@Josette Eerst en vooral een mooi thema voor de maand April met de kuikentjes 🐣. Ik laat mij zeker niet vangen vandaag 😹. Wat een weer was het weer vannacht wind 💨 echt stormachtig 🌊 , maar niet koud . voor de rest fijne dag verder
groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette Hier ook en regen ☔️, blijft maar duren wat een ellende voor de kinderen . Paasvakantie met slecht weer triestig vooral voor de kids . @patrick2 Weekend is weer voor jou voorbij gevlogen en terug aan de slag , wat je ook heel fijn vind fijne werkweek
en allen fijne Zondag toegewenst groetjes tinneke2 / wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Anonymous Beetje laat maar nog een fijne avond gewenst . 😉 en voor morgen goede Werkendag en wat beter weer . Maar kan nog eens vriezen . Maar we blijven positief 👍.
Groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josettehier ook de auto’s waren bevroren in de straat . Mijn bevolkingstest voor de **bleep** Liga weg doen naar de post , dan is dat ook van de baan . En naar de apotheek gerief halen verbrand aan mijn oven al onder water 💧 gehouden lang genoeg en zalf op gedaan voor brandwonden . Maar nu een compres dat ik me toch nog kan douchen . Uiteraard met lauw water . fijne dag iedereen groetjes tinneke2 /wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette Drie keer per dag verzorgen . En zal ik zeker doen . En voorlopig niet onder de douche . Zeker al een weekje niet . En valt mee de pijn . Zeker met de zalf . Heb een hele goede buurvrouw rechtover mij werkt bij brandwonden centrum . En weet heel goed wat ze doet . Vertelde haar dat ik bij apotheek ging . Hoefde niet te gaan . Had alles bij . De zalf had ik nog in de frigo . Komt mij verzorgen. fijne dag 👋
Groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@patrick2 Dat moet ook eens kunnen tijd voor jezelf nemen , en tot rust komen . komt in orde hoor Patje . Iedereen geeft wel eens tijd nodig voor zich .werk ze en tot en met …
@Josette goed geslapen 🛌 hoor . men zonnetje is er geen regen ☔️ meer . @patrick2 je komt er wel met je fijne buren en vriend en even alleen zijn moet je af en toe doen .En binnenkort verlengd weekend want Pasen 🐣 komt eraan .
Fijne dag 👋
Ben net wakker dus ff koffie drinken en wakker worden.
@Tinneke2 wij gaan er zeker geraken de buren en ik en zullen elk weekend wel samen zijn om te koken en samen iets drinken.Dit komend weekend gaan we samen even weg met zijn allen dagje Duitsland in de kleine is op zomerkamp.
@patrick2 Zal jullie goed doen , eens een dagje Duitsland 🇩🇪 en het is er mooi 🤩 geniet er dan maar van en hopelijk met goed weer . Lekker koken samen is altijd leuk . Hen ik vandaag ook gedaan samen met mijn moeke . Leuke dag gehad . Fijne avond en werk ze
Net aan de koffie ☕️ . De wonde ziet er niet zo best uit beginnen te etteren, Meerdere keren per dag verzorgen . @Josette te hopen dat je vlug je slaap 🛌 ritme terug vind . Ontspanningsoefeningen doen voor je slapen 🛌 gaat , je zal er toch iets moeten op vinden dat je niet oververmoeid geraakt . Heel veel sterkte ook . Hou de moed erin . Je vind er wel iets op . Aan alle andere ook fijne Werkendag groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 🧸🧸
@Josette Heb ze pas bij de apotheek gehaald hoor en ze is zeker nog goed is voor brandwonden. daarom wordt nu meerdere keren verzorgd . Komt wel goed hoor. Fijne dag verder groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette Zalf had ik nog liggen , van onlangs toen ik me nog eens verbrand had . De tube crème was nog niet op . De gassen de rest geeft mijn buur . Handig en gemakkelijk want kan niet zelf verzorgen. @patrick2 nog fijne avond verder je hebt nog klaarlichte dag beetje leuker dan dat donker weertje .
Opgestaan gisterenavond al felle keelpijn , snotteren 🤧 gelukkig al gerief in huis 🏠, dus uitzieken . Dus thuisblijven en er valt toch niks te vieren , want mijn zusje is gisterenavond met spoed binnen gegaan naar het ziekenhuis 🏥. Komt maar niet goed weer een operatie . En wat voor een . 😭
groet tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette Nee gelukkig niet , wel heel moe nochtans mijn mondkapje 😷 altijd gedragen . Denk 🤔 bij de kapper vrijdag opgedaan . Op het einde zei een klant dat ze ziek was . Kon er even toen niet mee lachen . En nu ziet ik met het zelfde . Ook nog sinusitis erbij . Flink te pakken . Dus uitzieken en kan niet bij mijn zusje . Dank u 🙏 voor de troost . Nu rusten . groetjes tinneke2 Wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@patrick2 Zal ik zeker doen , regent en ga zeker niet buiten . Vandaag al veel gerust en af en toe ingedut . Laatste nachtje werken . Daarna kan je genieten van je weekend. fijne avond groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Geaccepteerde oplossing
Josette
Super User
•
8.1K Berichten
Goedemorgen allemaal,
we gaan verder in deze babbelhoek.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-mei/m-p/143096
1
Josette
Super User
•
8.1K Berichten
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2
en alle nieuwe meelezers of binnenkomers een goedemorgen.
Vandaag een nieuwe maand, laar jullie niet vangen hé.
Fijne zaterdag voor allen.
1
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4K Berichten
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous en alle binnenkomers en medelezers
Goedemorgen
@Josette Eerst en vooral een mooi thema voor de maand April met de kuikentjes 🐣. Ik laat mij zeker niet vangen vandaag 😹.
Wat een weer was het weer vannacht wind 💨 echt stormachtig 🌊 , maar niet koud .
voor de rest fijne dag verder
2
Josette
Super User
•
8.1K Berichten
@Tinneke2 vandaag een jas kouder en veel wind hier.
@Cdt24801 Stefaan dank je wel.
Fijne zondag allemaal.
Ik ga aan de strijk.
0
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4K Berichten
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous en medelezers
Goedemorgen,
@Josette Hier ook en regen ☔️, blijft maar duren wat een ellende voor de kinderen . Paasvakantie met slecht weer triestig vooral voor de kids .
@patrick2 Weekend is weer voor jou voorbij gevlogen en terug aan de slag , wat je ook heel fijn vind fijne werkweek
en allen fijne Zondag toegewenst groetjes tinneke2 / wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
0
Anonymous User
4.4K Berichten
Fijne zondag iedereen
@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 @patrick2
1
Josette
Super User
•
8.1K Berichten
Hmmmmmm @patrick2 heeft heel weinig te zeggen?
Het heeft hier weer lichtjes gevroren. Niet goed voor de bloesems.
De maandag is er weer, eens kijken wat ik doen ga vandaag.
0
0
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4K Berichten
Goedemorgen
@Josettehier ook de auto’s waren bevroren in de straat . Mijn bevolkingstest voor de **bleep** Liga weg doen naar de post , dan is dat ook van de baan .
En naar de apotheek gerief halen verbrand aan mijn oven al onder water 💧 gehouden lang genoeg en zalf op gedaan voor brandwonden . Maar nu een compres dat ik me toch nog kan douchen . Uiteraard met lauw water .
fijne dag iedereen groetjes tinneke2 /wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
5
Josette
Super User
•
8.1K Berichten
@Tinneke2 en kunnen slapen?
@patrick2 gelukkig niet ziekjes.
Fijne dinsdag allemaal.
0
0
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4K Berichten
Goedemorgen
@Josette goed geslapen 🛌 hoor .
men zonnetje is er geen regen ☔️ meer .
@patrick2 je komt er wel met je fijne buren en vriend en even alleen zijn moet je af en toe doen .En binnenkort verlengd weekend want Pasen 🐣 komt eraan .
Fijne dag 👋
2
Josette
Super User
•
8.1K Berichten
Midden van de week.
@patrick2 gelukkig niet ziek even op adem komen dan.
@Tinneke2 fijn te lezen dat je goed hebt geslapen ondanks de
brandwonden. Ik heb nog géén een nacht goed geslapen sinds de klok!
Fijne woensdag iedereen.
0
0
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4K Berichten
@Josette @Cdt24801 @patrick2 @Anonymous en alle binnenkomers en medelezers
Goedemorgen,
Net aan de koffie ☕️ . De wonde ziet er niet zo best uit beginnen te etteren, Meerdere keren per dag verzorgen .
@Josette te hopen dat je vlug je slaap 🛌 ritme terug vind . Ontspanningsoefeningen doen voor je slapen 🛌 gaat , je zal er toch iets moeten op vinden dat je niet oververmoeid geraakt . Heel veel sterkte ook . Hou de moed erin . Je vind er wel iets op .
Aan alle andere ook fijne Werkendag groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 🧸🧸
5
0
Josette
Super User
•
8.1K Berichten
@patrick2 geniet van je verlengde weekend.
Wij blijven rustig thuis!
Fijne donderdag.
0
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4K Berichten
@Josette @patrick2 @Cdt24801 en alle binnenkomers en medelezers
Goedemorgen
Opgestaan gisterenavond al felle keelpijn , snotteren 🤧 gelukkig al gerief in huis 🏠, dus uitzieken .
Dus thuisblijven en er valt toch niks te vieren , want mijn zusje is gisterenavond met spoed binnen gegaan naar het ziekenhuis 🏥.
Komt maar niet goed weer een operatie . En wat voor een . 😭
groet tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
4
0
Josette
Super User
•
8.1K Berichten
@Tinneke2 hopelijk vandaag ietsje beter?
Pffff doodmoe, amai te laat naar bed gegaan.
Eigen schuld dikke bult.
Fijne Goede Vrijdag, niet snoepen en vlees eten vandaag.
Voor allen,
0