Profil de comima

Apprenti guérisseur

• 

260  messages

Mails komen terug ...

Hallo,

Graag jullie hulp aub ... Sinds een paar dagen komen mijn mails terug : Bezorging niet voltooid. Er is een tijdelijk probleem opgetreden bij het bezorgen van je bericht ...

Het eigenaardige is dat het altijd mails zijn gestuurd naar skynet.be en belgacom.net ...

Is er iets mis bij mij of bij de ontvangers aub ?

Bedankt voor de moeite en vriendelijke groetekes.

Super User

• 

8.1K  messages

@comima  goedenavond,

Als je nu nog eens zeggen kan met welk E-mail programma je werkt?

Dan kunnen anderen je misschien verder helpen, mijn laptop is stuk en via

smartphone is het zeet moeilijk voor mij.

Bedankt.

Apprenti guérisseur

• 

260  messages

Heel juist Josette ... sorry, echt niet aan gedacht ...

Gmail en Thunderbird.

Bedankt.

4.4K  messages

Dag@comima 

Heb je al eens getest via Gmail zelf (https://mail.google.com)? Of is het probleem enkel met je Gmail in Thunderbird?

Apprenti guérisseur

• 

260  messages

Bedankt Joery.

Gewoonlijk gebruik ik Thunderbird en " doorsturen " naar een hoop adressen. Ze komen in de mappen " verzonden " van gmail en van TB en enige tijd later komen ze vroem in gmail en TB ...Dan worden ze nog 2 of 3 keer aangeboden bij die skynet.be en belgacom.net om dan toch ook vroem te komen ...

Super User

• 

7.2K  messages

@comima 

Je zegt "een hoop" berichten. Wat noem je een hoop?

Het zou kunnen dat wanneer die twee providers het "te veel" vinden, dat je gebrandmerkt wordt als spammer en je mails derhalve geblokkeerd worden door die providers. Gebaseerd op uw mail adres, dus ook één enkele mail zal er niet meer doorgeraken in dat geval.

Apprenti guérisseur

• 

260  messages

Bedankt cdt 24801.

Een " hoop " is hier een tiental mensen ... en alleen skynet en belgacom komen vroem... geen probleem met gmail, buitenland enz...

Ik blijf naar alleman doorsturen en moet zeggen dat er vandaag - nog - geen retours op pc stonden ...

Aangename dag verder 😊

Super User

• 

8.1K  messages

@comima  goedemiddag,

fijn dit te lezen, kan ook zijn dat sommige van je contacten hun 

busje hadden volzitten.

Is deze voor je opgelost? Zo ja kan je dan je deze dan aanvinken

als opgelost aub? 

Super User

• 

7.2K  messages

@comima 

Een tiental is geen hoeveelheid om als spammer aanzien te worden, dus dat was het al niet.

De mailbox van de ontvanger vol, dat zal het ook niet geweest zijn, want dan staat dat expliciet in de melding van niet-bezorging. Wel meestal in het Engels .. (Recipient has exceeded his quota ... enz ..)

• Hier een voorbeeldje van zo een bericht als een telenet klant zijn bus vol zit:
    Final-recipient: rfc822; xxxxx.xxx@telenet.be
    Action: failed
    Status: 5.1.1
    Diagnostic-Code: smtp; 552 5.2.2 Over quota
    Last-attempt-Date: Wed, 29 Jul 2020 19:48:47 +0200

Wat ook nog kan zijn is dat bij beide providers er ergens een tijdelijk probleem was op hun mail servers en dat het intussen verholpen is. De toekomst zal het uitwijzen 😉

Loading...