Profil de Axel-malysse

Éclaireur novice

 • 

48 Messages

Content met Orange

Ik ben al 2 jaar klant bij orange en ben super content met orange ik zou zeggen doe zo verder orange dankje voor jullie service 

Solution acceptée

Super User

 • 

7.2K Messages

ik ben blij dat je content bent Smiley heureux

Solution acceptée

2 Messages

4 jaar hier, volgende maand 5 jaar. Nog nooit problemen gehad en altijd verschrikkelijk blij ermee geweest  

2 Messages

Ik al 3 jaar

9 Messages

Ik heb vandaag ontdekt dat ik al 19 jaar klant ben. Ik verschiet er zelf van. Heb maar 1 keer eens een probleem gehad en dat was snel en correct opgelost. 

Super User

 • 

7.2K Messages


@Nelleke  schreef:

Ik heb vandaag ontdekt dat ik al 19 jaar klant ben. Ik verschiet er zelf van. Heb maar 1 keer eens een probleem gehad en dat was snel en correct opgelost. 


Dikke proficiat. Bijna een jubileum !! Homme très heureux

9 Messages

Merci, ik kan wel zeggen dat er heel leuke beloningen zitten in het ThankYou programma. En meer ook. Dus aanrader: doe zo verder iedereen! 😊

Loading...