Pisteur confirmé
•
3 messages
Oproepers beweren dat ik ze gebeld heb
Ik wordt regelmatig opgeroept door mensen die zeggen dat ik heb zij gebeld. Alle opropen zijn van verscheidene belgische GSM-nummers, en zij spreken normaalgezien nederlands. Wat kan ik doen, en kan misschien Orange iets doen om te helpen?
Mvg,
Sven
Josette
Sage
•
7.5K messages
il y a 1 an
@SBHSS goedemorgen,
je kan die nummer blokkeren.
Orange kan daar niet veel aan doen hoor!
En je nummer op deze lijst plaatsen kan je ook.
https://economie.fgov.be/nl/themas/verkoop/reclame/ongewenste-communicaties/bel-me-niet-meer-lijst
Succes.
0
SBHSS
Pisteur confirmé
•
3 messages
il y a 1 an
Het blokkeren kan en oplossing zijn voor een of twee nummers, maar ik begrijp niet heel goed hoe de nummer te blokkeren zou kunnen helpen. Ze zijn ja gebeld van mijn telefoon (volgens de oproeper), maar op mijn telefoon zijn deze telefoonnummers niet geregistreerd als "called numbers". En, het gaat niet om hetzelfde nummer, alle nummers zijn nieuw. Indien ik een nummer blokkerd, dan komt het volgende oproep van een nieuwe nummer... 10 oproepen tot nu - allemaal van verschillende nummer...
1
0
fregilcy
Apprenti guérisseur
•
225 messages
il y a 1 an
heb je al eens op je GSM of smartphones gekeken ,of je zelf niet de nr. belt zonder dat jet het weet, als de gsm in uw zak van uw jas of in uw tas zit en u hebt dat toetsen niet uit geschakeld kun je een nr. bellen zonder dat je het weet, want uw toetsen van uw gsm blijven aanliggen, tenzij je dat zelf uitschakelt. als je kijkt in de instellingen van uw GSM of smartphone kun je dat uitschakelen .
1
0