@Josette Het plaatje past perfect 👌 met het thema deze maand . Gaan de Belgen het halen ????
@patrick2 voor jou weer een drukke week maar nu kan je S’avonds nog genieten met je man en dochters dat voelt toch enorm goed 😊. Genieten , het is toch leuker zo . 🏠
@fregilcy Nu de kinderen vakantie hebben is het drukker zeker in huis 🏡. Maar des te meer kan je veel meer met hun spelen , en misschien 🤔 een vakantie gepland .
@bigMODDER Heb je nog geen welkom 🤗 terug gezegd bij deze blij u weer te horen 👂. @Cdt24801 Het is hier terug goed weer , deze nacht even geregend . De zon 🌞 staalt en dat maakt mensen minder humeurig .
Ga nog rustig aan doen want dit weekend was ik ziekjes en nog even opletten wat ik eet . Drink veel water 💧. Dus ik kom wel weer op mijn plooi .
fijne dag 👋
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette Ik ook niet interesseert me totaal niet heb alleen horen zeggen dat ze zeer slecht spelen . Ik kijk liever naar interessante dingen dan naar iemand die op een bal staat te voetballen ⚽️. fijne dag nog. Maar ieder zijn meug
tinneke2/.Wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Amaj, start de PC en de nieuwe maand staat al meteen volgepend ... 😁
Zoals gewoonlijk alweer een zeer mooie illustratie @Josette , waar blijf je toch de inspiratie halen ... 😇
Druk WE achter de rug, twee dagen begeleiding, Trikers op zaterdag en fietsers op zondag .. Zondag was werkendag, meer dan 200 deelnemers, dat is een fikse colonne om te begeleidien hoor ... Gelukkig met steun van drie zwaantjes, dat scheelt een hoop ... Geen rode lichten, altijd voorrang ...
Zaterdag, de laatste tweehonderd meter toch nog een plensbui, zondag droog gebleven ...
Aan allen, een vruchtbare week (en daarna ook nog uiteraard) gewenst 😎
@Cdt24801 Amai 200 deelnemers moet je je kopje goed bijhouden . Je ziet dat je serieus getraind bent en je zeer oplettend bent . Proficiat dat je dat nog allemaal doet . voor jou ook een leuke week en hopelijk 🤞 nog vele zonnige dagen. tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette ben nooit goed wakker als ik opsta gelijk nu ook. Ik sta op pak koffie en ff berichtje hier en dan koffie op drinken en wakker worden. Dat is elke ochtend zo en natuurlijk de gazet ff lezen.
Voor de rest niet heel veel te vermelden maak niet veel mee deze week dus zeg ik allen een fijne dag vandaag.
@Josette en @patrick2 moet ook wakker worden met koffie ☕️ voor ik iets kan doen . Slaap 😴 weinig uurtjes wordt veel wakker in de nacht pff . @patrick2 Als je je figuurtjes zit ben je toch echt wakker als je ze allemaal ziet 😉en fier . @Cdt24801 12 jaar ervaring dat is tellen , binneneen paar jaar kan je het vieren 🍾 of doen ze dat niet dat mag wel eens 👍. Mis het vrijwilligerswerk als ambulancier ook wel steevast . Heb het ook heel lang gedaan . Maar als je een werkongeval hebt gehad met blijvend letsel, mag je niet meer helpen .🥲Het is nu zo en leef er mee maar gemis is er steeds .
Fijne dag /wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt . tinneke2/
@Josette Wat een en nacht weer eens pff , van zelfde laken een broek 👖 geen oog 👁️ dicht gedaan . Pff . En overdag slapen 🛌 is geen optie want dan slaap 😴 ik zeker niet in de nacht . De regen ☔️ is hier 👈 weer hard bezig wat een zomer . We zullen er ons bij moeten leggen . Maar hou mij dat probeer ik bezig te houden . 😉
Fijne Woensdag allemaal tinneke2/wat j in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette @stenen heb ik al geprobeerd geen effect . @fregilcy komt door de vele pijnen , niet door onrust . En daar 👉 is jammer genoeg niets aan te doen . Doe al relax oefeningen . Toch dank 🙏 dat j wilt helpen . En ook @Josette . En hier zijn het stortbuien en vang de regen ☔️ op in twee regentonnen . Fijne dag verder
hallo iedereen, goeie morgen, voila een beetje malse regen🌨 dat is weer iets anders,
vers regenwater gratis, 🌦 het is iets van de weinige dingen wat we gratis krijgen. de week is weeral in het midden, het vliegt voorbij, 🌬 nog thans niet veel wind , zo worden we ouder en weten het niet, alleen als we opstaan, ai oei heu , amaai etc.😀 zo weten we dat we nog leven.🤣 maar allee niet meer klagen vooruit met die geit 🐐🐐 pakt er twee ,
we lopen weer ietwat rechter, dus we kunnen er weer op uit trekken, regen of geen regen , ik trekt het mij niet aan📯 ik tracht te profiteren van ieder kans wat ik krijg , 🍮🍪 en ik wens voor jullie hetzelfde , tracht in alle omstandigheden te genieten want het gaat snel voorbij.
@Josette wat een nacht weer , de buur geeft me weer eens wakker gehouden , eerst rond 12 u in de avond begonnen ze hun in hun koffers 🧳 in hun wagen 🚐 geladen , midden in de nacht begonnen ze nog eens alles te herbeginnen rond 2 u tot 4 u niet te geloven … en dan gunnen ze een even weer binnen en om 5,5 u vertrokken ze al toeteren met 8 personen in hun camionette . Naar hun land van herkomst . Uren moeten ze rijden
probeer dan maar weer in slaap 😴 te vallen 🪤???
En dat mag allemaal, dan komen ze niet af , ze …
wat een buurt . Weet dat ik klaag maar hebt even gehad met dat lawaai elke nacht .
Ga er toch een fijne dag proberen van te maken . Fijne Donderdag tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette Hoop dat het ooit eens beter wordt , hoop doet leven hè 😮💨. Maar ik kan niet verhuizen , de woningen 🏠 zijn veel te duur 🫰 voor mijn. Fijne dag 👋 nog verder . En nog eens bedankt 🙏 je weet wel . tinneke2/wat je in je hart 💝 draagt geraak je nooit meer kwijt
Ja altijd weer hetzelfde, je kunt er zo weinig aan doen, de politiekers vinden het nodig , kom maar naar hier de sukkelaars; maar ze doen van alles en als je iets zegt ben je een racist.
wij moeten ons aanpassen , je kunt er veel over zeggen, maar er verandert niets , dezen die het willen veranderen, mogen het niet. Gordon sanitair .
dat is ons Vlaamse land. meer ga ik er niet over zeggen.
verder ga ik er op uit, en ga genieten van alles wat ze me geven . dus geniet van de rest van de dag , tot morgen.
@Tinneke2 kan je niet je huisje verkopen en ergens iets gaan huren waar het rustig is en een beetje normaal is ? Of wel bel je de politie hé als het zo lawaaierig is dan komen die maar eens kijken en ze eruit halen.
Voor nu ga ik mijn koffie drinken en dan werken straks. Daarna weekend en lekker rustig. Morgen een kameraad die komt voor een hapje en een drankje. En dan zien we zondag wel verder.
@patrick2 Ik huur het huisje en kan het dan ook niet verkopen hè 😉en verhuizen is geen optie . En de politie doet er niets aan bij ons moet je een afspraak maken en dan nog doen ze er niets aan . Meerdere mensen hebben dat al bij ons geprobeerd. Zal mij moeten aanpassen aan het lawaai . Rare mensen vandaag stond zijn camionnetje hier al terug leeg met iemand anders er in . Zeer eigenaardig. Trek het mij niet meer aan dat ze doen wat ze willen . Zal wel eens iemand anders gaan klagen bij de flikken 👮. Dan zal er eens iets aan gedaan worden . Heb het gehad . Amuseer jij je maar goed 👍 @fregilcy Laat al dat lekkers 🍭en gebakjes 🍰 🥮 jullie smaken . @Josette Boodschappen gedaan en eentje de haren weer in orde 🙂 zo kan het weekend weer goed beginnen . fijne dag iedereen tinneke 2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Solution acceptée
Josette
Ervaren verkenner
•
7.5K messages
il y a 11 mois
We gaan hier weer verder!
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-augustus/m-p/164057
0
Josette
Ervaren verkenner
•
7.5K messages
il y a 1 an
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy
en alle anderen die komen meelezen,
of iets willen schrijven een goedemorgen.
De kop van een nieuwe maan,d
velen zijn geslaagd en begint voor hun hopelijk
een fijne vakantie.
Fijne maandag allemaal.
2
Tinneke2
Chaman confirmé
•
3.9K messages
il y a 1 an
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy en alle andere
Goedemorgen,
@Josette Het plaatje past perfect 👌 met het thema deze maand . Gaan de Belgen het halen ????
@patrick2 voor jou weer een drukke week maar nu kan je S’avonds nog genieten met je man en dochters dat voelt toch enorm goed 😊. Genieten , het is toch leuker zo . 🏠
@fregilcy Nu de kinderen vakantie hebben is het drukker zeker in huis 🏡. Maar des te meer kan je veel meer met hun spelen , en misschien 🤔 een vakantie gepland .
@bigMODDER Heb je nog geen welkom 🤗 terug gezegd bij deze blij u weer te horen 👂.
@Cdt24801 Het is hier terug goed weer , deze nacht even geregend . De zon 🌞 staalt en dat maakt mensen minder humeurig .
Ga nog rustig aan doen want dit weekend was ik ziekjes en nog even opletten wat ik eet . Drink veel water 💧. Dus ik kom wel weer op mijn plooi .
fijne dag 👋
2
Cdt24801
Ervaren verkenner
•
7.2K messages
il y a 1 an
Amaj, start de PC en de nieuwe maand staat al meteen volgepend ... 😁
Zoals gewoonlijk alweer een zeer mooie illustratie @Josette , waar blijf je toch de inspiratie halen ... 😇
Druk WE achter de rug, twee dagen begeleiding, Trikers op zaterdag en fietsers op zondag .. Zondag was werkendag, meer dan 200 deelnemers, dat is een fikse colonne om te begeleidien hoor ... Gelukkig met steun van drie zwaantjes, dat scheelt een hoop ... Geen rode lichten, altijd voorrang ...
Zaterdag, de laatste tweehonderd meter toch nog een plensbui, zondag droog gebleven ...
Aan allen, een vruchtbare week (en daarna ook nog uiteraard) gewenst 😎
4
Josette
Ervaren verkenner
•
7.5K messages
il y a 1 an
@Cdt24801 Hmmmmmmm Stefaan lekkerder.
Fijne dag vandaag.
3
Tinneke2
Chaman confirmé
•
3.9K messages
il y a 1 an
Goedemorgen,
@Josette en @patrick2 moet ook wakker worden met koffie ☕️ voor ik iets kan doen .
Slaap 😴 weinig uurtjes wordt veel wakker in de nacht pff .
@patrick2 Als je je figuurtjes zit ben je toch echt wakker als je ze allemaal ziet 😉en fier .
@Cdt24801 12 jaar ervaring dat is tellen , binneneen paar jaar kan je het vieren 🍾 of doen ze dat niet dat mag wel eens 👍. Mis het vrijwilligerswerk als ambulancier ook wel steevast . Heb het ook heel lang gedaan . Maar als je een werkongeval hebt gehad met blijvend letsel, mag je niet meer helpen .🥲Het is nu zo en leef er mee maar gemis is er steeds .
Fijne dag /wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt . tinneke2/
0
Josette
Ervaren verkenner
•
7.5K messages
il y a 1 an
Hier ook minder goed nachtje.
Midden van de week.
Fijne woensdag.
1
Tinneke2
Chaman confirmé
•
3.9K messages
il y a 1 an
Goedemorgen,
@Josette Wat een en nacht weer eens pff , van zelfde laken een broek 👖 geen oog 👁️ dicht gedaan . Pff .
En overdag slapen 🛌 is geen optie want dan slaap 😴 ik zeker niet in de nacht .
De regen ☔️ is hier 👈 weer hard bezig wat een zomer . We zullen er ons bij moeten leggen . Maar hou mij dat probeer ik bezig te houden . 😉
Fijne Woensdag allemaal tinneke2/wat j in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
4
fregilcy
Apprenti guérisseur
•
225 messages
il y a 1 an
@Josette @Cdt24801 @Tinneke2@patrick2
hallo iedereen, goeie morgen, voila een beetje malse regen🌨 dat is weer iets anders,
vers regenwater gratis, 🌦 het is iets van de weinige dingen wat we gratis krijgen. de week is weeral in het midden, het vliegt voorbij, 🌬 nog thans niet veel wind , zo worden we ouder en weten het niet, alleen als we opstaan, ai oei heu , amaai etc.😀 zo weten we dat we nog leven.🤣 maar allee niet meer klagen vooruit met die geit 🐐🐐 pakt er twee ,
we lopen weer ietwat rechter, dus we kunnen er weer op uit trekken, regen of geen regen , ik trekt het mij niet aan📯 ik tracht te profiteren van ieder kans wat ik krijg , 🍮🍪 en ik wens voor jullie hetzelfde , tracht in alle omstandigheden te genieten want het gaat snel voorbij.
ik wens jullie een leuke dag 😀
0
Josette
Ervaren verkenner
•
7.5K messages
il y a 1 an
Zo moet al vroeg naar de kapper!
Fijne donderdag.
1
Tinneke2
Chaman confirmé
•
3.9K messages
il y a 1 an
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy En alle andere
Goedemorgen ,
@Josette wat een nacht weer , de buur geeft me weer eens wakker gehouden , eerst rond 12 u in de avond begonnen ze hun in hun koffers 🧳 in hun wagen 🚐 geladen , midden in de nacht begonnen ze nog eens alles te herbeginnen rond 2 u tot 4 u niet te geloven … en dan gunnen ze een even weer binnen en om 5,5 u vertrokken ze al toeteren met 8 personen in hun camionette . Naar hun land van herkomst . Uren moeten ze rijden
probeer dan maar weer in slaap 😴 te vallen 🪤???
En dat mag allemaal, dan komen ze niet af , ze …
wat een buurt .
Weet dat ik klaag maar hebt even gehad met dat lawaai elke nacht .
Ga er toch een fijne dag proberen van te maken . Fijne Donderdag tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
2
0
fregilcy
Apprenti guérisseur
•
225 messages
il y a 1 an
@Josette @patrick2 @Cdt24801@Tinneke2
Ja altijd weer hetzelfde, je kunt er zo weinig aan doen, de politiekers vinden het nodig , kom maar naar hier de sukkelaars; maar ze doen van alles en als je iets zegt ben je een racist.
wij moeten ons aanpassen , je kunt er veel over zeggen, maar er verandert niets , dezen die het willen veranderen, mogen het niet. Gordon sanitair .
dat is ons Vlaamse land. meer ga ik er niet over zeggen.
verder ga ik er op uit, en ga genieten van alles wat ze me geven . dus geniet van de rest van de dag , tot morgen.
0
Josette
Ervaren verkenner
•
7.5K messages
il y a 1 an
@fregilcy klopt als een zwerende vinger.
Zo ik ga seffens er eentje knippen, en dan
weer de boodschappen in huis halen.
Maak er allen een fijne vrijdag van.
2
fregilcy
Apprenti guérisseur
•
225 messages
il y a 1 an
@Josette @patrick2 @Cdt24801@Tinneke2
ne goeden vrij dag; ha😂
wat ik gisteren niet gedaan heb moet ik vandaag doen, 🏬 Boodschappen, en dat zal wat worden.
drukte zal er genoeg zijn, 🤣 maar als je wilt snoepen enz. moet de doos opgevuld geraken he 🍬🍫
dus ook een beetje fruit en groenten🍊🍇 enz ik zal weer mogen duwen aan die kar.
het is de enige dag dat ik voor ezel mag spelen🐎 (er staat er wel gene tussen zekers ) nu dus mijn dag
😳zal weer vol inspanning zijn . maar er is altijd wel iets goeds bij ook ,
🍩heerlijk toch al die verschillende koeken en taartjes en en en 🍰 dus tot de volgende
0
Josette
Ervaren verkenner
•
7.5K messages
il y a 1 an
Fijne zaterdag.
0