4.4K Berichten

Foutmeldingen!!!

Ik kan weer op geen enkele post antwoorden, zowel met Firefox als MS Edge heb ik problemen.
Kan toch niet alle browsers die er bestaan op mijn pc zetten om te testen dat die wel werken.

Laatste tijd komt dit bij mij heel vaak voor.
Ligt dit nu bij mij  of ergens anders? Ik weet het niet!!! Gewoon frustrerend!!

Joery_dw_0-1617558884851.png

 

Super User

 • 

11.1K Berichten

@Anonymous  

Ik ga via safari op de MacBook en heb geen probleem ondervonden. 

Maar ik merk inderdaad wel dat er dit soort posten vaker voorbij komen en of het aan de browsers ligt weet ik niet kan ook aan Khoros liggen daar waar de Tribe op gebouwd is. 

@NelsonM  is dit wel geheel normaal dat die foutmeldingen zo vaak aan bod komen ? Want het is wel heel opvallend vaak dat die foutmeldingen zich voordoen. 

4.4K Berichten

Ik zal nog proberen te antwoorden hier.

Onderstaande meldingen krijg ik ook heel vaak.

Joery_dw_0-1617560443443.png

 

Chaman confirmé

 • 

4K Berichten

@Anonymous bij mij ook regelmatig en dan alles weer her typen .zou er iets van krijgen ligt toch niet aan ons hoor .Misschien wordt toch nog eens opgelost jeetje 😰 via iPhone 📱 veel en mijn laptop 👩‍💻 momenteel stuk aan vernieuwing toe . We zullen moeten wachten op Op @NelsonM  fijne groetjes 

4.4K Berichten

Op mijn eigen post lukt het wel om te reageren, maar de rest niet.

Apprenti pisteur

 • 

3 Berichten

Ik ben pas Tribe-lid en dit is mijn eerste antwoord. Het lijkt erop dat je het probleem ergens bij jezelf moet zoeken. Bij mij lukt het wel.

Super User

 • 

11.1K Berichten

@Dirk4  

Deze foutmeldingen zijn niet persoonlijk hoor. Ik heb deze foutmelding ook al een paar keer gehad op mijn gsm zowel op mijn Android als op mijn iPhone toestel. Nu met de MacBook heb ik geen probleem op de windows kan ik nu niet testen aangezien ik daar een programma op heb staan. 

En ik heb die posten ervan hier al vaker voorbij zien komen dus het is niet browser gerelateerd aangezien er verschillende browser benoemd worden.

Apprenti pisteur

 • 

3 Berichten

Ik hoop dat hij er uit geraakt dan. Ik zit momenteel op Android (Ik durf via Chrome) en ervaar gelukkig geen problemen.

Super User

 • 

7.2K Berichten

Het is een heel raar probleem. Ikzelf krijg ze af en toe, die foutmelding, maar dan wel enkel in Firefox.

En wat dat antwoorden betreft: daar heb ik nog geen last van gehad. maar het is eigenlijk wel duidelijk dat er onderliggend aan het systeem links of rechts iets niet goed geconfigureerd is.

Zoekwerk voor Khoros ... Ze worden er tenslotte voor betaald door Orange, en dus eigenlijk door ons ...

Employé Orange

 • 

571 Berichten

Hallo @Anonymous,

Wat raar, ik heb de vraag gesteld aan de technische dienst en het zou specifiek gelinkt zijn aan je browser.

Zou je je instellingen hebben gewijzigd om bvb beter te kunnen gamen?

Werkt het als je Chrome gebruikt? Ik zal je antwoorden doorgeven 🙂

@patrick2 en @Cdt24801 zouden jullie andere berichten waarin je deze foutmelding ziet willen doorsturen zodat ik meer voorbeelden kan doorsturen naar de technische dienst?

Groetjes,

Nelson 

Super User

 • 

11.1K Berichten

@NelsonM  

Moesten er berichten komen zal ik die zeker door geven als ook bij mij zelf in de gaten houden. Heb een tijdje geleden dit gehad op de iPhone en gebruik daar safari op dus zo browser gerelateerd is het niet. 

Bij mij zelf zal ik het ook in de gaten houden. 

Super User

 • 

7.2K Berichten

Dat zal ik zeker doen @NelsonM 

Moet wel zeggen dat het intussen al een hele tijd geleden is dat ik nog zo een foutmelding heb gehad.

Chaman confirmé

 • 

4K Berichten

@Anonymous Ik heb het ook regelmatig voor op mijn iPhone 📱  het enig wat ik doe is ik her begin mijn tekst nogmaals en dan gaat het wel .

Heb je al eens gekeken bij berichten beheren of daar alles goed staat deze link kreeg ik nu per mail .Alles nagekeken misschien heb je daar iets niet correct aangeduid .meld je aan met je bij Tribe klik op mijn profiel ,.Zoals klik op tabblad  abonnementen en meldingen  .wijzig je instellingen en klik op wijzigingen opslaan .

Misschien lukt het dan weer ?

Fijne dag 😽 doei

Employé Orange

 • 

571 Berichten

Dag allemaal,

De technische dienst heeft het nagekeken, ze kunnen er jammer genoeg niets aan en denken dat het echter gelinkt is aan de instellingen van jullie pc of toestellen. Ik zou aanraden dat jullie het eens met een ander browser proberen.

Probeer het misschien met Google Chrome of Internet Explorer. Het probleem is dat het enkel bij jullie gebeurt, en niet bij de rest van de community. Probeer ook je cache te cleanen en je cookies te verwijderen.

Groetjes,

Nelson

Chaman confirmé

 • 

4K Berichten

@NelsonM Bij mij is het nu gedaan geen probleem meer .had dat idee 💡 al en heb het inderdaad op die manier opgelost toch bedankt @NelsonM 🙏 

Employé Orange

 • 

571 Berichten


@Tinneke2  schreef:

@NelsonM Bij mij is het nu gedaan geen probleem meer .had dat idee 💡 al en heb het inderdaad op die manier opgelost toch bedankt @NelsonM 🙏 


Aaah super nieuws @Tinneke2 !! 🙂

Chaman confirmé

 • 

4K Berichten

Ja ben blij 😀 want vond toch even vervelend 😣 altijd alles her typen .

Soms vind je de oplossing zelf als je maar goed zoekt hè . Is de beste leerschool maar leer hier 👈 op Tribe ook veel .☺️

fijne dag nog 

👋 By safe 

Loading...