Profil de Axel-malysse

Pisteur vétéran

• 

48  messages

dimanche 25 octobre 2020 21:42

Tevreden met orange

Ik ben onder tussen al 3 jaar en 8 maanden klant bij orange en ik wil dit graag eens laten weten hoe tevreden ik ben met orange voor mij staat orange boven aan de top omdat ik heel weinig problemen heb met orange en kzou zeggen doe zo door en mogen er nog vele jaren bij komen

Mvg

Axel Malysse 

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

il y a 5 ans

@Axel-malysse  goedemorgen,

wat fijn zo een positief bericht te lezen.

Dus geniet er mar van met volle teugen.

Hou het velig.

Apprenti pisteur

• 

2  messages

il y a 5 ans

Al 10 jaar klant en ook enorm tevreden!!

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

Altijd fijn om zulke posts te lezen 😀

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

il y a 5 ans

@Axel-malysse  fijn te lezen een positieve reactie 🙂 

Pisteur confirmé

• 

6  messages

il y a 5 ans

Axel

Goed dat je tevreden bent van Orange maar wat heb je gedaan om een internet / Tv abonnement te krijgen bij u thuis? Heb alles sinds 4 weken geprobeerd van winkel, email, Messenger, telefoon maar blijkbaar “wil”men mij niet antwoorden of helpen. Spijtig zou ook graag tevreden zijn.

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@egra  en waar heb je jou producten besteld? 

Pisteur confirmé

• 

6  messages

In de winkel in Antwerpen op de keyserlei

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@egra  dan zou je terug moeten gaan naar de betreffende winkel. Hun zouden je bestelling in orde moeten maken en een afspraak moeten maken. Maar heb je ooit een installatie afspraak gekregen of wat is er fout gegaan ? 

Pisteur confirmé

• 

6  messages

Ik had trio pack besteld en de Gsm abonnementen waren op 4 dagen in orden maar er is tot nu op geen enkele wijze mogelijkheid om antwoord te krijgen of de aansluiting eerst en vooral mogelijk is laat staan een afspraak te krijgen voor installatie

Wel heb ik al een factuur voor mijn 2 gsm's gekregen maar wel aan de volle prijs zonder pack korting, dus duurder als bij mijn vorige provider.

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@egra  ga terug naar de winkel waar je geweest bent of bel de klantendienst of contacteer het Webcare team via Facebook Messenger of Twitter. Dat moet uitgezocht worden. Ik weet je hebt al eens een bericht gedaan maar gewoon nog eens sturen of bellen. Als ze al niet weten of je aansluitbaar bent dat is wel raar. 

4.4K  messages

il y a 5 ans

@Axel-malysse 

Altijd tof om te lezen , ik ben zelf ook zeer lang Orange klant geweest.

Groetjes,

bigMODDER

Pisteur vétéran

• 

48  messages

@Anonymous zit je niet meer bij orange nu of zo?

4.4K  messages

@Axel-malysse 

Neen ik ben nu al maand of 7 bij de concurrent.

Groetjes,

bigMODDER

Pisteur vétéran

• 

48  messages

@Anonymous ah zo hopelijk zit je er beter dan bij orange het beste nog he en verzorg je goed 

Groetjes 

Axel

Pisteur confirmé

• 

5  messages

il y a 5 ans

Orange is prijskwaliteit heel sterk. Alleen vind ik dat de digitale tv soms lange wachttijden heeft om menu enz te openen.

Pisteur expérimenté

• 

20  messages

il y a 5 ans

Hier al 15 jaar en 10 maanden klant. Eerste gsm gekregen toen ik 12 was en steeds klant gebleven 🙂

Pisteur vétéran

• 

48  messages

@Yevanier 

dat is leuk om te horen.

En nog altijd zo tevreden van orange

Groetjes

Axel

Pisteur expérimenté

• 

20  messages

@Axel-malysse 

Ja hoor nog steeds tevreden. Mn man is ondertussen ook klant. Ik denk dat mijn vader al klant is van in de prehistorie haha

Pisteur vétéran

• 

48  messages

@Yevanier 

Dat is fijn om te horen 

En zolang je content ben over orange is dat goed tis enige wat teld he 

Apprenti pisteur

• 

2  messages

il y a 1 an

Als u tijd en moeite wil spenderen aan uw positieve ervaring, overweegt u anders ook een om een positieve review te schrijven op Trustpilot. Orange zal u ongetwijfeld zeer dankbaar zijn. Mvg

Pisteur confirmé

• 

3  messages

il y a 1 an

Ik ben ook een tevreden klant.

Lid sinds vandaag.

Loading...