Profil de eddydevriese

Pisteur confirmé

• 

12  messages

samedi 27 juin 2020 10:00

SIM kaart nog niet ontvangen

Ik heb op 4 juni de eerste keer contact gehad met Orange om een nieuw abonnement Love Intense te bestellen. Op 11 juni  en 17 juni installatie modem en digicorder. Tot op heden nog geen SIM kaart (met nummeroverdracht) ontvangen. Duurt dit altijd zolang?

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

il y a 5 ans

@eddydevriese  goedemiddag,

normaal gezien niet neen, maar nu en ja alles word op de corona gelegd

jammer genoeg maar het is zo. Bij de post zijn er ook vele vertragingen.

Ik zou zeggen nog geduld tot na het weekend 

moest ze er dan nog niet zijn kom dan eventjes terug?

Ook als je ze ontvangen zou hebben.

4.4K  messages

@eddydevriese 

Ik zou Orange toch nog eens contacteren. Je kan het niet op corona blijven steken.

Heb deze week zelf online iets gekocht, dat ik in de winkel niet direct vond (ben geen fan van online kopen) De volgende dag netjes in de bus. Geleverd door Bpost. Kan dus ook bij Orange liggen. Of kan onderweg ook verloren gegaan zijn. Dat kan ook altijd.

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

@Anonymous  je kan online winkels niet vergelijken met

Providers hoor! Ik koop wel veel online omdat ik niet buiten kan.

En heb ook ooit meer dan 14 dagen moeten wachten.

4.4K  messages

@Josette 

Mijn vriendin had een tijdje geleden een simkaart op 2 dagen via Bpost, wel van Base...
Kan misschien ook verloren gegaan zijn, kan altijd.
Simkaarten komen normaal met de brievenpost zoals een bankkaart en moet toegeven dat ik ook lang heb moeten wachten op mijn kaart.

Maar soit, hopelijk heeft @eddydevriese vlug zijn simkaart. Maar van begin juni tot nu is eigenlijk wel te lang.

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

@Anonymous ,

inderdaad komen die met de post, en je code dan nog later dan de kaart.

Ik heb de onze dadelijk gekregen omdat het via een helper van hun was die thuis komt!

Deze maanden is er niets nog normaal.

Maar we gaan duimen hé dat maandag alles oké is.

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

@ericksb  waar slaan deze antwoorden op? 

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

il y a 5 ans

@eddydevriese 

Is je probleem inmiddels opgelost ? 
Je kan altijd de oplossing markeren die je het beste geholpen heeft.
Op die manier help je andere tribers ook

Pisteur confirmé

• 

12  messages

Het is nog altijd niet opgelost! De oude SIM kaart is nog altijd actief, en in de Orange shop hebben ze me gezegd dat die oude kaart eerst moet gedeactiveerd zijn voor ik de nieuwe SIM kaart mag gebruiken. Maar het begint nu toch terug lang te duren vind ik! Maar je kent misschien ook die wet van Murphy’s... die ken ik de laatste tijd al zeer goed!!!

Pisteur vétéran

• 

13  messages

Ik ben naar een Orange shop gegaan en die hebben een oude kaart gedeactiveerd en de nieuwe geactiveerd, ik ben in waasland shoppingcenter goed geholpen en die zijn heel vriendelijk en hulpzaam

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@MD1961  dat is goed nieuws . Dus je probleem is opgelost dan? Je bent bereikbaar via de nieuwe simkaart.

Pisteur vétéran

• 

13  messages

Ja mijn man is nu terug bellen bereikbaar 

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

@MD1961  wat bedoel je precies, want op de vorige berichten heeft dit géén belang? 

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

il y a 5 ans

@ericksb  wat draagt dit bij aan het probleem ? 

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

@patrick2  schreef:

@ericksb  wat draagt dit bij aan het probleem ? 

@Josette @patrick2 Dat is het resultaat van die badges hier die je als beginneling aanmoedigen om te posten

Loading...