Apprenti pisteur
•
1 message(s)
Foutmelding klantenzone
Ik ondervind nu reeds twee weken lang problemen met mijn klantenzone. Als ik inlog krijg ik telkens deze foutmelding: Je profiel geeft je geen toegang tot facturen. Contacteer je beheerder. Om te weten wie dit is: ga naar “mijn profiel – gebruikersprofielen”. Ik ben echter de beheerder van mijn profiel, dus dit klopt niet.
Ik had gelezen op het forum dat dit een algemeen probleem was dat zichzelf wel ging oplossen, maar twee weken later is het nog steeds niet opgelost. Ik vind dit erg ambetant, aangezien ik graag mijn facturen zou willen raadplegen. Weet iemand hier iets meer van?
Josette
Sage
•
7.5K messages
il y a 5 ans
@lg_96 goedemorgen,
eerst voor jou ....
Probeer eens je tmp bestanden en cookies te verwijderen op je toestel.
Dan de app ook verwijderen en opnieuw downloaden en installeren,
succes.
0
0
patrick2
Sage
•
11K messages
il y a 5 ans
@lg_96 je kan de raad van @Josette op volgen en als het niet lukt de 5000 bellen om je profiel te laten nakijken.
0
0
Totem
Grand Sage
•
4.1K messages
il y a 5 ans
Ugh @lg_96,
Het zal zich niet vanzelf oplossen :s
De klantendienst moet je opnieuw als beheerder instellen. Hiervoor kan je hen direct contacteren.
Totem's groetjes,
Totem
0
0