Pisteur confirmé
•
3 messages
Orange internet super traag tot wel 200kb/s
Hallo,
Ergens voel ik mij bedrogen. Ik zou 100mb/s moeten hebben. Maar ik mag al blij zijn als ik de 5mb/s haal.
Ik bel naar nummer 5000, bijna uur moeten wachten tot ik iemand aan de lijn kreeg. En hij vraag wat gevens en zet me dan weer 20min in wacht.
Hij zegt me "ik kan u niet helpen, maar iemand van de technische dienst zal u vandaag of morgen bellen" ja u kan het raden...niemand heeft me gebeld.
Ik kan het niet geloven dat ik hier in grote stad aan minder dan 1mb/s krijg.
Mijn conclusie: orange internet is super slecht. Als dit deze week niet opgelost is gaan we naar telenet. Het is mij beu. Ik betaal hier geld voor en ze geven mijn "**bleep** internet"
Cdt24801
Ervaren verkenner
•
7.2K messages
il y a 5 ans
@waaromIsOrangeS
Heel jammer van dit te moeten lezen. Er is daar inderdaad iets niet in orde. Maar wat? Dat is de vraag.
Ten eerste zou er gezocht moeten worden of de oorzaak buiten is (de kabel, de aansluiting, de verdeelkast ..) of binnen (de router, de UTP kabels, eventuele switches, powerlines of AP's)
Maar vooreerst een vraag: hoe ga jij op internet? Bedraad of WiFi? Welke toestellen gebruik je? Als we dat weten kunnen we al een stuk gerichter zoeken.
En een tip: stuur een samenvatting van uw probleem door naar het webcare team via messenger of twitter. Dan hoef je niet aan de lijn te blijven hangen en 20 keer doorgeschakeld te worden. Bovendien heeft men dan bij Orange de mogelijkheid om de juiste dienst te consulteren en alles goed na te gaan. Het nadeel hiervan is dat het soms wel enkele dagen kan duren voor je antwoord hebt. Maar het kan ook vlot gaan, weet ik uit eigen ervaring.
4