4.4K messages
Foutmeldingen!!!
Ik kan weer op geen enkele post antwoorden, zowel met Firefox als MS Edge heb ik problemen.
Kan toch niet alle browsers die er bestaan op mijn pc zetten om te testen dat die wel werken.
Laatste tijd komt dit bij mij heel vaak voor.
Ligt dit nu bij mij of ergens anders? Ik weet het niet!!! Gewoon frustrerend!!
patrick2
Sage
•
11K messages
il y a 4 ans
@Anonymous
Ik ga via safari op de MacBook en heb geen probleem ondervonden.
Maar ik merk inderdaad wel dat er dit soort posten vaker voorbij komen en of het aan de browsers ligt weet ik niet kan ook aan Khoros liggen daar waar de Tribe op gebouwd is.
@NelsonM is dit wel geheel normaal dat die foutmeldingen zo vaak aan bod komen ? Want het is wel heel opvallend vaak dat die foutmeldingen zich voordoen.
0
0
Anonymous User
4.4K messages
il y a 4 ans
Ik zal nog proberen te antwoorden hier.
Onderstaande meldingen krijg ik ook heel vaak.
1
Anonymous User
4.4K messages
il y a 4 ans
Op mijn eigen post lukt het wel om te reageren, maar de rest niet.
0
0
Dirk4
Apprenti pisteur
•
3 messages
il y a 4 ans
Ik ben pas Tribe-lid en dit is mijn eerste antwoord. Het lijkt erop dat je het probleem ergens bij jezelf moet zoeken. Bij mij lukt het wel.
3
0
NelsonM
Employé Orange
•
571 messages
il y a 4 ans
Hallo @Anonymous,
Wat raar, ik heb de vraag gesteld aan de technische dienst en het zou specifiek gelinkt zijn aan je browser.
Zou je je instellingen hebben gewijzigd om bvb beter te kunnen gamen?
Werkt het als je Chrome gebruikt? Ik zal je antwoorden doorgeven 🙂
@patrick2 en @Cdt24801 zouden jullie andere berichten waarin je deze foutmelding ziet willen doorsturen zodat ik meer voorbeelden kan doorsturen naar de technische dienst?
Groetjes,
Nelson
2
0
Tinneke2
Chaman confirmé
•
3.9K messages
il y a 4 ans
@Anonymous Ik heb het ook regelmatig voor op mijn iPhone 📱 het enig wat ik doe is ik her begin mijn tekst nogmaals en dan gaat het wel .
Heb je al eens gekeken bij berichten beheren of daar alles goed staat deze link kreeg ik nu per mail .Alles nagekeken misschien heb je daar iets niet correct aangeduid .meld je aan met je bij Tribe klik op mijn profiel ,.Zoals klik op tabblad abonnementen en meldingen .wijzig je instellingen en klik op wijzigingen opslaan .
Misschien lukt het dan weer ?
Fijne dag 😽 doei
0
NelsonM
Employé Orange
•
571 messages
il y a 4 ans
Dag allemaal,
De technische dienst heeft het nagekeken, ze kunnen er jammer genoeg niets aan en denken dat het echter gelinkt is aan de instellingen van jullie pc of toestellen. Ik zou aanraden dat jullie het eens met een ander browser proberen.
Probeer het misschien met Google Chrome of Internet Explorer. Het probleem is dat het enkel bij jullie gebeurt, en niet bij de rest van de community. Probeer ook je cache te cleanen en je cookies te verwijderen.
Groetjes,
Nelson
3