@Geert5 dat is niet goed te lezen. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat u zelf Telenet belt en alles laat nakijken. Dis is iets wat orange voor u dient te regelen. Moest u Telenet bellen dan sturen ze u terug naar Orange en dan begint het kat en muis spel. Gewoon nog eens Orange bellen dat ze het oplossen en een dossier maken naar Telenet voor een nazicht.
Totem wordt droevig om dit te lezen ! Neem zeker contact op met onze webcare stamleden op sociale netwerken, ze kunnen je bericht direct naar de Kabeldienst sturen zodat ze de toestand controleren.
Josette
Super User
•
8.1K messages
Goedemorgen Gaultier,
awel een hele dikke merci dat mag ook eens geschreven worden.
Ook wij zijn na 1 jaar en een half nog steeds tevreden. 👍
0
comima
Apprenti guérisseur
•
260 messages
Helemaal akkoord !
Bijna een jaar bij Orange en ben fan ! 😊
Ook wat de hulp betreft zijn het artiesten ! 👍
0
patrick2
Super User
•
11.1K messages
@GaultierBekaert dat mag best eens gemeld worden ! Orange is zeker top en ze moeten zo door gaan.
0
Geert5
Apprenti pisteur
•
2 messages
Fijn voor U.
Ik moet echter het tegendeel ervaren.
Na 4 jaar zeg ik mijn contract op.
Wij zitten reeds 1 maand zonder TV ,dit ondanks tussenkomst van 3 techniekers.
Uiteindelijk dien ikzelf de distributie te laten checken door Telenet ???
Dan kan ik net zo goed terug naar Telenet gaan , als ik dit zelf moet regelen .
Orange
2
Sveke
Chef pisteur
•
82 messages
@GaultierBekaert Leuk om positieve Posts te lezen! Als het goed is, mag het ook gezegd worden. 👍
1