven en het was opgelost na een tijd te wachten. 

Pisteur confirmé

 • 

11  messages

Bedankt voor je snelle reactie Patrick😉Alles staat op mijn naam en ik heb ook (helaas hihi) zelf betaald..ze hadden zelfs mijn adres veranderd opeens omdat ik hem heb laten leveren op een ander adres dus blijkbaar ben ik verhuisd🏠?! Heb mijn adres al laten aanpassen ondertussen 

Pisteur confirmé

 • 

4  messages

Hetzelfde hier...xp

Super User

 • 

7.2K  messages


@Nikoli  schreef:

Hetzelfde hier...xp


Dan is hetzelfde antwoord ook voor u van toepassing  😉

 

Loading...