Profil de patrick2

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

lundi 21 décembre 2020 10:49

Persoonlijke informatie is gevoelig

Aan iedereen nog eens een kleine opfrissing in verband met persoonlijke informatie op het forum. 

Heb hier al eens een topic over gemaakt en wil daar graag nog eens aandacht aan schenken. Het valt mij namelijk op dat er toch nog links en rechts persoonlijke informatie tevoorschijn komt en dat is niet de bedoeling ervan. Lees hier het gemaakte topic nog eens goed door zodat het ook duidelijk is voor iedereen. Zeker voor onze nieuwkomers die deze informatie gemist hebben. 

Printscreen met persoonlijke info - Tribe (orange.be)

Pisteur expérimenté

• 

16  messages

il y a 5 ans

Ik voel me aangesproken đꙄ

Maar hoe bewerk je een geplaatst bericht / screenshot?

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

@smurfer 

Je hebt één uur de tijd nadat je iets geplaatst hebt om dat weer aan te passen of te verwijderen. Daarvoor klik je op de drie bolletjes rechts bovenaan uw post. Dan op "Antwoord bewerken" klikken

Opgelet, na dat uur is het definitief. Je kan dan nog wel een PM sturen naar een moderator met de vraag om het aan te passen.

Pisteur expérimenté

• 

20  messages

Oeps, verkeerd begrepen

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

@patrick2 

Ik ben nog eens gaan kijken naar de post in uw link, maar daar is de afbeelding verdwenen (vervangen door de standaard placeholder) blijkbaar ... Misschien eens contact opnemen met @Totem om dat weer recht te zetten ...

afbeelding weg.JPG

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@Cdt24801  ik zie het zal eens vragen aan @Totem .

@smurfer  het was niet specifiek voor jou bedoeld. De laatste tijd zie ik weer wat posten passeren met email adres , decodernummers, en dergelijke dus het is in het algemeen. 

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

@Cdt24801  kan zijn dat @patrick2  zijn album heeft opgeruimd? 

Loading...