@Josette dank je wel 😁. gaan een leuke dag maken vandaag , morgen is toch weer heel de slapen en morgen nacht werken. En ook weer bedankt voor een nieuwe babbelhoek te maken voor de nieuwe maand. Nice foto 😀
Nog twee zondagen werken in totaal 3 weken nog en dan is het gedaan.
@Josette Eerst en vooral terug bedankt voor de prachtige nieuwe babelhoek . Zeer mooi 🤩. Hier ook wassen en plassen . Wat en straks even wandelen 🚶 in het miserabel weertje. Als vroege vogel kan je gelukkig nog een douche nemen. En hoop voor jou dat het niet voor heel de dag is . …jeetje . Alles met de hand zoals vroeger 😉nee nee 😳 een grapje hoor . Even serieus.
@patrick2 Maak er een leuke dag van en een proficiat 🥳 aan je ventje ,geniet ervan met volle teugen . Het zal een mooie herinnering worden voor jullie beiden 😍. Morgen kan je dan slapen 💤 en weer de laatste weken gaan aftellen ,je zal zien die vliegen ✈️ voorbij . Ben heel blij voor jullie allebei . 🧸
Ga genieten van je mooie babbelhoek . Verder een fijne dag en geniet van jullie super mooie dag allen . tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Weer thuis na een druk maar prachtig WE @Josette . Zeker de triathlon van vandaag was de max, prachtig weer, goede banen (geen grind, modder of zo en goed droog).
Nu uitrusten voor de week die er alweer staat aan te komen
@Josette Het is bijna middag en ik ben pas uit mijn bed 🛌 deze nacht voelde ik mij minder goed 👍 Maar nu gaat het veel beter . @patrick2 Er is goed weer op komt laten we hopen . 🤞
Allen een fijne maandag tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette Moet het ook nog altijd leren en heb het al een tijdje . Begint al te beteren . Het komt wel stap voor stap moeten we aan alles wennen . Je haalt er alleen maar voordelen uit . Dat hopen we alleen maar hè . We zullen dat zien aan onze facturen. 🧾 Fijne dag nog . tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette ja met de tijd mee gaan je ziet wel heb een elektrische auto 😁. Maar fijn dat alles naar behoren en dat het weer gemaakt is. Enkel jammer van je nacht hoe komt het was het te warm ..?
Voor de rest niet heel veel te vermelden nu ff wat wakker worden en een koffie drinken. Het is weer dinsdag dus de week is bijna half voor mij. Twee weken gaan rap door dan is de nacht gedaan.
Voor de rest zeg uit iedereen een fijne dag verder.
Solution acceptée
Josette
Ervaren verkenner
•
7.5K messages
il y a 1 an
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy
en alle anderen die komen meelezen,
of iets willen schrijven een goedemorgen.
@Cdt24801 ja echt daar hou ik echt niet van.
Het is nu nog donker buiten, wel veel regen.
Bliksem ingeslagen paar dorpen verder. brrrrrrr er is altijd wel ergens iets met dat onweer.
@fregilcy ja fijn is anders als het zo warm is voel ik ook meer pijn,
alles zwelt hé. Niet wat andere denken hahahaha.
Wel weer de laatste dag van de maand.
Fijne zondag.
0
Josette
Ervaren verkenner
•
7.5K messages
il y a 1 an
@patrick2 alvast proficiat met je ventje.
Hier wasdag en bijwerken maandag zonder stroom en gas.
Hoop echt dat dit niet heel de dag duurt.
Fijne zaterdag.
1
Tinneke2
Chaman confirmé
•
3.9K messages
il y a 1 an
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy en alle andere ,
Goedemorgen ,
@Josette Eerst en vooral terug bedankt voor de prachtige nieuwe babelhoek . Zeer mooi 🤩. Hier ook wassen en plassen . Wat en straks even wandelen 🚶 in het miserabel weertje. Als vroege vogel kan je gelukkig nog een douche nemen. En hoop voor jou dat het niet voor heel de dag is . …jeetje . Alles met de hand zoals vroeger 😉nee nee 😳 een grapje hoor . Even serieus.
@patrick2 Maak er een leuke dag van en een proficiat 🥳 aan je ventje ,geniet ervan met volle teugen . Het zal een mooie herinnering worden voor jullie beiden 😍.
Morgen kan je dan slapen 💤 en weer de laatste weken gaan aftellen ,je zal zien die vliegen ✈️ voorbij . Ben heel blij voor jullie allebei . 🧸
Ga genieten van je mooie babbelhoek . Verder een fijne dag en geniet van jullie super mooie dag allen . tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
0
Cdt24801
Ervaren verkenner
•
7.2K messages
il y a 1 an
Hoi iedereen, en vooral @Josette , merciekes voor alweer een prachtige illustratie voor de nieuwe maand in deze babbel babbel babbel hoek 😇
0
fregilcy
Apprenti guérisseur
•
225 messages
il y a 1 an
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Tinneke
HALLO IEDEREEN
een nieuwe mooie foto en de nieuwe maand is gestart, Hier is het een koude druilige dag, ☔ we hebben
de zon nog niet gezien, 🌧 Dus vandaag bezighouden met Aquarium, 🐠 boeken bladeren,
en computeren en mijn vrouw ambeteren 😀 ge weet nooit voor wat dat goed is 😔 dus aan allen verder
een goede zaterdag avond en straks goed slapen, allee als het lukt. groetjes daaag
1
Josette
Ervaren verkenner
•
7.5K messages
il y a 1 an
Maak er en fijne zondag van, het zou droog blijven vandaag.
0
Tinneke2
Chaman confirmé
•
3.9K messages
il y a 1 an
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy en alle andere
Goedemorgen,
@Josette Laten we het hopen 🤞.Het is hier zeer bewolkt 🌫️ maar nog vroeg in de ochtend kan nog veranderen ….
@patrick2 Goed kunnen genieten van van je leuke dag , dat zal wel . Slaap 😴 maar goed 👍,want vannacht dan weer werken dag 👋
@Cdt24801 Nog een dagje met de 🏍️ op de baan als begeleiding en zit er ook weer op . Ga je goed 👍en dan morgen uitblazen 😮💨 en genieten 😉
fijne dag allemaal groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
1
Josette
Ervaren verkenner
•
7.5K messages
il y a 1 an
Op hoop van zegen dat alles goed verlopen gaat vandaag.
Fijne maandag.
0
fregilcy
Apprenti guérisseur
•
225 messages
il y a 1 an
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @Josette
Weekend voorbij, Maandag, begin van de week,
we verwachten een rustige dag, na een drukke zondag. het ziet er naar uit dat het
een mooie dag zal worden, dus even naar buiten deze namiddag;
veel nieuws heb ik niet, dus afwachten wat het word , dus maak er een mooie dag
van iedereen
0
Tinneke2
Chaman confirmé
•
3.9K messages
il y a 1 an
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy en alle anderen
Goedemorgen ,
@Josette Het is bijna middag en ik ben pas uit mijn bed 🛌 deze nacht voelde ik mij minder goed 👍 Maar nu gaat het veel beter .
@patrick2 Er is goed weer op komt laten we hopen . 🤞
Allen een fijne maandag tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
1
0
Josette
Ervaren verkenner
•
7.5K messages
il y a 1 an
Jabadabadooe,.
Alles is gelukkig goed verlopen en
alles werkt weer naar behoren.
Een mens is echt niets zover stroom.
1
Josette
Ervaren verkenner
•
7.5K messages
il y a 1 an
Maak er een fijne dinsdag van zei ze na een hakkelige nacht.
0
Tinneke2
Chaman confirmé
•
3.9K messages
il y a 1 an
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy En alle andere
Goedemorgen ,
@Josette Ben blij 😀 voor jou dat alles naar behoren weer werkt , met de stroom, ook al heb je een hakkelige nacht gehad 😢.
Fijne Dinsdag voor iedereen tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
3
fregilcy
Apprenti guérisseur
•
225 messages
il y a 1 an
@Josette @Cdt24801@Tinneke2
Voila weer een dag voorbij, 🌤het was een mooie dag met veel zon, maar toch niet naar buiten,
voelde mij niet honderd procent, niet ziek maar toch ook niet hopsakee. dus maar rustig binnen
gebleven . zo veel nieuws is er niet, @Josette met stroom leren werken is niet zo moeilijk,
dat gaat wel lukken , @Tinneke2 normaal geen hogere facturen , wij gebruiken het nu al 35 jaar en
zouden geen gas meer willen in de keuken 🎛 maar wat nieuw is schrikt altijd wat af .
@patrick2 straks maar 1 weekje meer, pff waar spreken we nog over , het komt goed ,
dus voor de rest ga ik proberen te rusten .😩 allen een goede nacht rust , ik ben geen grote slaper,
maar ik zal zien wat het word, tot later dan groetjes
0
Josette
Ervaren verkenner
•
7.5K messages
il y a 1 an
@fregilcy verzorg je zijn vele mensen ziek, ze hebben corona weer gevonden!
@patrick2 inderdaad te warm het word warmer buiten en dan binnen ook hé.
De airco langer laten draaien eigen schuld.
Iedereen een fijne woensdag.
0