Mobile
Internet & TV
Trucs & astuces
Fun
News
Se connecter
Nieuw op Tribe
Luckyluc110
1 message(s)
vendredi 6 novembre 2020
Hallo iedereen Ik ben nieuw op Orange Tribe en ik weet eigenlijk niet hoe het in z’n zit. Daarom post ik dit om te weten hoe Tribe werkt.
Aimer
Répondre
Suivre
Gregory
+56 plus
Super User
•
8K Messages
il y a 6 ans
@Luckyluc110
Neem dit even door - als je nog vragen hebt, stel ze gerust https://community.orange.be/t5/Jouw-community/Welkom-op-Tribe/m-p/74493/redirect_from_archived_page/true#U74493
patrick2
+55 plus
11.3K Messages
@Luckyluc110 welkom op de Tribe. Neem eens de link door die je van onze gewaarde collega @Gregory hebt gekregen.
Moest je vragen zeker stellen he want des te meer we je kunnen helpen met de voortgang op de Tribe.
Josette
Chef chaman
8.2K Messages
@Luckyluc110 goedemiddag, van
mij krijg je deze:
+21 plus
Employé Orange
198 Messages
Welkom op het forum. Het wijst zichzelf wel uit hoor. Kijk vooral goed dat je je vraag in het juiste subforum post zodat je snel een antwoord kan verwachten 🙂 En denk eraan, keep it fun 🙂
Luvlektrik
+10 plus
33 Messages
@Luckyluc110 Welkom op Tribe! Ik ben er ook nog maar net mee bezig, maar vind het leuk anderen een handje te kunnen helpen. Veel plezier!
11.3K
8K
Cdt24801
+54 plus
7.2K Messages
7.2K
bulrog
5.1K Messages
5.1K
Gregory
+56 plus
Super User
•
@Luckyluc110
Neem dit even door - als je nog vragen hebt, stel ze gerust https://community.orange.be/t5/Jouw-community/Welkom-op-Tribe/m-p/74493/redirect_from_archived_page/true#U74493
0
patrick2
+55 plus
Super User
•
@Luckyluc110 welkom op de Tribe. Neem eens de link door die je van onze gewaarde collega @Gregory hebt gekregen.
Moest je vragen zeker stellen he want des te meer we je kunnen helpen met de voortgang op de Tribe.
0
Josette
+56 plus
Chef chaman
•
@Luckyluc110 goedemiddag, van
mij krijg je deze:
1
Luvlektrik
+10 plus
@Luckyluc110 Welkom op Tribe! Ik ben er ook nog maar net mee bezig, maar vind het leuk anderen een handje te kunnen helpen. Veel plezier!
0