Profiel van saardepuydt

Éclaireur novice

 • 

1 Bericht

klacht klantendienst

Hallo

Hoe kan ik een klacht indienen naar aanleiding van een telefoongesprek met iemand van de klantendienst? Ik vind nergens een mogelijkheid om dat te doen?

Groeten

Saar

Super User

 • 

11.1K Berichten

@saardepuydt  in dat geval zou ik een email sturen zodat dit door betreffende diensten opgenomen kan worden. Het is jammer te vernemen dat u een klacht wil sturen dat is een teken dat u niet correct of onvoldoende bent geholpen. Ga naar de website en als u naar benden scrolt staat er contacteer ons. Als u daar op klikt dan kan u verder.

Apprenti pisteur

 • 

7 Berichten

Jammer genoeg toch geen mogelijkheid om te mailen! Overal wordt je via hun website rondgestuurd naar andere opties van scial media of bellen. Heel jammer maar via social media wordt er niet gereageerd tenzij je het probleem openbaar post krijg je snel een privé bericht met de vraag wat er aan de hand is. Reactie op een privé bericht duurt dagen of blijft uit...

En bellen? Nergens een bewijs dat je contact gehad hebt als de agent die je sprak niets registreert. En neen niet alle gesprekken worden opgenomen! Dus waar haal je verhaal? 🤔

Super User

 • 

11.1K Berichten

@MarBrou  ik kan u zeggen dat elk gesprek opgenomen wordt alleen het terug beluisteren ervan is een ander verhaal. Kort uitgelegd gesprekken mogen terug geluisterd worden voor trainings doeleinden en als er echt een verschil van mening is of het ergste geval dat er bijvoorbeeld scheld woorden en deregelijke gebruikt zijn. Maar ja een gesprek wordt in een callcenter altijd opgenomen. Wel jammer te vernemen dat er geen mail gedaan kan worden om uw ' klacht ' door te geven van de betreffende persoon die u geholpen heeft en dat u daar niet tevreden van bent. Misschien kan u de vraag hier stelen dat u als nog geholpen bent misschien ? Het is maar een suggestie natuurlijk.

Pisteur confirmé

 • 

4 Berichten

Dat kan niet en dat helpt niet, ik heb al 2 brieven geschreven naar aanleiding van niet functionerende diensten, waaronder de klantendienst en ik ben nog nergens. 4x gebeld en heel lange telefoongesprekken, en ben nog steeds nergens: het is pure onwil en ontmoediging: maar ik ben het beu en ik zet door, tot aan de rechter. Ook op aangetekende brieven: 0 reactie. Orange is van een van de beste aanbieders afgezakt tot de slechtste van Belgie. Dat is toch wel een felicitatie waard!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Super User

 • 

11.1K Berichten

@pe1mmk  het is wel heel jammer te lezen dat je niet goed geholpen bent / wordt. Normaal gezien zou je toch een goede service moeten hebben om je probleem opgelost te krijgen. Waar het aan ligt geen idee maar weet wel dat het zo niet kan. Je dringt toch genoeg aan zo te lezen voor je probleem opgelost te krijgen maar er wordt niet echt veel opgelost. Het is echt heel jammer te lezen en ben eigenlijk beschaamd in hun plaats. Hopelijk zal er toch snel een oplossing komen want dit kan zo niet.

Pisteur confirmé

 • 

4 Berichten

Ik ben het met je eens, ik ben al vanaf december 2019 aan het sukkelen met Orange en heb in februari 2020 een klacht ingediend, maar ik ben nog niet geholpen en het gesukkel gaat maar door, uren aan de telefoon en vandaag geen aansluiting op 5000, dus alweer niks.

Loading...