Profil de Bo2003

Pisteur expérimenté

• 

18  messages

lundi 15 juin 2020 13:14

Vervelen

Hey hoi

wat doeb jullie allemaal zo deze dagen ? Ik verveel me toch wel een beetje hoor na al die tijd in quarantaine, hopelijk is alles snel gedaan en kan iedereen weer normaal leven!

Sage

• 

11K  messages

il y a 5 ans

@Bo2003  ik weet niet of je al mag werken of niet maar bij mij is de firma nog open en nooit gesloten. Kan ook niet want werk in de logistiek transport dus is een nodige sector voor alles draaiende te houden. 

Wat ik gedaan heb is eigenlijk niks ben al 3 maanden thuis wegens ziekte ( dubbele Liesbreuk ). Ben pas geopereerd er voor dus zit in herstel nu. Heb wel vorige maand gewerkt aan 4 uur per dag aangepast werk dus zo ben ik die maand door gekomen, de rest van de maanden was vooral rustig aan doen. 

Pisteur expérimenté

• 

18  messages

@patrick2 Ik mag wel al als jobstudente werken en ben nu nog op zoek naar werk maar nog niet echt iets gevonden.

oei, spoedig herstel, gelukkig heb je vorige maand een beetje kunnen werken zodat je je niet zo vaak kon vervelen.

Sage

• 

11K  messages

Bedankt @Bo2003  het herstel loppt goed tot vandaag de dag. Ben nog tot het einde van deze maand thuis en dan terug naar het ziekenhuis voor controle. 

Het voordeel is dat ik hier wel bijna continu online ben dus ik kan al veel opvolgen en hopelijk helpen.

En wat voor werk wil je dan doen of wat zoek je ? 

Pisteur expérimenté

• 

18  messages

@patrick2 Hopen op een heel positieve controle dan.

Ik zou graag in kledingwinkels willen werken of gewoon in een supermarkt.

Sage

• 

11K  messages

Hopelijk kan je iets vinden naar je goesting @Bo2003 . Het is niet dat de baantjes op dit moment voor het oprapen liggen met die corona tijden maar denk wel dat je iets zal vinden. Altijd positief blijven 🙂 

Pisteur expérimenté

• 

18  messages

@patrick2 Dankjewel! Ja inderdaad veel moeilijker om nu werk te vinden maarja niks aan te doen. Positief blijven is de oplossing ja🙂

Pisteur confirmé

• 

2  messages

il y a 5 ans

Hi @Bo2003 ,

Zelf ben ik nieuw hier in deze groep dus ben ik alvast eens aan het rondneuzen hoe dit hier allemaal werkt 🙂

Zelf ben ik een alleenstaande mama die wel haar bezigheid heeft met een 2 jarig zoontje, zelf ben ik ook op zoek naar werk en is idd niet makkelijk om in deze tijd een job te vinden. Ook hier blijf ik positief dat we wel eens een gelukkige dag zullen krijgen met goed nieuws.

Veel succes verder! 

Sage

• 

11K  messages

@Silf welkom op de Tribe ! 

Je kan hier op de Tribe terecht voor aller handen vragen en of ideeën of tips & tricks. Aarzel niet om al eens een kijkje te nemen in de categorieën en de zoekbalk te gebruiken naar een specifieke vraag of tip of idee. Hier ook nog wat extra informatie omtrent de Tribe.

https://community.orange.be/t5/Jouw-community/Alle-informatie-rond-de-badges/td-p/62413

https://community.orange.be/t5/Jouw-community/Topic-opstarten/m-p/60141

https://community.orange.be/t5/Jouw-community/Een-klein-woordje-naar-de-nieuwkomers/td-p/62031

Pisteur confirmé

• 

2  messages

Dank je @patrick2 

Wat ik nog niet gevonden heb, hoe plaats ik zelf een bericht? 😁

Ik kan hier overal antwoorden maar heb nog niet gevonden hoe ik zelf een bericht kan plaatsen 🙂

Sage

• 

11K  messages

@Silf  heel moeilijk is dat niet hoor. Zal het je uitleggen.

Je kiest een rubriek : 

patrick2_0-1592249467551.png

Je zal zien als je daar over heen gaat komen er kleine sub menu's waar je op kan klikken. Je kiest dan de juiste categorie om daar je juiste vraag of tip of idee in te zetten. Het voordeel ervan is dat we het sneller op merken als je een vraag of iets post. Staat het in een andere categorie kan ook maar dan wordt het niet zo snel opgemerkt. 

patrick2_1-1592249588323.png

Als je hebt gekozen zie je staan , nieuwe topic starten. Dit is een voorbeeld wat ik er nu bij heb gezet. Maar zo kan ik het je makkelijker laten zien.

Hopelijk lukt het zo anders vraag gerust . 

Pisteur expérimenté

• 

18  messages

Révélation

Hey hoii, gelukkig kan je je een beetje bezig houden met je zoontje! En ook veel succes met het vinden van werk! 🙂

Employé Orange

• 

305  messages

il y a 5 ans

Beste, @Bo2003 

Van verveling niet veel sprake in de shops. Het is verschrikkelijk druk 😅. Maar persoonlijk heb ik dit het liefst.

Groeten,
Shop Medewerker
Tom

Sage

• 

11K  messages

Dan zal je wel blij dat je nu misschien ook wel thuis bent @TomB 

Persoonlijk vind ik het altijd wel gezellig in de shop dan zie je nog eens iemand 😁

Employé Orange

• 

305  messages

@patrick2 

Het doet wel deugd om een aantal vaste klanten nog eens terug te zien inderdaad na heel deze lockdown periode. 
Voor mij persoonlijk de zomer volledig doorknallen om vervolgens in september even op verlof te gaan (als er geen 2de golf komt) en nadien volledig uitgerust te zijn voor een enorm druk eindejaar. Ik heb er alvast goesting in. 😊

Groeten,
Shop Medewerker
Tom

Pisteur expérimenté

• 

18  messages

hallo @TomB 

gelukkig is het een beetje druk in de shops inderdaad of de verveling zou snel opslaan volgens mij haha.

Sage

• 

11K  messages

Dat horen , euh lezen , we graag @TomB .  

We gaan er toch niet van uit een tweede golf want dat zou pas deprie zijn. We houden de moed erin.

Employé Orange

• 

305  messages

Beste @patrick2 ,

Als ik zie wat er in de Veldstraat allemaal aan het gebeuren is. Zou ik er helemaal niet van verschieten. Massa's volk.  Ik had onlangs zelf nog iemand die tegen mij zei in de shop 'ach meneer, corona is al lang over.' Toen ik hem vroeg om even de handen te ontsmetten aan de ingang. Dit kon ik echt niet begrijpen. 

Misschien ben ik iets te voorzichtig, maar soit, we zien wel wat de toekomst ons geeft. 

Groeten,
Shop Medewerker
Tom

Apprenti éclaireur

• 

1  message(s)

il y a 5 ans

Vervelen is leven 

Sage

• 

11K  messages

@Rambovools ook welkom op de Tribe zie dat je ook nieuw bent hier. 

Je kan hier op de Tribe terecht voor aller handen vragen en of ideeën of tips & tricks. Aarzel niet om al eens een kijkje te nemen in de categorieën en de zoekbalk te gebruiken naar een specifieke vraag of tip of idee. Hier ook nog wat extra informatie omtrent de Tribe.

https://community.orange.be/t5/Jouw-community/Alle-informatie-rond-de-badges/td-p/62413

https://community.orange.be/t5/Jouw-community/Topic-opstarten/m-p/60141

https://community.orange.be/t5/Jouw-community/Een-klein-woordje-naar-de-nieuwkomers/td-p/62031

Hopelijk verveeld je het niet 🙂 

Sage

• 

7.5K  messages

il y a 5 ans

@Bo2003  goedemorgen,

de deze verveelt zich nooit. Bij dat als de zon schijnt ik niet buiten kan, dus

zit al heel lang in echte quarantaine. Zijn zoveel dingen die je doen kan, lezen, nieuwe dingen

leren de natuur in gaan, enz ......... Maar dat kan ook aan de leeftijd liggen hé, je bent jong en je wil wat.

Maar onthoud één ding:  het leven zoals het was komt nooit meer terug.

En ja, bereid je maar goed voor op een de terugval, 

als je ziet hoe de mensen met elkaar doen in winkels en cafés enz.

Nog een fijne dag.

Pisteur expérimenté

• 

18  messages

@Josette hallo,

goed dat je je niet verveelt tijdens de quarantaine dat is bij mij niet het geval haha.

een terugval komt inderdaad nog wel, zoveel mensen die er niet aan denken en gewoon doen wat ze willen.

Sage

• 

7.5K  messages

@Bo2003 ,

ik ben terug aan het haken geslagen.

Een leuke poncho gemaakt allez al 2 

Een lente en al een voor het najaar.

Ibiza.jpgIbizaPoncho.jpg

Sage

• 

7.5K  messages

Waar zijn die te bestellen @Josette ?

Pisteur expérimenté

• 

18  messages

@Josette Ziet er goed uit en comfortabel om aan te doen!

Sage

• 

7.2K  messages

@Josette 

Als die dingen op mensenmaat zijn (en dus geen miniatuurkes) dan zijt ge zo een ding toch wel een heel tijdje zoet neem ik aan ...

Pisteur confirmé

• 

6  messages

il y a 4 ans

Spelletjes spelen haha

33BEBA5D-5FD5-4445-BF08-281AA0DC6B8E.jpeg

Loading...