Profil de Josette

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

mardi 1 juin 2021 03:31

De babbelhoek van de maand juni.

01.png

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona lekker gelucht vannacht.

Hou het allemaal veilig als je buiten of binnen iets doet met familie of vrienden.

Solution acceptée

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

il y a 4 ans

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

il y a 4 ans

@Cdt24801 @Tinneke2 @patrick2 @Anonymous en alle anderen die komen piepen, goedemorgen.

De eerste dag van ja, alweer een nieuwe maand.

Het wordt weer warm dus hou het veilig de zon is gevaarlijk.

Maak er nog een fijne dag van.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Josette @Anonymous @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Heidi2 @Olike96 en alle binnenkomers en nieuwelingen 

een zonnige stralende goede morgen ,

Ik hoop vanuit mijn 💖 voor iedereen een mooie maand .

veel goede gezondheid liefde 🥰 en geluk 🍀

We kunnen weer genieten van de 🌞 en de 🦋🦟🐞🐌🦉en de bloemetjes 

pergola afwerken en dan is ze klaar mijn hoekje . 
wel overal pijn aan de spieren 💪 maar dat neem ik er graag bij . Werk geeft zijn vruchten afgebracht ben blij met het resultaat . ☺️
Smeer mij goed in want de zon brand 🔥 maar kan er goed tegen . Drink veel water 💧 en op tijd even een rust pauze van 5 min is genoeg . 
wens jullie een aangename dag ,

Voor de werkende onder ons toi toi toi .

doei ! 

71C07851-55CA-4B33-8E6F-156E58E3705C.jpeg

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 een goedemorgen. 

Nieuwe maand @Josette gaat weer hard dus weer de helft van het jaar. 

Vandaag weer vervanging maar dat is de rest van deze week ook al dus ja vandaag kon er nog wel bij zeker 😞 

Och nog vier daagjes en het is verlof. 

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@patrick2 Ze kunnen je niet missen dat zal het zijn .Of is meneer weer niet komen opdagen jeetje 😒 Endstra de laatste dagen voor je verlof . Och zal vlug voorbij zijn dan ben je er voor een tijdje vanaf en kan je uitblazen . Fijne avond .Ik ga er eens vroeg in migraine morgen zal wel weer beter zijn . 
fijne avond .

Doei !

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

il y a 4 ans

@MustafaY wens je een hele aangename dag vandaag . Zonnige groetjes vanuit Oost-Vlaanderen. Met af en toe een briesje wind .Dat het aangenaam maakt .we moeten er nog van profiteren want als ik de weerkaart zie voorspellen 🔮 ze voor donderdag al terug regen ️.In ons België ‘s landje duurt het nooit 👎 lang .Wel goed voor onze planten 🪴 en de boeren 👨‍🌾

fijne dag 👋 

doei .

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

il y a 4 ans

Vandaag mijn blinde broer begeleid naar het vaccinatie centrum voor zijn eerste prik Astra-zeneca. Daarna bij hem thuis het gras afgedaan. Amaj, heb het in drie keer moeten doen, zo hoog. heel de namiddag bezig geweest. En met een tuin kris-kras vol bomen, een elektrisch machien en een lange kabel ... Plezier gegarandeerd ...

Ik heb hem gezegd: ofwel die bomen weg ofwel een machien op batterijen (een benzine motor wil hij absoluut niet). Hij is niet erg geneigd om toe te geven ... 🤔

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

il y a 4 ans

@Cdt24801 @Tinneke2 @patrick2 @bigMODDER en alle anderen die komen piepen, goedemorgen.

Midden van de week en het wordt nog een paar graden hoger, pf.

Stefaan, amai en dat met zo een heet weer. Maar een goede daad gedaan!

Maak er een fijne dag van.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Josette @Cdt24801 @patrick2 @Anonymous @Heidi2 @MustafaY en

alle binnenkomers en medelezers,

Een goede morgen ,

Gisteren nog vlug bij mijn ouders de keuken gaan poetsen ,dus laat geworden .

Ben al vroeg begonnen en even een pauze om te chatten 💬 nog druk in de tuin 🪴 aan het werk …

Dus ga ik verder doen …

fijne dag allemaal nog een hoop te doen ..

doei !

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

Goedemorgen @Tinneke2 @Josette @Cdt24801 . 

Voor alle andere die hier eens kijken ook een goedemorgen. 

Vandaag de week weer eens door midden snijden dan zit het er weer bijna op deze week. 

Vandaag niks speciaals dus gewoon vervanging de laatste drie dagen die ik nog moet werken. 

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

il y a 4 ans

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER @Joery_dw @Heidi2 @david41 en

alle meelezers en binnenkomers een goedemorgen.

Pffffffffffffffff alle ramen open binnen warm nog 24°.

Durfde vannacht niets open te laten staan.

Dadelijk naar de kapper ook dik tegen mijn goesting!

Maak er een fijn dagje van.

P.S Patrick, amai gehoord gisteren in Tongeren,

man vastgezeten in kapotte hoogtewerker?

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Joery @Heidi2 @david41 @MustafaY en

Alle medelezers en binnenkomers,

Een goede morgen ,

Gisteren hier flink gedonderd en gebliksemd en geregend .

Nog druk bezig in de tuin 🪴 kledder nat . Want alle spullen nog snel naar binnen gehaald .

Nog berging ,keuken living gedweild dus heel laat in bed 🛌

Vroeg opgestaan maar heerlijk geslapen en al ontbeten en koffie ️ genoten . 

vandaag een dagje genieten met mijn ouders en poetsen 

Mijn handen staan vol snijwonden en blaren maar dat geneest wel vlug pijn verbijten . 
@Josette zal wel mooi zijn je haren en komt er een kleurtje op je haren ?Vandaag geven ze terug wat regen ️ en minder warm .kan jij ook eens genieten in de voormiddag misschien een ritje met de fiets ??

@patrick2 Bijna verlof aftellen is begonnen nog twee volle dagen en je verlof begint . YES 🙌

@Anonymous  hele leuke dag en kan je ook de warmte verdragen of te heet 🥵 voor jou . Heb een grote blaas op mijn voorhoofd niet om te zien 😅.Echt raar . Jeetje 🙄. En nochtans vaak ingesmeerd . Fijne dag xx

@MustafaY ook een fijne dag , bijna weekend en de week zit er weer op 

@Cdt24801 wat zijn de plannen voor vandaag .Ritje maken of andere werkjes

Aan alle andere fijne dag ik ga eens lekker eerst geniet en dan begint het serieuze  werk .

doei.

4.4K  messages

@Tinneke2 : Voor mij mag het minder warm zijn want ik kan er niet zo goed tegen , zal blij zijn als het weer wat aangenamer is kwa temperatuur. XXXXX

Groeten,

bigM

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Anonymous @Kan er wel heel goed tegen maar nu is het voor iedereen te .Hoor ze allemaal klagen . En onze planten 🪴 kunnen dat zeker niet verdragen 😣. Bijt wonde opgelopen en ze weten niet waarvan moet nu even binnen blijven kan dus niet verder werken buiten maar zal wel een hoedje opzetten 👒 kan er de zon 🌞 niet op . Vandaag blijf ik binnen . Nog even koken 🧑‍🍳 voor de voor iedereen en dan uitblazen 😮💨
fijne avond .

Ben aan koffie ️ toe .

Doei 👋 

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

il y a 4 ans

@Tinneke2 terug van de kapper al even, neen géén verf op mijn hoofd.

Maar buiten is er hier niets te genieten, volle zon, bloedbenauwd nu al 24° in de schaduw.

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@Josette @Cdt24801 @Tinneke2  een goedemorgen. 

Aan alle andere ook een goedemorgen natuurlijk. 

@Josette nee heb niks gehoord van die mensen die vast gezeten hebben. Heb dan ook geen gazet meer gelezen of het nieuws meer gezien aangezien ik op het werk was. Radio staat wel op maar daar was niks van gezegd geweest. 

Voor de rest is het donderdag vandaag dus het weekend staat om de hoek te wachten , net zoals mijn verlof. Maar eerst nog even door de drukte heen de komende twee dagen. 

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Josette Zit nu ook binnen vandaag even echt 😕 te warm 🥵.Ramen weer dicht en gordijnen . Bij mij binnen al 27 graden boven ☝️.Wat wordt dat deze nacht nog en geen spatje regen ️ gevallen de weermannen zijn even mis zou heel de dag regenen 🤣🤣.

fijne zwoele avond.

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

il y a 4 ans

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER @Joery_dw @Heidi2 @david41 en alle anderen die komen lezen goedemorgen.

Pffffffffffffffffffffffff wat een kl ......................... nacht!

Maak er een fijne nacht van.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Josette @Anonymous @patrick2 @Cdt24801 @Heidi2 @Anonymous @david41 @MustafaY en

alle binnenkomers en medelezers.

Een goede morgen ,

Buiten is het op de vogeltjes na nog stil ..De meeste slapen hier nog . 
Al heel vroeg uit de veren . Ik hou van een momentje rust om me heen met een kopje koffie ️. 
Het is nu heerlijk buiten af en toe zie je onenigheid tussen de vogels vliegen ze achter elkaar aan koddig om te zien .Een kraai en een duif 🤣.

@Josette @Wat erg dat je je nacht zo kl….was  . Morgen geven ze wat minder warm 🥵. 

voor alle andere een fijne werkdag en hoop dat jullie genoeg afkoeling vinden en veel drinken (water ) . .zeer belangrijk .

Maak er een leuke dag van !

doei 

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@Tinneke2 @Josette @Anonymous @Cdt24801  een hele goedemorgen. 

De laatste werkdag en dan is het verlof voor mij 2 weken . 

Net de uitnodiging gehad voor de spuit en eentje zal zijn in mijn verlof , de laatste dag wel te verstaan , en de andere in juli. Ga Pfizer krijgen. 

Voor de rest vandaag nog vervanging doen dus geen eigen werk maar dat is al heel de week zo dus niks nieuws onder de zon. 

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@patrick2 Zit er bijna op voor jou .Npg enkele uurtjes kraal ze zeker zitten aftellen …

Maar weet ook dat je zeer graag je job graag doet .Patje .

wat een geluk dat je Pfizer krijgt ben blij 😀 voor jou . Hopelijk 🙏 ben je er niet ziek 🤢 van .

**bleep** geeft het gedonderd en geregend. Zat er weer middenin . Maar heb geen klagen . Lekker douche want duurde niet lang , heb ik gewoon voort gedaan . 😅 ondertussen goed afgekoeld . 
fijne avond . 

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

il y a 4 ans

Vandaag in Turnhout bij mijn dochter gewerkt aan de renovatie van haar appartement.

Het centrum en verschillende straten stonden daarstraks onder water, variërend van enkelhoog tot kniehoog. Het water spoot uit de rioolputten omhoog. Verschillende voertuigen in panne langs de kant. Pompiers weten niet meer waar eerst gaan pompen ...

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Cdt24801 Hier 👈 in Oost-Vlaanderen van zelfde laken ook de riolen konden het water 💦 niet tijdig slikken . Wat was me dat . Het gooit pijpenstelen en niet een beetje 🤏 heb bij mij gelukkig zandzakken tijdig gekregen of had water 💦 binnen in mijn living . Ze gaan mijn drempel verhogen zodat water 💧 buiten blijft pff . Ben al veel geruster . Maar bij sommige veel erger triestig . Heel erg vind ik het . Ben nog van de gelukkige . 

Je hebt weer een mooi werk verricht dochterlief zal blij geweest zijn en fier zijn op haar papa . Je bent een toffe papa en een kei .

fijne nacht ! 
Ga slapen 😴 moe 🥱 doei 

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

il y a 4 ans

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER @Joery_dw @Heidi2 @david41 

en alle anderen die komen lezen een goedemorgen.

Hier in Bree bijna niets gevallen een paar donders en dat was het.

Als je de beelden in de krant ziet of op TVL amai.

Nu heerlijk alle ramen open, de vogeltjes fluiten weer.

Patrick, goed zo op naar de prik. Douglas de 9 de zijn 2de prik.

Stefaan pffffffffffffff wat een miserie weeral bij veel mensen.

Tinneke bij onweders NOOIT géén douche nemen!

Geniet van de zaterdag. Gelukkig iets frisser op dit moment.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Josette @Cdt24801 @patrick2 @Anonymous @Anonymous @Heidi2 @david41 @MustafaY 

en alle andere medelezers en binnenkomers,

Een goedemorgen,

@patrick2 je verlof kan beginnen geniet er maar eens goed van ,zakje alvast deugd doen en de honden 🐕 zullen super blij zijn ,ook je partner natuurlijk . 

@Josette was wel buiten hè dat ik de douche kreeg 😂en heb er geen last van gehad . En ze zeggen dat wel maar doe dat al jaren .Nog nooit iets voor gehad binnen ook niet . Volgens mij allemaal fabeltjes . Jullie mogen van geluk 🍀 spreken jeetje 😰 hier de volle laag alles hebben we gehad .

In lede waren de straten allemaal onder gelopen . Amai triestig hoor . Heel de nacht ramen 🪟 open gezet .weinig of niets afgekoeld . 

Maar wederom zeer goed geslapen als een roos 🥀

Hoop dat bij jullie niet al te erg was in jullie streek ,hopelijk vinden ze eens een juiste oplossing voor deze overstromingen erg heel erg 😰

Fijne dag iedereen toi toi toi 

Doei 👋 

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

Goedemorgen @Josette @Cdt24801 @Anonymous @Tinneke2 

Ook aan alle andere die hier komen zien ook een goedemorgen. 

@Tinneke2  mijn verlof is inderdaad begonnen twee hele weken verlof. Een paar wisten niet wat er ging gebeuren aangezien ik nooit zolang op verlof ben gegaan. Normaal een paar dagen tot maximum een week verlof. 

@Josette ja de prikjes ga ik wel halen. Heb gisteren ook al door gegeven op het werk dat de kans er is dat ik verlof neem voor de tweede prik. Weet het uur al wel dat ik moet gaan maar zal nog zien. 

Nu genieten dat ga ik doen en een koffie drinken want dat hoort ook als je net opgestaan bent. 

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

il y a 4 ans

herentasl-turnhout blank.JPG

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

Ikke Herentals, mijn dochter Turnhout; het weer heeft een samenzwering tegen ons gesmeed ...

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

il y a 4 ans

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER @Joery_dw @Heidi2 @david41 en alle

meelezers een goedemorgen op deze zondag.

Stefaan pffffffffffff wat een dikke **S H I T** zeg! Paar dagen warm hier in dit land en dan zo een miserie!

Patrick geniet ervan met volle teugen, eer je het weet is het voorbij.

Ga je nog iets speciaals doen?

Tinneke, neen dat zijn géén fabeltjes hoor met onweders.

Blijf liever niet buiten (vooral niet in een open veld). 

Blijf uit de buurt van hoge punten. 

Schuil niet onder een boom. 

Ga niet het water op. 

Houd stekkers en elektronische apparaten beter niet in het stopcontact. 

Ga niet onder de douche. 

Ga niet direct na het onweer naar buiten. 

Sta niet te dicht bij het raam.

Geniet allen van deze dag.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Josette @Cdt24801 @patrick2 @Anonymous @MustafaY @Heidi2 @david41 @Anonymous en 

alle binnenkomers en medelezers,

Een fijne zondag .

@Josette ik wist de rest wel hoor . Ik was buiten en kreeg een douche 🚿 boven mijn hoofd kon niet tijdig binnen en nog buren deden voort tot het een stortregen werd was mijn zandzakken aan het leggen en ben dan naar binnen gevlucht . 
Maar heel lief 🥰 dat je bezorgd bent 🙏 daarvoor . Zal je raad opvolgen . En niet meer douchen bij onweer . 
@patrick2 ze zullen wel raar opgekeken hebben toen je hen vertelde dat je verlof nam . Geniet en rust goed uit met volle teugen.

@Cdt24801 Hier ook bij ons waren er mensen hun woningen er erg aan toe vooral in de Parklaan niet te doen .Zo erg man .jeetje 🥲Het w s met de kraan open dweilen . 

Alle andere fijne dag 👋 en geniet van mooi weer 

4.4K  messages

Goeiemorgen allemaal

Heb een drukke werkweek achter de rug, nu even tijd om te reageren. 🙂

Dit was bij ons op het werk, echt niet normaal.

Joery_dw_0-1622967482281.png

Bij mij thuis, had ik gelukkig geen schade. Ik vrees dat dit meer en meer zal gebeuren.
Voor de rest ga ik niet veel doen. Beetje opruimen,  en rusten op mijn terras. Het is zondag voor iets hé

Fijne zondag nog voor iedereen hier.
Joery

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Anonymous @Hopelijk hebben de wagens niet al te veel schade opgelopen in veel steden was het een overrompeling met de brandweer 🧑‍🚒. Ze zullen goed hun werk gehad hebben . Overal meldingen pff . Geniet van je zonnige zondag . Rust goed uit .😉

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

@Anonymous  ja watte zeg!

De auto's niet beschadigd?

Niet normaal overal het word ieder jaar erger en erger.

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

Goedemorgen @Josette @Anonymous @Cdt24801 @Tinneke2 @Anonymous 

Aan alle andere die hier eens kijken ook een goedemorgen. 

@Tinneke2 nee ze keken enkel raar dat ik zolang verlof neem dat zijn ze niet gewoon. Ik neem meestal een paar dagen verlof tot maximum een week en nu ineens twee weken. 

@Josette  ik ga doen waar ik zin in heb dus niks gepland en zal zien wat er komt. 

4.4K  messages

il y a 4 ans

Bij deze wens ik iedereen een fijne zondag toe.

Groeten,

bigM

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

@Anonymous  ook voor jou een fijne zondagavond

Ik ga de knoppen uitdrukken.

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

@Josette  schreef:

@Anonymous  ook voor jou een fijne zondagavond

Ik ga de knoppen uitdrukken.

Klik ... klik .... klik ... 😁

Slaapwel 😎

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Cdt24801 @Fijne nacht ga ook slapen 🛌 en mijn zacht bedje opzoeken .

doei 

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Anonymous  Fijne avond duik er in slaap wel 

doei 👋 

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

il y a 4 ans

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER @Joery_dw @Heidi2 @david41 en alle

meelezers een goedemorgen op de eerste dag van de week.

Heerlijk nu voor mijn lapje alle ramen open heerlijk nog stil buiten op de vogels na.

Maak er een fijne dag van.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Josette @Cdt24801 @Anonymous @patrick2 @Anonymous @Heidi2 @david41 @MustafaY En alle

Die komen piepen 🐁,
Goede morgen allemaal het wordt een zonnige 🌞 dag !!

Dat wordt weer genieten …

Juist mijn zusjes gefeliciteerd 🥳 met hun verjaardag 🎁 . Ja ze verjaren alle twee op de zelfde dag met een jaar verschil . Dus twee kleine feestjes 🎈 want we blijven toch nog voorzichtig .

Hier is eindelijk mijn prieel klaar ze is geplaatst ben er zeer tevreden over , heel alleen in elkaar gestoken . 
Nu nog rond tafeltje en 4 ijzeren 🪑 en klaar is Kees . Nog een welkoms bordje 🪧. In oudere stijl . @patrick2 Heb doorgezet en zeer tevreden je moed deed me goed 👍.

Straks naar de gemeente ,boodschappen halen . Strijken poetsen en mijn dag zal wederom voorbij zijn .

fijne dag lieverds 

👋 

50F8589B-3C15-4CBB-9FE8-BBF34454228C.jpeg

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 @Anonymous @Anonymous een goedemorgen. 

Voor diegene die eens komen kijken ook een goedemorgen. 

@Tinneke2  soms moet je even doorzetten om het gedaan te krijgen en dan heb je ook iets. Heb ook niet altijd tijd en of goesting dingen te doen maar als je dan even door bijt dan heb je ook iets. 

Vandaag eens kijken voor iets te gaan doen of niet. Eerst een koffie en de dag is nog lang dus kan nog van alles beslissen. 

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@patrick2 Patje klopt helemaal mee eens en resultaat mag er zijn .Ben dan ook heel blij 😀.

Doe maar rustig aan je hebt nog alle tijd gewoon even relaxen 😎 en aan jezelf denken 🧐 . En natuurlijk je lieven  prachtige honden 🐕. Maak je het gezellig en doe vooral waar jij zin in hebt.
Fijne dag . 

Je 

6A7C6EE5-3C13-406F-9BE8-ECA57EB2BD8F.jpeg

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@Tinneke2  

Deze twee weken ga ik ook echt doen wat ik wil daar ben maar zeker van. Ga met het mooi weer met de meisjes weg , als het is afgekoeld want de warmte is niks voor de pootjes. 

Maar zoals je zegt het is pas maandag verlof is net begonnen dus heb nog tijd genoeg. Eerst even de batterij bijladen heb al drie dagen goed geslapen.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@patrick2 Juiste beslissing ,doen .

Ja de warmte is zeer slecht voor de honden hun pootjes 🐾 veel mensen weten dat niet . Ik wrijf ze momenteel ook goed in tegen droogte met vaseline raad van mijn veearts voor het slapen gaan .wel niet alle dagen maar als ze droog zijn . 
Rust maar goed uit .

fijne avond en fijne groeten Anke partner 

Doei 👋 

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

il y a 4 ans

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER @Joery_dw @Heidi2 @david41 

en alle mee kijkers een goedemorgen.

Zo weer een dag voorbij, nog vele warme dagen te gaan.

Nu is het zalig.

Hou het veilig buiten de zon brand door.

Goed smeren.

Fijne dag aan allen.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Anonymous @Heidi2 @david41 @MustafaY en

alle binnenkomers,

Een goede dag vandaag ,

Lekker aan het genieten met een heerlijk ontbijt en kopje koffie ️ onder mijn prieel. Zalig gewoon . 
wat kan het leven toch zo mooi zijn .

Goed nieuws in mijn nestkastjes heb ik jonge meesjes,, moeder mees zie ik op en neer vliegen om haar jongere te voeden 

15223EBF-629B-4A45-892E-E86F7101416D.jpeg

 Een eitje ligt er nog zoals je ziet zal ze waarschijnlijk niet meer uitbroeden en laten liggen of uitwerpen .

Zo mooi kan de natuur dicht bij zijn . 

Verder wens ik jullie aangenaam warm weer toe . Leuke dag 

👋 

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 @Anonymous @Anonymous  een goedemorgen.

Aan de binnenkomers hier ook een goedemorgen. 

Vandaag weer een mooie dag en ben eens vroeg opgestaan. Ben gisteren ook eens vroeg naar bed gegaan en dat doet eens deugd dus denk dat de rest van de week vroeg naar bed gaan zal zijn. 

@Tinneke2  mooi zo die vogeltjes in de tuin heel mooi. Gelukkig heb ik ze hier niet , twee katten die er achter aan gaan zitten. De twee dames vallen wel mee die niet maar de katten amai.

@Josette  voor jou is het al te warm maar onlangs geniet toch van je dag vandaag. 

En de rest ook een fijne dag vandaag. 

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@patrick2 @Vanmorgen zat er een zwarte kat 🐈 in mijn tuin maar heb ze kunnen wegjagen . Ja zwerfkatten heb je overal . Gelukkig 🍀 kunnen ze niet aan het vogelhuisje . Hangt voor haar op een plaats waar ze niet aan kan en mijn kleine pluizen bol zit er meteen achter . 🤣🤣
Vliegt meteen over de draad . En weg is ze . 
gang grote poetsbeurt gegeven alle ramen gepoetst en buiten de stoep geschuurd . Kelder opgeruimd 🧹 zeer grote op orde gezet . Nu kleinigheid eten . 
fijne dag verder …

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@Tinneke2  

Aardig druk geweest precies. Ik heb even gewandeld naar het T-forum , winkel centrum hier vlakbij. Nieuwe kabel gehaald en een beschermhoesje voor de gsm. Net die kabel gelegd en dan heb ik op een paar weken tijd alle kabels vernieuwd. Dus voor de komende jaren kan ik er weer tegen voor het internet alles is veranderd. 

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@patrick2 @Ook druk bezig geweest en je zou wat rustig aan doen .Ja ja je hebt ook geen zittend 🪑 gat hè . Stil zitten is ook niets voor jou en rusten precies ook niet 😉
och en mens moet toch iets doen . Anders voel je niet dat je leeft . 😉

Ga beetje 🤏 genieten nu van het zonnetje en eerst goed insmeren zoals ons @Josette  aanraad . Maar ze geeft dan ook 100%gelijk .Maar wel onder mijn prieel in de schaduw .

geniet en tot later 👋 

Doei ✌️ 

Loading...