Profil de Patrick39xx

Apprenti pisteur

 • 

2  messages

dimanche 19 mai 2019 17:15

Hoe Orange via e-mail contacteren?

Op welke manier is orange te bereiken via email ?

En neen ik kan niet bellen want ben een doof persoon.

 

Solution acceptée

Pisteur vétéran

 • 

11K  messages

il y a 6 ans

@Patrick39xx  hierbij wat gegevens van Orange.

Een antwoord via e-mail

Stel een vraag aan onze ploeg:

Stuur ons een e-mail

Je kan ons ook per post bereiken:

Orange
Ter attentie van de Klantendienst
Bourgetlaan 3
1140 Evere, België

Apprenti pisteur

 • 

2  messages

Dank voor reactie.

Per post, mensen lief in welke tijd leven wij ??

Als ik de link "Stuur ons een e-mail" gebruik krijg ik een vraagstelling en kom ik geen meter verder voor mijn probleem.orange111.jpg

Zal maar kijken voor andere provider zeker waar men WEL via normaal mailverkeer wil

Communiceren.

 

 

Ervaren verkenner

 • 

7.2K  messages

@Patrick39xx 

Ge zou wel eens kunnen verschieten met dat mail gedoe .... Meer en meer instanties voor klantenrelaties gebruiken geen mail meer omdat ze teveel spam krijgen en nog wat ban die argumenten. Het zijn ofwel  invulformulieren (waardoor je geen adres kent waar het naartoe gaat) ofwel telefoonnummers.

Ge hebt ook nog facebook en twitter bij de Orange klantendienst, dat is ook iets moderner dan een brief. En dat is ook doenbaar voor een dove. En dit is niet sarcastisch maar wel helpend bedoeld hé.

Ervaren verkenner

 • 

7.5K  messages

Ervaren verkenner

 • 

7.2K  messages


@Josette  schreef:

https://www.orange.be/nl/contacteer-ons/online


Het is exact die link die @patrick2  in de eerste reply gegeven heeft. Dat heeft @Patrick39xx  uitgetest waarna hij dat bizarre antwoord gekregen heeft dat hem zo opgejaagd heeft ....

Pisteur expérimenté

 • 

15  messages

Kan hem geen ongelijk geven, ik heb met fb of Messenger ook niks te maken.

Solution acceptée

4.4K  messages

il y a 6 ans

via FB Messenger is idd ook een snelle manier! Je bent er snel en vlug geholpen, naargelang welk probleem of vraag je hebt!!!

Succes

Pisteur expérimenté

 • 

18  messages

Inderdaad!

Ervaren verkenner

 • 

7.2K  messages


@Ks1989  schreef:

Inderdaad!


Dankuwel voor de bevestiging 😊

Apprenti pisteur

 • 

9  messages

Snel en vlug dat is dan toch relatief. 

Apprenti éclaireur

 • 

1  message(s)

il y a 5 ans

Beste, 

De klantendienst al meermaals gebeld . En na 10de keer eindelijk een zeer omslachtige uitleg gekregen. Je apparaat naar de post brengen. Zij weten waar het naartoe moet. En dan een bewijs van verzenden doormailen naar Orange. Maar naar wie?

Zou da graag afhandelen want niet happy met de uitleg.

Pisteur vétéran

 • 

11K  messages

@Sotelsje  ik weet niet wat de bedoeling is maar als je iets terug wil sturen, een decoder bij opzeg, kan je het bewijs ervan doorsturen. Je gaat dus langs de post en doet je decoder binnen en dat bewijs scan je in en stuur je naar : 

https://www.orange.be/nl/form/bewijs-van-teruggave-van-je-internet-en-tv-apparatuur

Als het gaat om een gsm die defect is zullen er andere stappen ondernomen dienen te worden.

Kan je wat meer toelichten waar het over gaat? 

 

Grand Sage

 • 

4.1K  messages

Beste, 

De klantendienst al meermaals gebeld . En na 10de keer eindelijk een zeer omslachtige uitleg gekregen. Je apparaat naar de post brengen. Zij weten waar het naartoe moet. En dan een bewijs van verzenden doormailen naar Orange. Maar naar wie?

Zou da graag afhandelen want niet happy met de uitleg.

Ugh @Sotelsje,

Je kan de klantendienst schriftelijk contacteren via het webcare tribe op sociale media.

Totem's zonnegroeten,

Totem

Apprenti pisteur

 • 

9  messages

il y a 5 ans

Opgelost ???

Ge moet dat allemaal eens proberen

Zot nen mens daar van ...
En sal er iets instaat wat hen niet aanstaat krijg je dit:

Uw bericht is gewijzigd omdat er ongeldige HTML in de hoofdtekst is gevonden. De ongeldige HTML is verwijderd. Controleer het bericht en dien het opnieuw in wanneer u tevreden bent met het resultaat.

Ervaren verkenner

 • 

7.2K  messages


@jankatleen  schreef:

Opgelost ???

Ge moet dat allemaal eens proberen

Zot nen mens daar van ...
En sal er iets instaat wat hen niet aanstaat krijg je dit:

Uw bericht is gewijzigd omdat er ongeldige HTML in de hoofdtekst is gevonden. De ongeldige HTML is verwijderd. Controleer het bericht en dien het opnieuw in wanneer u tevreden bent met het resultaat.


Als je dat bericht krijgt (de tekst in het rood) betekent dit dat er ergens ongeoorloofde HTML code in uw tekst staat. Dat is puur technisch en heeft niks met de inhoud zelf te maken.

Doorgaans volstaat het om nogmaals op "Posten" te klikken om het geplaatst te krijgen. De eerste woorden in het rood: "Uw bericht is gewijzigd". Dat betekent dat het systeem zelf al de foute HTML code heeft verwijderd. Aan de inhoud van uw bericht zelf wordt niets gewijzigd.

Apprenti pisteur

 • 

9  messages

Doorgaans volstaat het om nogmaals op "Posten" te klikken om het geplaatst te krijgen. De eerste woorden in het rood: "Uw bericht is gewijzigd". Dat betekent dat het systeem zelf al de foute HTML code heeft verwijderd. Aan de inhoud van uw bericht zelf wordt niets gewijzigd.

 

Niet dus

 

Heb tekst in externe tekstverwerker moeten plaatsen en terug plakken toen ging het. En het was gewoon ingetikte tekst

Ervaren verkenner

 • 

7.2K  messages

@jankatleen 

OK, dan was er een ander probleem bij u. Ik heb dat foutbericht ook al verschillende keren gekregen. Telkens was het een bericht waar ik tekst, links of afbeeldingen copy/paste gedaan had.

Bij mij volstond het iedere keer om nogmaals op "posten" te klikken.

Pisteur confirmé

 • 

3  messages

il y a 7 mois

Hoe kan ik orange via email contacteren in 2024? Net voor de 2e maal een uur aan de lijn gehangen met de klantendients, uiteindelijk heb ik als advies meegekregen: "bel ons volgende week nog eens  terug" Dus graag een emailadres aub

Loading...