Profiel van Josette

Super User

• 

8.2K Berichten

De babbelhoek voor de maand februari.

Febr.jpg

Super User

• 

8.2K Berichten

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2  en alle anderen

die komen meelezen, of iets willen schrijven een goedemorgen. 

Het is verdorie 13° op naar de 17° in de schaduw en dat in

de maand februari hartje winter zeggen ze dan.

Allez de donderdag we zullen maar aan de poets gaan.

Fijne dag iedereen.

Chaman confirmé

• 

4.1K Berichten

@Josette @patrick2 @Cdt24801   En alle andere medelezers 

Goedemorgen ,

@Josette  Hier 👈 is het tot nu toe zeer bewolkt 🌫️, eerst zien en dan geloven dat het 17 graden zal worden . 😉 

Vandaag ga ik ook wat proberen te poetsen wat ik kan maar rustig aan. En de rest blijft maar mooi liggen , want mijn hand doet nog steeds pijn. 😣. Gisteren eten gehaald te voet 🦶 voor de vogeltjes .  En wat gesport . Heb ik mijn hand 🤚 niet voor nodig . 

En eventueel wat onkruid uitdoen met een hand .uit mijn potten . 
verder een fijne dag  tinneke2/wat je in je hart draagt geraakt je nooit meer kwijt 

Super User

• 

11.2K Berichten

@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 en alle andere een goedemiddag. 

Hier net wakker dus een koffie en ff wakker worden. 

@Josette van die nooit temperaturen niks gemerkt aangezien ik slaap in de dag. 

Voor vandaag de laatste nacht in gaan dan weekend. 

Voor de rest zeg ik allen een fijne dag verder. 

Chaman confirmé

• 

4.1K Berichten

@patrick2 Bij ons bleef het bewolkt 🌫️ maar wel aangenaam om te wandelen met in de voormiddag heb ik wel al mijn living gepoetst en dan ben ik er mee gestopt . In stad 🌃 zijn ze volop met de voorbereidingen begonnen voor de carnaval maar heb daar absoluut geen interesse voor . Al dat lawaai daar ben ik niet voor . @Josette En weer hebben ze op mijn stoep 🐕 poep 💩 achter gelaten . Ben het echt beu . Heb een affiche gehangen . Met ( ik zie graag je hond maar niet zijn **bleep** 💩) Vorige keer geeft het geholpen . Daarstraks heb ik nog een betrapt op de kiezels en eens ferm zijn zaligheid gegeven . En een rolletje zakjes gegeven . 
jeetje 🙄 . Hij viel precies uit de lucht 🌌 toen ik hem dat zei . 
Nu ga ik iets eten en met de benen omhoog want heb er 7 km op zitten en ben kapot . @patrick2 Werk ze uw laatste nacht en tot morgen . 
tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Super User

• 

7.2K Berichten

Aan allen, @Tinneke2 , @Josette , @patrick2  en al de anderen die hier regelmatig aanwezig, een goede avond gewenst 😉

Vandaag de moto van stal gehaald en een zalig toerke gedaan. Was prima weer voor de moto.

Sorry @Josette , ik weet dat dit geen goed nieuws is voor u ... Het is inderdaad uitzonderlijk zacht voor midden februari te zijn ...🤔

Super User

• 

8.2K Berichten

@Cdt24801 niks te sorryen hoor, groot gelijk dat je erop uit bent gegaan. Je kan

er maar van genoten hebben.

@Tinneke2 goed gek ze ook nog een rolletje zakjes geven, ze weten goed

dat ze dat moeten opruimen. Vroeger aan ons huis was dat ook. Ik heb hem eens op een blikje

gelegd en bij die persoon in het portaal neergelegd nooit meer gezien!

Maar er allen een fijne vrijdag van.

Chaman confirmé

• 

4.1K Berichten

@Josette @Cdt24801 @patrick2  En alle andere binnenkomers 

Goedemorgen,

@Josette  jammer genoeg weet ik hem niet wonen . Mocht ik dat weten zou ik heel wat anders doen . Maar ben nu te vriendelijk om zakjes te geven en nu te hopen 🤞 dat hij ze gebruikt en daarna er koopt . 
Gaat hier flink regenen ️ vandaag het is al begonnen met lichtjes te regenen . 
@Cdt24801  Ben blij 😀 dat je nog eens de motto buiten kunnen halen hebt en er zullen nog vele dagen komen . 
@patrick2 uw laatste nacht zit er al op . Je kan nu genieten ☺️.

verder een fijne Vrijdag gewenst iedereen tinneke 2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Super User

• 

11.2K Berichten

@Cdt24801 @Josette @Tinneke2 en alle andere een goedemiddag. 

@Tinneke2 mijn weekend is idd begonnen. ben net wakker dus nu een koffie en ff wakker worden. 

Voor de rest zeg ik allen een fijne dag verder.

Super User

• 

8.2K Berichten

zo de soep staat op en seffens is de konijn aan de beurt.

De was en de regenkamer.

Allen een fijn weekend.

Chaman confirmé

• 

4.1K Berichten

@Josette @patrick2 @Cdt24801  En alle andere binnenkomers 

Goeiemorgen ,

@Josette @patrick2  Vandaag komen ze mij halen ga logeren bij mijn ouders en hoef er niets te doen . Alleen ga ik wel wandelen met mijn lieverd de hond 🐕.en de 🐓 verzorgen . Uiteraard . 
Als ik er ben dan doe ik het graag . 
Het is zo aangenaam om in de natuur te zijn waar je nog de koeien 🐄 hoort loeien. En schapen 🐑 hoort . . 
🐎 en nog veel meer .  Mijn v lies staat al gereed . Nu nog de wasmachine draaien 😵💫 en dan is alles netjes .

@Cdt24801 En nog eens op een ritje met de motto . Hoor er hier veel rijden . 😉 of andere plannen deze weekend. Fijne Zaterdag iedereen tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Super User

• 

7.2K Berichten

Aan allen, @Josette , @patrick2 , @Tinneke2  en everybody else,

Goedenavond 😊

Ben effectief vandaag heel de dag met de moto weg geweest. Morgen weer de baan op met de moto,  ondanks de voorspelde regen. Ik ben een "echte", enkel sneeuw, ijs en zout (heel schadelijk voor de moto) houden mij thuis met de moto 😇

Ik smelt niet van water 😈

Super User

• 

8.2K Berichten

@Cdt24801 goed zo. Alleen van de liefde smelt je af en toe. 🙊

En regen er is alleen slechte kleding. 

Geniet ervan nu het nog kan.

Fijne avond iedereen. 

Chaman confirmé

• 

4.1K Berichten

@Cdt24801 Dat zijn inderdaad de echte motards  en sneeuw en zout is voor geen enkel voertuig goed . Ik ga ook door weer en wind 💨 ben een echte wandelaarster geworden goed voor de gezondheid en de moraal . En begin’ er precies beter van te slapen . @Josette @En @patrick2  een fijne avond ook ons oudjes gaan slapen 😴 en ik kruip er ook dan maar eens in . Fijne avond.wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Super User

• 

8.2K Berichten

@Tinneke2 dat zou goed kunnen van meer te bewegen, beter te kunnen slapen.

@patrick2  heeft echt een lui weekend.

Fijne zondag iedereen.

Chaman confirmé

• 

4.1K Berichten

@Josette @Cdt24801 @patrick2   En alle andere medelezers 

Goedemorgen, 

@Josette Ben wat later 👋 maar heb eerst voor de dieren gezorgd , die gaan voor . Er zijn een paar lammetjes bij gekomen hoe schoon om te zien . Rechtover ons meer dan honderd schapen 🐑 ook met een  zwart kop mooi 🤩 om te zijn . En de bok staat in ons wei , zielig en alleen want geeft al veel gedekt .😊
@patrick2 Een lui weekend moet eens 👍 kunnen . Doe dat soms ook eens . Fijne Zondag doei .groetjes tinneke2/Wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Super User

• 

8.2K Berichten

@Tinneke2 ocharmen die geitjes. Goed dat de bok even rust heeft.

Het was me weer een nacht je wel pffffff.

Maar op naar een nieuwe week fijne maandag. 

Super User

• 

11.2K Berichten

@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 en alle andere een goedemiddag. 

Mijn weekend was toch minder lui als het lijkt. Zaterdag opgestaan en dan in de ochtend naar mijn beste vrienden gegaan. Daar koffie gedronken en dan de kleine naar de KSA gebracht en dan samen de stad in geweest. 

Daar wat gedronken en een borrelhapje er bij en dan de kleine weer opgehaald. Dus zo rustig was het niet hoor. 

Voor nu de kop is er af en zeg ik allen een fijne dag verder. 

Chaman confirmé

• 

4.1K Berichten

@Josette @patrick2 @Cdt24801   en alle andere medelezers 

Goedemiddag

@Josette zijn wel schapen 🐑 hoor 😉, ze zijn blij om even rust te hebben . 

@patrick2 Dat was onder geen rustig weekendje ,heb vandaag boodschappen gedaan met mijn moeke voor haar . En met de hond 🐕 gaan wandelden in de regen ️ en straks nog een keer . Fijne werknacht . 
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Super User

• 

8.2K Berichten

@Tinneke2   

Ik was ze nog aan het tellen.

Chaman confirmé

• 

4.1K Berichten

@Josette 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Fijne avond nog . We gaan nu eten bloemkool met aardappeltjes en worst met curry saus . Fijne avond en tot morgen iedereen groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Super User

• 

8.2K Berichten

@Tinneke2  laat het jullie smaken hier zit het erin.

Super User

• 

8.2K Berichten

Zo vandaag zou het een droge dag worden, daar gaan we voor duimen. 👍

@Cdt24801  de moto op.

Fijne dag iedereen.

Super User

• 

7.2K Berichten

Vandaag eens niet, @Josette , met de auto naar auto5 voor een nazicht en onderhoud, binnenkort naar de keuring.

Vroeger deed ik dat allemaal zelf, maar tegenwoordig heb ik daar de plaats en de tools niet meer voor ...

Gisteren met de moto op en af naar Oost-Vlaanderen (Wieze) voor de Jaarlijkse Algemene Ledenvergadering van de Mobiele Seingevers. Heb enkel een heel klein beetje miezer gehad tijdens de ritten heen en terug. Tijdens de vergadering zelf hebben de hemelsluizen ginder wel goed opengestaan. Maar de ritten zelf ... Eigenlijk was mijn regenpak overbodig ...

Maar goed, beter zo, dan omgekeerd 😎

En voor ik het vergeet: een fijne dag aan iedereen, @patrick2 , @Tinneke2  en allen die hier regelmatig komen lezen 😉

Chaman confirmé

• 

4.1K Berichten

@Josette @patrick2 @Cdt24801  En alle andere medelezers, 

Goedemorgen , 

@Josette Ga nog wat schaapjes tellen, en wandelen in de boerenbuiten . Laatste dag 👋
fijne dag allemaal groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Super User

• 

8.2K Berichten

@Cdt24801   oei weeral kosten, succes.

Inderdaad Douglas ook een beetje miezer gehad op de vélo.

@Tinneke2  geniet ervan.

Super User

• 

11.2K Berichten

@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 en alle ander een goedemiddag. 

@Cdt24801 dan heb je dus weer kosten en ja vroeger was ook wat makkelijker iets te maken dan nu tegenwoordig met al die electronica. En heb je in de vergadering de ritten weer kunnen vast legeen dus heb je weer iets om naar uit te kijken ..? 

Voor de rest niet te vermelden dus zeg ik allen een fijne dag verder. 

Super User

• 

7.2K Berichten

@Josette  en @patrick2  en ook alle anderen natuurlijk,

Ja, het heeft alweer centen gekost. Buiten het standaard onderhoud (dat ook al niet meer goedkoop is) bleek een van de spiraalveren van de ophanging achteraan gebroken en de voorste remmen (schijven en blokken) bleken versleten.

Ik heb  één geluk: het is een Ford en geen BMW of Mercedes .... Dat scheelt een heel stuk op de factuur ... 😋

Super User

• 

8.2K Berichten

ojeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee , @Cdt24801  en niks gevoeld?

Ja als je een moto gewoon bent hahahaha.

Super User

• 

11.2K Berichten

@Cdt24801 

Ja als ik ff ga kost dat direct stukken van mensen maar een Ford is idd wel iets goedkoper. maar goed neemt niet weg goedkoop is het niet en het kost je ook weer veel centen die je misschien aan andere leukere dingen kon uitgeven. Maar nu ben je wel weer ff gesteld lijkt me. 

Super User

• 

7.2K Berichten

@Josette  schreef:

ojeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee , @Cdt24801  en niks gevoeld?

... knip ...

Gevoeld niet, gehoord wel. Ik had al meegegeven aan de mecanieker om buiten het onderhoud ook eens de ophanging rechts achter na te kijken omdat ik dikwijls een klop-geluidje hoorde wanneer ik over een verkeersbult (en dergelijke obstakels) reed. Maar voelen deed ik niks, de auto reed heel normaal en stabiel, ook op autobaansnelheden. Het was dan ook slechts een klein stukje onderaan dat afgebroken was, de spiraalveer zelf zat nog veilig in de fitting, maar ja, ze zat dus een beetje los waardoor ze bij een bultje lichtjes kon bewegen om daarna terug op haar plaats te springen. En dat was dus hetgeen ik hoorde.

Maar dat zouden ze op de keuring zeker gezien hebben en dan was het rood geweest ... En zou ik alsnog de kosten moeten doen, dus beter van de eerste keer goed ... Idem voor de voorste remmen, ondanks dat die het nog goed deden ...

Super User

• 

8.2K Berichten

@Cdt24801  Beter zo dadelijk in orde maken, dan ben je ook gerust op de baan.

Succes op de keuring.

Hier  vandaag nog en keertje oorkeuring voor Douglas hopelijk

de laatste keer, en dan de kosten ojeeeeeeeee. Een kleine halve auto zou niet mogen bestaan.

Fijne woensdag.

Loading...