Pisteur expérimenté
•
18 messages
Vervelen
Hey hoi
wat doeb jullie allemaal zo deze dagen ? Ik verveel me toch wel een beetje hoor na al die tijd in quarantaine, hopelijk is alles snel gedaan en kan iedereen weer normaal leven!
Pisteur expérimenté
•
18 messages
Hey hoi
wat doeb jullie allemaal zo deze dagen ? Ik verveel me toch wel een beetje hoor na al die tijd in quarantaine, hopelijk is alles snel gedaan en kan iedereen weer normaal leven!
patrick2
Sage
•
11K messages
il y a 5 ans
@Bo2003 ik weet niet of je al mag werken of niet maar bij mij is de firma nog open en nooit gesloten. Kan ook niet want werk in de logistiek transport dus is een nodige sector voor alles draaiende te houden.
Wat ik gedaan heb is eigenlijk niks ben al 3 maanden thuis wegens ziekte ( dubbele Liesbreuk ). Ben pas geopereerd er voor dus zit in herstel nu. Heb wel vorige maand gewerkt aan 4 uur per dag aangepast werk dus zo ben ik die maand door gekomen, de rest van de maanden was vooral rustig aan doen.
13
Silf
Pisteur confirmé
•
2 messages
il y a 5 ans
Hi @Bo2003 ,
Zelf ben ik nieuw hier in deze groep dus ben ik alvast eens aan het rondneuzen hoe dit hier allemaal werkt 🙂
Zelf ben ik een alleenstaande mama die wel haar bezigheid heeft met een 2 jarig zoontje, zelf ben ik ook op zoek naar werk en is idd niet makkelijk om in deze tijd een job te vinden. Ook hier blijf ik positief dat we wel eens een gelukkige dag zullen krijgen met goed nieuws.
Veel succes verder!
4
TomB
Employé Orange
•
305 messages
il y a 5 ans
Beste, @Bo2003
Van verveling niet veel sprake in de shops. Het is verschrikkelijk druk 😅. Maar persoonlijk heb ik dit het liefst.
Groeten,
Shop Medewerker
Tom
9
Rambovools
Apprenti éclaireur
•
1 message(s)
il y a 5 ans
Vervelen is leven
1
Josette
Sage
•
7.5K messages
il y a 5 ans
@Bo2003 goedemorgen,
de deze verveelt zich nooit. Bij dat als de zon schijnt ik niet buiten kan, dus
zit al heel lang in echte quarantaine. Zijn zoveel dingen die je doen kan, lezen, nieuwe dingen
leren de natuur in gaan, enz ......... Maar dat kan ook aan de leeftijd liggen hé, je bent jong en je wil wat.
Maar onthoud één ding: het leven zoals het was komt nooit meer terug.
En ja, bereid je maar goed voor op een de terugval,
als je ziet hoe de mensen met elkaar doen in winkels en cafés enz.
Nog een fijne dag.
8
Olike96
Pisteur confirmé
•
6 messages
il y a 4 ans
Spelletjes spelen haha
0