3 Messages
Helow ik heb een vraag ik heb sinds januari 2020 een gsm met abbonement! Maar ik had graag nog een gsm nummer bijgehaald voor mijn dochter en ik vroeg mij of ik een abbonement met gsm kon aankopen me dat die actie nu loopt? Is dit mogelijk of ben ik nog niet lang genoeg klant daarvoor.. En ook het abbonement voor de dochter moet echt geen duur zijn max 10 of 15€ mag het zijn? Kan er mij iemand meer info geven of ik dit kan of niet ik heb nu een koala abbonement? Alvast bedankt 😉
Question
•
mis à jour
3.6K
1
0
Solution acceptée
patrick2
+55 plus
Super User
•
@Joyce33 als je langer als drie maanden klant bent bij Orange kan je een abonnement nemen met toestel. Dus je kan dan kiezen voor een toestel voor je dochter of zij kiezen en dat ook op jou naam zetten. Bedenk goed wat voor formule je wil hebben wat je hebt er twee.
Enerzijds kan je een formule nemen met een afbetaling bij Orange zelf. Kiest je smart data en het tarief plan en dan heb je een totaal som maandelijks bij Orange voor het abonnement.
Anderzijds betaal je maandelijks een bedrag af door middel van een crediet . Dus je kiest een gsm en betaald maandelijks bij Cetelem. Kiest ook je abonnement en je bent ook vertrokken.
Maar dat is een keus die je zelf moet maken want in de twee gevallen ben je iets duurder uit dan die €10 of €15 per maand.
3