Pletse's profile

Guérisseur vétéran

• 

617 Messages

Problemen met het Tribe forum

Ik ben een tijdje afwezig geweest en probeer nu al een week het forum te gebruiken maar met de nodige ergernissen.

Ik merk dat, wanneer ik ingelogd ben, geen bericht zie op de hoofdpagina (het blijft maar laden). Als ik toch ergens geraak krijg ik telkens error 404 te zien en de melding dat ik geen toegang heb tot deze pagina. Eens ik uitgelogd ben verdwijnen alle problemen.

Ik kan dan alle berichten bekijken. Als ik wens te reageren, dan wordt er gevraagd om in te loggen bij het publiceren en daarna begin het spelletje opnieuw. Ik moet dan terug uitloggen om andere berichten te kunnen zien.

Zijn er nog mensen die dergelijke problemen ervaren?

Ik gebruik Chrome, Windows 11, cookies/cache etc zijn reeds gecleared maar het probleem blijft aanhouden.

Super User

• 

11.3K Messages

@Pletse 

Zelf persoonlijk ben ik ook ff een tijdje niet hier geweest , dat wil zeggen verlof en werk en zo. 

Maar de problemen die jij ervaart kan ik niet beamen geen één keer gezien. Heb op de Mac op Chrome geen problemen en op de windows , ook windows 11 en Chrome , geen problemen gemerkt. 

Heb je al eens de cash en cookies geleegd ? Eventueel eens een andere browser proberen zien of het dan wel lukt. 

Meilleurs membres de la communauté

Voir plus
  • Super User

• 

11.3K Messages

11.3K

• Super User

• 

8K Messages

8K

• Super User

•