Goeden avond , of nacht, iedereen, Ik ben hier terug voor een klein berichtje. Geleidelijk komt er wat betering om de hoek kijken 👍 zo gaat het bij iedereen. ik heb anders niet veel te melden, kan ook niet als je niet veel uitsteekt. het is gelukkig veel minder warm, morgen amper 15 gr.🌡 voorspellen ze , dus onze herfst komt eraan . Nu er zullen nog wel een paar mooie dagen komen 🌤 NU afwachten maar.
ik wens jullie het allerbeste ; veel plezier en geluk, daaag
@Tinneke2 tegen dat je de uitslag hebt ben ik al terug werken dat duurt wel lang. Maar laten we hopen op een positief resultaat...
@Cdt24801 drukke dagen maar goed je doet dat graag dus ik zeg veel plezier en hou het veilig.
Voor mij is het morgenvroeg vertrekken voor drie dagen en ik kom pas zaterdagavond weer thuis. Ben ook al aan het zien voor andere dagen maar dat komt goed.
@Josette ben al vroeg wakker geblaft zie heel graag honden 🐕, maar continu van 5 u van morgen blafte hij aan een stuk door en nog is hij bezig . Door iedereen dat passeert . En zeker dan als grotere kerels voorbij komen die hem pesten . Met stokken .
De verkoeling doet wel deugd zeker als je vapeurs (opvliegers) hebt . 😉
@patrick2 ja het duurt lang eer ik mijn uitslag krijg en nu nog door het contrast een stijve knie , dat kan gebeuren zeggen ze . 1 op 10 en reactie op de spuit . 💉 zal een paar dagen aanslepen . Dus is het rust . @fregilcy Volgende week geven ze weer mooi weer terug zacht weer minder koud , want nu is het eigenlijk veel te koud voor te tijd van jaar . want mijn vijgen moeten nog ietsje groter worden . 😊
allemaal een fijne woensdag we zitten 🪑 al midden de week het gaat vlug vooruit. Groetjes 👋 tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
B n al vroeg uit de veren en al koffie ☕️ gedronken . Badkamer 🧼 al gepoetst want door de werkmannen lag het er echt 😕 niet meer proper . Nu even een pauze inlassen . Je haartjes zullen er weer netjes geknipt zijn
@patrick2 Een goede reis 🛫 naar Parijs je zal je wel goed amuseren en met veel goed weer . Zaterdag wordt het goed weer tot nu toe is het hier droog . Vannacht goed geregend. Je kan je collectie terug wat uitbreiden. Veilige reis 🧳. @fregilcy Het is echt 😕 herfstachtig weer vannacht . Vandaag wat beter zonnetje komt tevoorschijn af en toe wat wolken ☁️ maar toch zeer frisjes . We mogen al een trui en jas boven 👆 halen . Zomerkleding kunnen we weer opbergen . mallen een fijne dag 👋 tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Het word mooi weer maar niet zo heet maar das geen erg.
Ondertussen ben ik net aangekomen in Frankrijk maar nog niet in Disney dat is nu nog een uurtje ongeveer. Maar de trein schiet op heb geen verkeer niks.
Of de collectie groter word nog geen idee dat zal bekijken worden. Hoeft ook niet elke keer daar wat te kopen soms is aanwezig zijn genoeg.
En morgen is mijn special event , das een jaarlijks iets voor de pass houders. En ik heb een jaar pas dus ga ik erheen. Elk jaar is het wel wat anders.
@Cdt24801 Jeetje Stefaan, mooi weer heb je niet cadeau gekregen zien
we op tv.
Zo jammer. Hou vol hé.
Sterkte.
Inderdaad @Josette , het weer hebben we niet in de hand ... Maar de job moet gedaan worden hé ... Die renners rijden ook in de kou en de regen .. Daar kunnen we toch niet voor onderdoen hé 😈
Vrijdag, weekend , weeral een week voorbij, schoolgaande jeugd is het weeral gewoon, 📖 zo nu rustige temperaturen, 🌡 heerlijk frisse lucht, aangenaam om buiten te lopen👫 zo wij gaan er een dag of vier tussen uit, de bossen in 🌳 maandag terug , eigenlijk voor een mooi weekend. veel nieuws heb ik anders niet, ieder is op zijn eigen manier bezig ; zo gaat de tijd weer voorbij🕛groetjes aan iedereen , en geniet met volle teugen van de mooie dagen ,want het word mooi rustig weer; beloven ze daaaag
@Josette Klopt en je mag nog een dweil leggen ze stappen er nog naast . Maar ja het is nu weer proper . Voor een paar dagen . Ondertussen wel wat verkouden lichtjes . (Neusverkoudheid) van de wind 🌬️. @patrick2 Vandaag is het hier 👈 volle zon 🌞 maar wel nog frisjes vannacht hier 👈 nog 3 graden . Loopt weer wat op .Ben al blij dat je mooi weer hebt .
En het is waar je moet niet altijd iets kopen . Maar je weet nooit 😉. Zal wel een spectaculaire show worden . De event . Een ontbijt 🍳 is wel belangrijk dat je niet flauw 🪤.Goed eten 🥘. Niet overslaan . ☺️
@fregilcy Veel plezier in de bossen 🌳 zal u deugd doen lekker ontspannen 😎. Fijne Vrijdag iedereen en relax .en chillen . tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette Heb geen corona heb me al getest, mijn huisarts was wal aan het hoesten en niezen 🤧. Zal dan van hem zijn dat ik het overgenomen heb , ik was te laat om een mondkapje 😷 aan te doen . Hij had er geen op . Maar gaat al veel beter . Zelfs ik hoest al niet meer ben een vlugge genezer maar had het niet fel ook . En rusten 😴 doet er veel aan . @patrick2 Hier was het ook heel koud 🥶 en eergisteren gehageld en bliksemschicht ⚡️ en gedonderd s’nachts . Ze lagen nog in de planten de hagelstenen . En het waren dikke amai . Ga jullie laten allemaal en wat eten dat ik goed op krachten kom . 🥣
Fijne avond tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette vandaag is het hier 👈 het zonnetje in huis 🏠. Gisteren getrakteerd door mijn beste vriendin die ik al jaren ken van de tekening ✍️ academie . Lekker gaan eten . We hadden veel te bespreken want het weer ziens had lang geduurd , wegens haar moeilijke stappen .
Het waren leuke uurtjes.
@patrick2 je bent al thuis 🏠 zeker en hebt kunnen genieten ☺️. Nu na genieten 😉
@Cdt24801 Voor u zal het ook wel zijn vruchten afgeworpen hebben maar doodmoe zeker . Nu kan je rusten en nog nagenieten van al dat dankbare mensen . alle andere een fijne Zondag geniet van het beetje zon en frisheid . Goed voor een wandeling 🚶 die het kan gebruiken . groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Tinneke2 ben al thuis ja klopt enkel later dan voorzien. Had de benodigde vertragingen in Frankrijk , een uur. Hierdoor natuurlijk de aansluitingen allemaal gemist in Brussel maar goed ben thuis geraakt.
Was een jong koppeltje , leuke kerel en spontaan leuk meisje , die zaten ook op station en toevallig kwamen ze ook uit Disney en toevallig hetzelfde hotel als ik en toevallig ook nog eens dezelfde trein als ik heen en terug maar ze kwamen ook nog eens uit Tongeren. En ze hadden dezelfde dagen als ik geboekt ....
Meisje uit Borgloon en die jongen Vreren. Was hun eerste keer de trein naar Disney en dan al de vertraging en de aansluitingen die dan niet kloppen. Heb ze dan geholpen met hoe en wat en zijn we samen naar huis gereisd tot eind punt Hasselt , trein naar Tongeren was er niet meer. Hebben dus samen gezeten in de trein ook nog een babbeltje gehad dus das dan wel fijn.
Die jongen was in paniek hoe en wat en dat snap ik want das een reis van 400 KM en ja dan vertraging en dergelijke dan is dat niet leuk. En je niet zo maar even een andere trein nemen in Frankrijk maar heb hem gekalmeerd. Zij was rustig maar wist het ook niet helemaal maar geen probleem. Alle drie zijn we in Hasselt gekomen , haar pa hun opgehaald en mijn vriend heeft mij opgehaald.
@Josette valt mee ben niet geheel doodop maar voldaan. Wel pijn terug in mijn benen heb de vrijdag 14 en een half uur in het park geweest en gelopen. Dat zijn uren genoeg , 08 uur in het park en 22:30 er uit.
Voor vandaag de foto's online zetten en rust dag voor de rest niks.
@Cdt24801 zal wel in orde geweest zijn , en ja het is normaal dat de puntjes op de I gezet worden . Dat alles goed verloopt hè. De wereld verandert continu . En we moeten er ons aan aanpassen . Fijne dag en rust nog maar goed uit . Groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette Somber weertje en het is te voelen aan sommige mensen , kort op de bocht . Amai . Klein beetje 🤏 dijen druppels regen ☔️. En donker bewolkt 🌫️ weer . Gisteren bij mijn ouders geweest en afscheid genomen 🧬 van mijn neef . Vertrekt voor 5 maanden mat uitwisseling van de unief naar Duitsland . 🇩🇪. Ga hem heel erg missen . Want het is een lieve gast . We zagen elkaar veel voor zijn naailessen dat ik gaf . Heb een traantje gelaten 🥲. @patrick2 Je hebt een goede dienst bewezen aan het jonge koppeltje 👍. En de jongen kunnen kalmeren . Wat een avontuur. Ze zijn veilig thuis 🏠 en jullie h boven een leuk weekend gehad . Dat is het belangrijkste. fijne dag allen . Ga nu rustig aan doen . Heel de dag 👋
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
fregilcy
Apprenti guérisseur
•
225 Berichten
@Josette @patrick2 @Cdt24801@Tinneke2@bigMODDER
Goeden avond , of nacht, iedereen, Ik ben hier terug voor een klein berichtje. Geleidelijk komt er wat betering om de hoek kijken 👍 zo gaat het bij iedereen. ik heb anders niet veel te melden, kan ook niet als je niet veel uitsteekt. het is gelukkig veel minder warm, morgen amper 15 gr.🌡 voorspellen ze , dus onze herfst komt eraan . Nu er zullen nog wel een paar mooie dagen komen 🌤 NU afwachten maar.
ik wens jullie het allerbeste ; veel plezier en geluk, daaag
0
Josette
Super User
•
8.1K Berichten
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy
en alle anderen die komen meelezen,
of iets willen schrijven een goedemorgen.
@fregilcy heerlijk hé die frisse lucht, ik slaap al iets beter.
Iedereen een fijne dag.
1
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4K Berichten
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy en alle andere
goedemorgen ,
@Josette ben al vroeg wakker geblaft zie heel graag honden 🐕, maar continu van 5 u van morgen blafte hij aan een stuk door en nog is hij bezig . Door iedereen dat passeert . En zeker dan als grotere kerels voorbij komen die hem pesten . Met stokken .
De verkoeling doet wel deugd zeker als je vapeurs (opvliegers) hebt . 😉
@patrick2 ja het duurt lang eer ik mijn uitslag krijg en nu nog door het contrast een stijve knie , dat kan gebeuren zeggen ze . 1 op 10 en reactie op de spuit . 💉 zal een paar dagen aanslepen . Dus is het rust .
@fregilcy Volgende week geven ze weer mooi weer terug zacht weer minder koud , want nu is het eigenlijk veel te koud voor te tijd van jaar . want mijn vijgen moeten nog ietsje groter worden . 😊
allemaal een fijne woensdag we zitten 🪑 al midden de week het gaat vlug vooruit. Groetjes 👋 tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
1
Josette
Super User
•
8.1K Berichten
@patrick2 geniet van je koffie, veilige rit.
Amisement.
Hier seffens naar de kapper.
Fijne donderdag iedereen.
1
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4K Berichten
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy En alle andere
Goedemorgen,
B n al vroeg uit de veren en al koffie ☕️ gedronken . Badkamer 🧼 al gepoetst want door de werkmannen lag het er echt 😕 niet meer proper .
Nu even een pauze inlassen . Je haartjes zullen er weer netjes geknipt zijn
@patrick2 Een goede reis 🛫 naar Parijs je zal je wel goed amuseren en met veel goed weer . Zaterdag wordt het goed weer tot nu toe is het hier droog . Vannacht goed geregend. Je kan je collectie terug wat uitbreiden. Veilige reis 🧳.
@fregilcy Het is echt 😕 herfstachtig weer vannacht . Vandaag wat beter zonnetje komt tevoorschijn af en toe wat wolken ☁️ maar toch zeer frisjes . We mogen al een trui en jas boven 👆 halen . Zomerkleding kunnen we weer opbergen .
mallen een fijne dag 👋 tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
1
Josette
Super User
•
8.1K Berichten
@Cdt24801 Jeetje Stefaan, mooi weer heb je niet cadeau gekregen zien
we op tv.
Zo jammer. Hou vol hé.
Sterkte.
1
Josette
Super User
•
8.1K Berichten
@Tinneke2 ja die kennen er wat van met hun schoenen hé.
Lekker kort zalig.
Dadelijk Douglas knippen.
Fijne vrijdag iedereen.
1
fregilcy
Apprenti guérisseur
•
225 Berichten
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @Josette
Vrijdag, weekend , weeral een week voorbij, schoolgaande jeugd is het weeral gewoon, 📖 zo nu rustige temperaturen, 🌡 heerlijk frisse lucht, aangenaam om buiten te lopen👫 zo wij gaan er een dag of vier tussen uit, de bossen in 🌳 maandag terug , eigenlijk voor een mooi weekend. veel nieuws heb ik anders niet, ieder is op zijn eigen manier bezig ; zo gaat de tijd weer voorbij🕛 groetjes aan iedereen , en geniet met volle teugen van de mooie dagen ,want het word mooi rustig weer; beloven ze daaaag
0
0
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4K Berichten
Goedemorgen,
@Josette Klopt en je mag nog een dweil leggen ze stappen er nog naast . Maar ja het is nu weer proper . Voor een paar dagen . Ondertussen wel wat verkouden lichtjes . (Neusverkoudheid) van de wind 🌬️.
@patrick2 Vandaag is het hier 👈 volle zon 🌞 maar wel nog frisjes vannacht hier 👈 nog 3 graden . Loopt weer wat op .Ben al blij dat je mooi weer hebt .
En het is waar je moet niet altijd iets kopen . Maar je weet nooit 😉. Zal wel een spectaculaire show worden . De event . Een ontbijt 🍳 is wel belangrijk dat je niet flauw 🪤.Goed eten 🥘. Niet overslaan . ☺️
@fregilcy Veel plezier in de bossen 🌳 zal u deugd doen lekker ontspannen 😎.
Fijne Vrijdag iedereen en relax .en chillen .
1
Josette
Super User
•
8.1K Berichten
@fregilcy geniet ervan heel veel genot in de fijne lucht! 👍
@Tinneke2 oei verzorg je, hier lopen er velen met corona rond. 😡
Van de wind word je niet verkouden, wel van virussen van andere mensen!
1
Josette
Super User
•
8.1K Berichten
@Tinneke2 gelukkig maar.
Zo vandaag een en ander doen, moet ook gebeuren.
Douglas gaat naar Leopolsburg 80 j bevrijding optocht van 300 voertuigen.
Fijne zaterdag.
1
Josette
Super User
•
8.1K Berichten
Vandaag iedereen hopelijk veilig terug thuis?
@patrick2 en @Cdt24801 Stefaan zeker doodop?
Fijne zondag.
1
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4K Berichten
Goedemorgen,
@Josette vandaag is het hier 👈 het zonnetje in huis 🏠. Gisteren getrakteerd door mijn beste vriendin die ik al jaren ken van de tekening ✍️ academie . Lekker gaan eten . We hadden veel te bespreken want het weer ziens had lang geduurd , wegens haar moeilijke stappen .
Het waren leuke uurtjes.
@patrick2 je bent al thuis 🏠 zeker en hebt kunnen genieten ☺️. Nu na genieten 😉
@Cdt24801 Voor u zal het ook wel zijn vruchten afgeworpen hebben maar doodmoe zeker . Nu kan je rusten en nog nagenieten van al dat dankbare mensen .
alle andere een fijne Zondag geniet van het beetje zon en frisheid . Goed voor een wandeling 🚶 die het kan gebruiken .
groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
3
Josette
Super User
•
8.1K Berichten
De kop van de week is er aangekomen,
een fijne maandag.
1
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4K Berichten
Goedemorgen ,
@Josette Somber weertje en het is te voelen aan sommige mensen , kort op de bocht . Amai . Klein beetje 🤏 dijen druppels regen ☔️. En donker bewolkt 🌫️ weer .
Gisteren bij mijn ouders geweest en afscheid genomen 🧬 van mijn neef . Vertrekt voor 5 maanden mat uitwisseling van de unief naar Duitsland . 🇩🇪. Ga hem heel erg missen . Want het is een lieve gast . We zagen elkaar veel voor zijn naailessen dat ik gaf .
Heb een traantje gelaten 🥲.
@patrick2 Je hebt een goede dienst bewezen aan het jonge koppeltje 👍. En de jongen kunnen kalmeren . Wat een avontuur. Ze zijn veilig thuis 🏠 en jullie h boven een leuk weekend gehad . Dat is het belangrijkste.
fijne dag allen . Ga nu rustig aan doen . Heel de dag 👋
0