@Josette weer een dikke merci voor de nieuwe hoek klaar te zetten voor de laatste maand van dit jaar al weer. Ook weer een leuke mooie passende illustratie.
Vandaag weer opstarten met werken kan niet nog thuis blijven maar als niet gaat ben ik wel terug weg.
Hey Patje, laat dit een waarschuwing zijn: uw lichaam geeft altijd duidelijk aan wanneer er een grens bereikt is. Dit mag je niet negeren want dan ga je onvermijdelijk in de miserie belanden.
Niet om u bang te maken, maar gewoon goede raad van een ouwe zak die het allemaal al eens meegemaakt heeft ...;-)
Zodus, volgend bezoek aan uw favoriete Disney plek: doe het wat kalmer aan hé (zowel in intensiteit als in duurtijd) ... Je bent geen 20 meer hé .. ;-)
Hey Stefaan ja ik weet het en is ook met het werk zelf te maken. Het is te veel en te zwaar aan het worden. Dus ga ik eens rondkijken intern en extern.
Ben gisteren nog eens naar de dokter geweest en ben de rest van deze hele maand terug thuis. De medicatie die ik had kan ik gebruiken. En de kine volgen.
Over twee weken als er niks verbeterd is kan ik naar Genk hospitaal en een gesprek met een dokter. Dan gaan we toch een operatie doen om de hernia eruit te halen. Dit is hoe het er nu voor staat helaas maar waar.
@Josette weer niet goed geslapen . En dat al maanden niet meer .
@patrick2 Goed dat je er iets gaat aan doen aan je hernia . Zal toch beter zijn een operatie . Veel beterschap ❤️🩹. En ook voor ander werk Fijne dag iedereen.
Hier is het zelfde zoals elke dag maar mijn vriend komt er eens bij.
Die heeft een oorontsteking dus gaat goed.
IK moet van medicatie wisselen want ik krijg uitslag van een bepaalde soort dus weer andere maar eerst medicatie voor de uitslag weg te hebben dan pas de nieuwe voor mijn rug pakken.
Je ziet gaat goed hier. IK zeg allen een fijne dag vandaag.
Solution acceptée
Josette
Super User
•
8.2K Messages
We gaan het nieuwe jaar hier in.
https://community.orange.be/nl_NL/conversations/de-orangecommunity/de-babbelhoek-voor-de-maand-januari-2026/6955f63ad0fb380a4762ed3d
0
0
Josette
Super User
•
8.2K Messages
Goedemorgen, @Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2
en alle binnenkomers en of meelezers.
De soep staat op en wij beginnen aan een nieuwe maand, ja de
laatste voor dit jaar.
Mijn nieuw rijbewijs en indentiteitskaart gaan ophalen.
Fijne maandag.
2
patrick2
Super User
•
11.2K Messages
@Josette @Cdt24801 @Tinneke2 en alle andere een goedemorgen.
@Josette weer een dikke merci voor de nieuwe hoek klaar te zetten voor de laatste maand van dit jaar al weer. Ook weer een leuke mooie passende illustratie.
Vandaag weer opstarten met werken kan niet nog thuis blijven maar als niet gaat ben ik wel terug weg.
Voor de rest zeg ik allen een fijne dag vandaag.
2
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4.1K Messages
@Josette@patrick2@Cdt24801 en alle andere
goedemorgen ,
@Josette je kan weer veilig de baan op .😉mooie illustratie.
@Cdt24801 ik heb nog niets gezet voor kerst 🎅 moet er nog aan beginnen . Eerst andere dingen te doen.
@patrick2 toch vroeg om al te gaan werken . En niet verstandig. .Rustig nadenken 🤔 wat kan ik nog en wat niet . En wat past bij mij niets forceren .
fijne dag iedereen .
1
0
Josette
Super User
•
8.2K Messages
Zo de pastasaus staat op en ook het witlof.
Nu lkker aan de koffie.
Fijne dinsdag.
0
patrick2
Super User
•
11.2K Messages
Hier niet heel veel te vertellen dus ik zeg allen een fijne dag vandaag.
1
0
Josette
Super User
•
8.2K Messages
Janneke maan is weer op komst!
Fijne woensdag.
0
patrick2
Super User
•
11.2K Messages
Ben gisteren nog eens naar de dokter geweest en ben de rest van deze hele maand terug thuis. De medicatie die ik had kan ik gebruiken. En de kine volgen.
Over twee weken als er niks verbeterd is kan ik naar Genk hospitaal en een gesprek met een dokter. Dan gaan we toch een operatie doen om de hernia eruit te halen. Dit is hoe het er nu voor staat helaas maar waar.
2
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4.1K Messages
Goedemorgen ,
@Josette weer niet goed geslapen . En dat al maanden niet meer .
@patrick2 Goed dat je er iets gaat aan doen aan je hernia . Zal toch beter zijn een operatie . Veel beterschap ❤️🩹. En ook voor ander werk Fijne dag iedereen.
1
0
Josette
Super User
•
8.2K Messages
Pffffff het was ween een nachtje klok kijken!
Verder een fijne donderdag.
0
patrick2
Super User
•
11.2K Messages
Hier niet heel veel bijzonders natuurlijk.
Heb wel even intern al eens bekeken voor een andere aanstelling en er is iets gevonden wat ik zou kunnen doen dus dat gaan we eens bekijken.
IK houd jullie op de hoogte geen zorgen :)
0
Josette
Super User
•
8.2K Messages
Maak er een fijn dagje van, ben nog moe
bezoek gekregen gisterenavond, en laat naar bed gegaan.
Fijne vrijdag.
0
patrick2
Super User
•
11.2K Messages
Hier is het zelfde zoals elke dag maar mijn vriend komt er eens bij.
Die heeft een oorontsteking dus gaat goed.
IK moet van medicatie wisselen want ik krijg uitslag van een bepaalde soort dus weer andere maar eerst medicatie voor de uitslag weg te hebben dan pas de nieuwe voor mijn rug pakken.
Je ziet gaat goed hier. IK zeg allen een fijne dag vandaag.
1
0
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4.1K Messages
Goedemorgen ,
@patrick2 het is het een na het ander bij jullie Patje wens je veel beterschap samen .
@Josette kil en koud en mistig . Voor de rest weinig te vertellen . Fijne Vrijdag allen .
0
Josette
Super User
•
8.2K Messages
@Tinneke2 hier was het heel mooi weer, wel fris.
We zijn gaan wandelen in een andere stad.
Nu regen, een fijne zaterdag allemaal.
0